ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Caesar Business Paulista

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het verblijf in het hotel was over het algemeen teleurstellend. Bij aankomst om 10 uur vroegen we of we onze bagage konden achterlaten en terug konden komen voor het inchecken om 15:30 uur. Echter, toen we terugkwamen om 16:30 uur, kregen we te horen dat onze kamer nog niet klaar was en pas om 17 uur beschikbaar zou zijn. Gedurende ons vierdaagse verblijf merkten we ook op dat de schoonmaaksters alleen het bed opmaakten en verder geen grondige schoonmaak deden in de kamer, zoals het schoonmaken van de vloer of de badkamer. Al met al voelde de prijs die we betaalden niet in verhouding met de kwaliteit van de service die we ontvingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit was mijn eerste keer in het Grand Mercure Vila Olimpia en ik werd aangenaam verrast. De ligging van het hotel is uitstekend. De kamer was goed uitgerust en het personeel bood uitstekende service. Hoewel we een klein probleempje hadden met de airconditioning in de kamer, was dit slechts een incident. Het personeel heeft ons een kamerupgrade aangeboden, dus al met al heb ik echt genoten van mijn verblijf. We zullen zeker terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Zeer teleurstellende ervaring. We hadden een behoorlijk aantal kamers gereserveerd, in de veronderstelling dat we naast een geweldige locatie en mooie kamers ook een uitstekende service zouden krijgen. Helaas bood het hotel, dat een zeer hoge prijs rekent voor het verblijf, ons een teleurstellende service. Direct nadat we het contract hadden ondertekend, ondervonden we problemen vanwege gebrek aan flexibiliteit (gezien de betaalde prijs), gebrek aan aandacht voor onze uitleg en details over het verblijf. Het vriendelijke gedrag van de verkoper bij de boeking zette zich helaas niet door tijdens ons verblijf. Het is jammer dat de medewerkers van het hotel niet verantwoordelijk zijn voor het gebrek aan organisatie van het management om aan de hoge vraag te voldoen. Ik zou dit hotel niet aanbevelen vanwege de niet nagekomen beloften, vooral bij grote evenementen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het verblijf was erg goed, de kamer was altijd schoon en het bed was uitstekend. Helaas liet de centrale airconditioning deze keer te wensen over doordat hij vaak uitviel en de kamer warmer werd dan gewenst. De bediening in het restaurant komt altijd kil over en ze bieden nooit extra's aan vanuit de keuken. Ik ben hier al 3 keer geweest en het is altijd hetzelfde, daarom geef ik er de voorkeur aan om te lunchen bij Pullman in plaats van hier.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een heerlijke pauze met een kopje koffie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl