ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sol Plaza Sleep

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn verblijf in kamer 217 van 20 tot 23 februari 2025 was verre van ideaal. Als je de kans hebt om van kamer te veranderen, zou ik dat zeker aanraden! Het hotel vertoont tekenen van verval, met weinig dingen die naar behoren werken. Vuil in de lift, vuil in de kamers en het ontbijt - de enige lichtpunt van het hotel - bracht meer frustratie dan vreugde. Het leek wel een strijdtoneel in de keuken, met melk- en koffietekorten die elke ochtend zorgden voor spanning. Er ontbreekt duidelijk organisatie, zorg en oog voor details. Het hotel is op de hoogte van de vraag, maar lijkt niet te investeren om aan die vraag te voldoen. Het personeel verdient wel een pluim, zij maakten mijn verblijf nog enigszins acceptabel. Echter, er was gebrek aan professionaliteit bij de receptie, waar persoonlijke gesprekken voor andere gasten te horen waren. Ik zal dit hotel niet aanbevelen en er zelf ook nooit meer verblijven. Als ze ooit besluiten om naar de klachten van klanten te luisteren en verbeteringen aan te brengen, dan kunnen ze misschien ooit wel een referentie worden voor gastvrijheid en kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We verbleven als familie van 08 tot 17 januari 2025, waarbij we 5 kamers in het hotel bezetten. Onze ervaringen spreken voor zich: - De ligging is fantastisch, dichtbij bekende stranden en makkelijk te bereiken met de Uber. Stranden zoals Itapuã, Piatã, Flamengo, en anderen liggen allemaal in dezelfde richting, wat betekent dat je elke dag ergens anders naartoe kunt. Direct naast het hotel is er een restaurant met 100% authentiek Noord-Braziliaans eten, perfect voor liefhebbers van goed bereid vlees. Er is een supermarkt in de buurt en twee restaurants met heerlijke visgerechten, waarvan één pal naast het hotel. - De kwaliteit van de Schoonmaakservice is helaas ondermaats, er hangt zelfs een bordje op dat handdoeken slechts om de 2 dagen worden verschoond, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. De kamers worden slecht schoongemaakt, met overal zand omdat we dagelijks van het strand kwamen. Om dit te vermijden, moet je constant bij de receptie klagen. - Ontbijt was redelijk gezien de prijs-kwaliteitverhouding, niets bijzonders. - Het personeel is altijd behulpzaam, vriendelijk, en krijgt voortdurend kritiek van gasten vanwege de staat van het hotel. - Laat je niet misleiden door de foto's; het hotel heeft dringend een algehele renovatie nodig. Het ontbreekt aan aandacht voor detail, met deurklinken die los zitten, erg vuile ramen, geen intercom op de kamers, hoewel er wel een minibar aanwezig is waar je zelf voorraad kunt inslaan. De locatie is geweldig, maar het hotel heeft echt een grote opknapbeurt nodig. De opmerkingen over de viezigheid die ik voor vertrek las, bleken allemaal waar te zijn. Het hotel is inderdaad vies. Dit is waar het misgaat en als ze dit zouden aanpakken, zouden ze veel klachten kunnen verminderen die voornamelijk hierover gaan. De boulevard in de buurt van het hotel, op zo'n 2 km afstand, wordt momenteel grootschalig gerenoveerd voor de toevoeging van nog een parade tijdens het carnaval van Salvador, aangezien de huidige route te druk is geworden. Je kunt je voorstellen hoezeer dit gebied in waarde zal stijgen. Het hotel zou eindelijk in alle opzichten gerenoveerd moeten worden. Versleten lakens, vreselijke kussens... dit zijn allemaal kleine dingen die de beoordeling van dit hotel naar beneden halen. Het zwembadgedeelte kan ook een upgrade gebruiken. Ik heb het niet gebruikt, maar er zijn twee kiosken en het zwembad is van gemiddelde omvang. Kortom, de kritieken zijn gebaseerd op de vuiligheid en de slechte staat van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Om te beginnen, de foto's die op websites worden getoond komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Waarschijnlijk zijn ze genomen bij de opening van het hotel. Mijn inchecken duurde behoorlijk lang. Bij aankomst in het hotel bleek mijn reservering voor een andere dag te zijn (ze dachten dat ik niet was komen opdagen, wat werd rechtgezet toen ik het kon bewijzen). Het hotel is erg armoedig. Het gebrek