ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bastion /amstel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn prima en het personeel is vriendelijk, maar het was wel even schrikken toen we ‘s ochtends in een lange rij moesten wachten om te kunnen ontbijten. Het hotel zat helemaal vol, maar leek niet goed voorbereid op zoveel gasten. Zelfs voor een simpel kopje koffie moesten we in de rij staan bij de receptie. Toen we eindelijk bij het ontbijtbuffet waren, was er al veel op en dat was teleurstellend. Het lijkt erop dat de capaciteit van het hotel niet voldoende is om alle gasten goed te bedienen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is niet optimaal. Het verblijf was aan de prijzige kant gezien de geboden voorzieningen. Bij aankomst voldeed de kamer niet aan de verwachtingen wat betreft hygiëne, met wat haren in de douche die niet van ons waren en een verstopte afvoer. Gelukkig werd dit snel verholpen na melding. Het toilet was opvallend laag, wat voordelig kan zijn voor kinderen maar minder comfortabel voor volwassenen. De vloer was glad en er ontbrak een anti-slipmat. Daarnaast troffen we nog sokken van de vorige gasten aan in de kast die wagenwijd open stond. Het personeel deed zijn best maar leek weinig tijd te hebben om alles perfect in orde te maken, begrijpelijk gezien mijn eigen ervaring in de branche. De koelkast op de kamer was beschikbaar maar functioneerde niet naar behoren. Gelukkig was de locatie ideaal voor ons bezoek aan een evenement en op loopafstand van de metro.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gedurende een jaar spenderen wij, een groep van 4 collega's, gemiddeld 5 maanden in een hotel. Vroeger was dit altijd het Bastion Hotel, maar de reden dat we er nu minder verblijven, is omdat het menu zelden verandert en weinig variatie biedt. Het Bastion trekt voornamelijk gasten uit de bouwsector aan die houden van simpel en stevig eten, maar na zoveel bezoeken snak je toch naar iets nieuws op de kaart. Meestal verblijven we nu in het Amstel Hotel, waar ik al bijna een jaar geleden heb gemeld dat bepaalde televisiezenders zoals SBS6 nog steeds niet functioneren. Ondanks herhaalde meldingen aan het hoofdkantoor lijkt er niets te veranderen. Het personeel is wel erg vriendelijk en hulpvaardig, dus daar ligt het probleem niet. Met vriendelijke groet, René Nijenhuis

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het was een complete chaos toen we aankwamen. Er stond een enorme rij bij de receptie om in te checken. Het duurde eindeloos en de hitte maakte het nog erger. Uiteindelijk vertelde de receptionist dat zeven schoonmaakmedewerkers ziek waren gemeld, waardoor het hotelpersoneel de kamers moest schoonmaken. Onze kamer was gelukkig in orde. De volgende ochtend bij het ontbijt was het weer hetzelfde verhaal, een lange rij. We stonden achteraan, maar omdat we met z'n tweeën waren, mochten we naar voren omdat er een tafel voor twee vrij was. Het ontbijt was eenvoudig. Toen het werd bijgevuld, werden we ruw opzij geduwd door een medewerkster zonder enige uitleg. Ik wilde wat vers fruit pakken, maar het smaakte allesbehalve vers. Het leek zelfs bedorven. Ik heb dit gemeld bij een medewerker, die ook vond dat het er niet vers uitzag. Hij bood aan om een nieuw bakje te brengen, maar ook deze was niet vers. Door deze negatieve ervaringen zijn wij niet van plan om hier nog eens te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op 30 mei 2025 waren de Toppers in de Arena. Het is begrijpelijk dat de prijzen verdubbelen vanwege de grote vraag. Dat hoort bij de wet van vraag en aanbod. Maar toen ik rond 16 uur aankwam, stond er een lange rij bij het inchecken. Na anderhalf uur wachten waren de kamers nog niet klaar. De kamer was absoluut niet goed schoongemaakt en het was te vies om blootsvoets door de kamer te lopen. Het leek alsof er geen stofzuiger was geweest. Het parkeren onder het hotel was ook een ramp. Ik stond 27 minuten in de garage te wachten tot er een plek vrijkwam. Er waren geen alternatieven. Zelfs zaterdagochtend moest ik weer 25 minuten in de rij staan voor een beschikbare tafel tijdens het ontbijt. Bastion was duidelijk niet voorbereid op dit evenement. Als ze zulke hoge prijzen vragen, moeten ze ook kwaliteit leveren. Dit was een wijze les.

Melden


Reisperiode: oktober 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Tijdens amsterdam dance event hier 4 nachten verbleven. Ligging net buiten het centrum maar 2 metrostations vlakbij. Nadeel is dat vlak langs het hotel flink wat trein en metro sporen lopen. De kamer is vrij netjes en schoon en het personeel behulpzaam. Alleen het eten was zwaar onder maat. Voorderest een prettige verblijf gehad.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl