ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Faria Lima

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is ideaal gelegen om São Paulo te verkennen. Het ligt in de nabijheid van diverse attracties, waaronder het bruisende Pinheiros-plein. De attente service en uitstekende schoonmaakdiensten dragen bij aan een aangenaam verblijf. Met goede openbaar vervoersmogelijkheden en een overvloed aan gastronomische opties in de directe omgeving, is dit hotel een perfecte uitvalsbasis. Bovendien biedt de veilige omgeving de mogelijkheid om te genieten van wandelingen door de buurt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Voor een verblijf van 840 reais in een kamer met een eenpersoonsbed (terwijl om een tweepersoonsbed werd gevraagd), was het matras hard en de kussens waren verschrikkelijk. De douche kon de temperatuur niet vasthouden en sprong van kokend heet naar ijskoud. De handdoeken waren van zeer lage kwaliteit, stug en oud. De kamer was extreem lawaaierig, je kon al het verkeer op straat horen alsof de straat zich ín de kamer bevond. Bovendien werd de ervaring verpest door een vieze rioolgeur die van tijd tot tijd opkwam, meerdere keren per dag. De accommodatie zou hoogstens twee sterren verdienen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wat een fantastisch hotel! De kamer was ruim met een balkon, en altijd keurig opgeruimd als we terugkwamen aan het eind van de dag. Het ontbijt was niet helemaal top, maar toch beter dan bij andere hotels in São Paulo waar ik heb verbleven. Het restaurant daarentegen was geweldig. Heerlijke gerechten met een ruime keuze en een aantrekkelijke prijs, zowel voor lunch als diner/snacks. Mijn enige punt van kritiek was de parking. Op 11/10/24 belde ik rond 13:00 de receptie om te melden dat ik mijn auto nodig had. Toen ik 5 tot 8 minuten later beneden kwam, stond de auto er niet. De medewerker bij de parking was behoorlijk arrogant. Hij controleerde of ik echt de eigenaar was van de auto en vertelde me vervolgens dat hij deze naar de ingang had gebracht, 10 minuten had gewacht, en toen terug moest brengen omdat er niemand kwam. Ik slikte mijn frustratie in en liet het rusten. Ik wilde de specifieke datum noemen, omdat de volgende dag, 12/10/24 rond 12:00, de andere medewerker die er was zeer beleefd en gastvrij was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op 15/03 verbleven we in een van de appartementen en werden begroet door Beatriz - zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze was er altijd voor ons. Dit soort aandacht maakt echt het verschil in de hospitality sector in São Paulo. Kudos voor de professionaliteit en zorg die ze aan ons toonden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was uitstekend en het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd.



© 2007-2025 ReisChecker.nl