aan hygiëne is zichtbaar vanaf de receptie. Gewoon naar de vloer en de muren kijken is genoeg. De lift lijkt erg oud en slecht onderhouden. Een van de keren dat ik hem gebruikte (4 of 5 keer maximaal), stopte de lift tussen twee verdiepingen in. De kamer/bedden laten ook veel te wensen over (de tv op 317 had geen geluid, de badkamer rook sterk, het raam kon niet worden geopend - wat achteraf maar beter was gezien hoe vies het buiten was). Ik ben niet op zoek naar een 4/5-sterrenstandaard, aangezien de prijzen veel lager liggen. Echter, het is belangrijk om te benadrukken dat de prijs die wordt gevraagd niet overeenkomt met wat er wordt geleverd. Sommige sites classificeren het hotel als 3-sterren. Een 2-sterrenbeoordeling zou eerlijker zijn. Schoonmaak en organisatie zijn het absolute minimum. Om eerlijk te zijn, zijn er enkele positieve punten: - De service was erg goed - De airconditioning op de kamer werkte goed - De locatie is fantastisch Helaas zal ik niet terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente verblijf was absoluut desastreus. De werkelijkheid van de accommodatie stond mijlenver af van de veelbelovende foto's op de website. Het beddengoed was gescheurd, de handdoeken bevlekt en er krioelde kakkerlakken rond. Toen we vroegen om van kamer te veranderen, beweerden ze dat de beschikbare kamers nog erger waren. Als 'oplossing' kregen we een insectenverdelger die we telkens moesten gebruiken als we de kamer verlieten. Het ontbijt was teleurstellend karig en had niets te maken met de afgebeelde overvloed. Buiten de aangegeven tijden was er geen drinkwater beschikbaar en het personeel sprak alleen Portugees, zonder enige vorm van gastvrijheid of behulpzaamheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Laat me duidelijk maken dat het echt NIET ZO SLECHT is als men hier in de recensies beweert. Ik verbleef 3 dagen in dit hotel en ik denk dat alleen mensen die slechte ervaringen hadden bereid waren om hier commentaar achter te laten. Door de opmerkingen was ik bijna geneigd mijn reservering te annuleren. Het ding is, het hotel is echt een van de goedkoopste in de regio en toch voldoet het aan wat hotels beloven te bieden. Gewapend met negatieve beoordelingen arriveerde ik hier, maar weinig dingen stoorden me hier. Laten we de punten eens bekijken: 1 - Velen klaagden over kakkerlakken op de kamers. Ik had zelfs een insectenspray bij me, maar gelukkig geen enkel probleem gehad. Zelfs toen ik in de kamer at, verscheen er geen enkele kakkerlak. 2 - Er werd gezegd dat ze beloofden de kamers op te ruimen en het beddengoed om de 2 dagen te verschonen en dat niet deden. Maar bij mij deden ze dat wel. Ik arriveerde in het hotel op de middag van de 21e en op de 22e, na een dag op het strand, was de kamer al opgeruimd en het beddengoed verschoond. De handdoeken waren hetzelfde, want die waren nog geen dag gebruikt. Daar had ik geen problemen mee. 3 - Het enige wat me stoorde tijdens mijn verblijf was de airco die niet goed koelde. Ik houd van ijskoude lucht, maar toen we in de kamer kwamen stond de airco al op 16, maar het voelde aan als 18. Als je bezweet van het strand terugkomt, is dat vervelend, maar 's nachts hindert de warmte helemaal niet. 4 - Het ontbijt doet wat het belooft. 4 soorten brood, 3 soorten cake, vleeswaren, yoghurt, twee soorten sap, koffie, ontbijtgranen, ei, couscous, hotdogs en fruit. Het begint om 6.30 uur en eindigt om 10.00 uur. Hoewel het behoorlijk compleet is, zijn bepaalde dingen tegen 8.00 uur al bijna op en worden niet altijd aangevuld (zoals de cakes). Maar we hadden geen honger, we hebben van alles minstens één ding geproefd en het was allemaal erg lekker. 5 - De receptiedienst stoorde ons niet omdat onze behoeften werden vervuld, maar ze zijn niet bepaald erg vriendelijk. Ze zeggen het noodzakelijke en draaien er niet omheen. De kamer was klein, maar voldeed perfect voor de tijd dat we er waren. De muren hadden wat vochtplekken, maar geen muffe geur (het raam kon echt niet open). Al met al, voor de prijs die we betaalden, biedt het hotel wat het belooft. Wie iets luxueuzers wil, moet in de andere hotels van de keten verblijven. Naarmate de luxe toeneemt, stijgt ook de prijs.



© 2007-2025 ReisChecker.nl