ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Estanplaza Paulista

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik verbleef 3 dagen in dit hotel en hoewel de kwaliteit redelijk was, wil ik benadrukken dat de hygiëne van het ontbijt te wensen overliet. Gedurende de 3 dagen zaten er kleine vliegjes op de ananas en andere vruchten, maar het personeel van het restaurant leek zich er niet druk om te maken. Ze zouden moeten overwegen om fruit te beschermen dat aantrekkelijk is voor vliegjes. De kamer had geen verwarming en de tv was niet slim. Ik wilde graag muziek van YouTube luisteren, maar dat was niet mogelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel heeft zijn beste dagen gehad. De kamers ruiken naar stof en de airconditioning staat altijd uit, waarschijnlijk om kosten te besparen. Je moet de receptie bellen om hen te vragen de koeltoren aan te zetten. Het inchecksysteem laat ook te wensen over, aangezien het nooit je gegevens kan vinden en je altijd alles opnieuw moet verstrekken... De enige redding op dit moment is nog steeds de kwaliteit van het bed en het personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De locatie is top, maar het geluid in de kamer is verschrikkelijk. Slapen is onmogelijk. De airco is zwak en de föhn is verouderd. Voor dezelfde prijs en locatie zijn er genoeg andere goede opties beschikbaar!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn laatste ervaring was teleurstellend. De receptie was hopeloos in hun service. Ik kwam voor een zakelijk evenement en zou twee nachten blijven, echter bij aankomst 's avonds op donderdag 8 augustus werd mij verteld dat mijn kamer al bezet was door een collega van hetzelfde bedrijf. 's Ochtends liet ik mijn werktelefoon in mijn tas achter in het hotel, maar bij terugkomst ontdekte ik dat mijn kamer aan iemand anders was verhuurd met al mijn persoonlijke spullen er nog in. Toen ik dit aankaartte bij de receptie, werd er op een onbeschofte manier gevraagd naar bewijs voor mijn recht op twee nachten. Pas nadat het bedrijf dat voor mijn reservering had gezorgd werd ingeschakeld, werd mijn kamer vrijgegeven, zonder enige excuses. Ik moest mijn spullen ophalen uit de kamer van de andere gast, wat erg gênant was. Bij het uitchecken beweerde de receptioniste dat ik twee speciale chocolaatjes had gegeten, terwijl ik niets uit de minibar had genomen of iets had aangeraakt. Teleurgesteld door het gebrek aan klantenservice en het feit dat ze mijn kamer met mijn spullen aan iemand anders hadden verhuurd, zonder contact op te nemen met mijn bedrijf voor verificatie van de reservering.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is absoluut een aanrader, vooral vanwege de goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. De kamers kunnen echter wel wat modernisering gebruiken, vooral wat betreft het interieur en meubilair.



© 2007-2025 ReisChecker.nl