ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gran Melia Mofarrej

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het restaurant in de buurt is absoluut top! Ze bieden geweldige service, de beste feijoada op zaterdag en de vriendelijkste serveersters (Jamilly en Edson waren echt uitzonderlijk - gastvrij, proactief, informatief, discreet, elegant, professioneel en super attent). Lunchen bij Tivoli was echt een geweldige ervaring. Ik raad het zeker aan! De live muziek maakte het helemaal af.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens mijn tussenstop van 23 uur in São Paulo op de verjaardag van mijn man, besloot ik om bij het Tivoli te verblijven en zijn verjaardag te vieren op het Seen Rooftop. Ik regelde een shuttle vanaf de luchthaven via de conciërge, die me verschillende opties voor auto's met verschillende prijzen stuurde. Ik vroeg of ze "Happy Birthday" en de naam van mijn man op het bord konden schrijven dat ze normaal gesproken bij aankomst vasthouden. Toen we bij het hotel aankwamen, vertelde ik aan de receptiemedewerker dat we meteen naar de bar wilden. Hij wenste mijn man gelukkige verjaardag en beloofde ons een speciale tafel. Ondanks enkele teleurstellingen tijdens het vieren in de bar met een minder gunstige plek en trage service, moet ik toegeven dat het hotel zelf prachtig is, met onberispelijke kamers en een fantastisch uitzicht. Daarom geef ik het hotel drie sterren voor de service, maar het verblijf was in elk geval in een prachtige omgeving.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had een vervelende ervaring in het restaurant op het terras van dit hotel, maar ik ga ook een negatieve beoordeling geven voor het hotel zelf, aangezien alle faciliteiten onder de verantwoordelijkheid vallen van het algemene management van het bedrijf, inclusief het restaurant. Gisteren bezocht ik deze plek en werd ik zeer slecht behandeld. Er stond een arrogante portier bij de ingang die mij en mijn vriendinnen erg onbeschoft behandelde. In eerste instantie werd ons de toegang geweigerd. Mijn vriendin had geen reservering gemaakt, maar ze zei dat ze gewend was om naar deze plek te gaan en meestal niet lang hoefde te wachten om binnen te komen. De portier vertelde ons dat we niet naar binnen konden en als we wilden wachten, het meer dan twee uur zou duren omdat er de hele avond geen tafel vrij zou komen. Mijn vriendin vond dit heel vreemd, maar bleef volhouden om in de hotelbar te wachten. Ik wilde daar niet wachten omdat hij op dat moment al zeer onbeleefd tegen me was. Toen ik vroeg of ik kon wachten op de bank naast de lift, zei hij dat ik in de bar beneden uit zijn zicht moest wachten. We hadden een ander stel vrienden die niet wisten dat wij bij de ingang waren geweigerd. Zij kwamen later en gingen direct naar het terras en mochten zonder problemen naar binnen. Als er een wachtrij was en we zouden een sms krijgen zodra er een tafel vrij was, hoe konden onze vrienden, die na ons arriveerden, dan zonder te wachten binnenkomen? Het was overduidelijk dat deze man aan een vorm van machtsmisbruik leed en aan de deur bepaalde wie wel en niet naar binnen mocht. Toen hij hoorde dat onze vrienden al binnen waren, had hij geen andere keuze dan ons binnen te laten. Maar hij weigerde ons simpelweg om naar de bar te gaan waar zij waren. We werden verboden om onze vrienden in de bar te begroeten. Eerst vertelde hij ons op onbeleefde wijze dat we uit de gang moesten gaan om plaats te maken voor anderen. Vervolgens zei hij dat we onze vrienden in de bar niet mochten begroeten omdat we niet het recht hadden om te blijven staan. We moesten aan tafel blijven zitten en alleen opstaan om naar het toilet te gaan. Toen we antwoordden dat we niet zouden gaan dineren vanwege het lange wachten dat we al hadden doorstaan, werden we gedwongen om in de hotelbar beneden iets te consumeren, omdat we niet wisten wanneer we binnen zouden kunnen. Hij zei dat hij ons niet zou toelaten als we niets zouden bestellen, omdat die plek alleen voor mensen was die geld uit konden geven. Op dat moment ben ik vertrokken en mijn vriendinnen volgden me. Ik zal contact opnemen met mijn advocaat en dit etablissement aanklagen wegens emotionele schade. Ik ben nog nooit zo respectloos behandeld in mijn leven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldig!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch hotel, alles klopte tot in de puntjes.



© 2007-2025 ReisChecker.nl