ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Summerhill House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel maakt indruk met zijn prachtige externe uitstraling en de omgeving is werkelijk schilderachtig. Echter, de kwaliteit van de faciliteiten en service rechtvaardigen niet de toegekende 4 sterren. De kamers zijn redelijk, maar vertonen tekenen van verwaarlozing, zoals een verstopte gootsteen, lage waterdruk in de douche en niet-functionerende stopcontacten. Het ontbijt is karig, slechts thee en koffie zijn inbegrepen, voor iets anders moet je extra betalen. Hoewel er een buffetoptie is, biedt het à-la-cartemenu weinig smakelijke keuzes. Helaas waren de pannenkoeken taai en de wentelteefjes allesbehalve vers. Ondanks het melden van al deze tekortkomingen bij de receptie, werd er geen adequate actie ondernomen. Al met al verlieten we dit hotel teleurgesteld en met een bittere nasmaak van onze ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is echt prachtig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een verblijf in dit hotel is echt een aanrader vanwege de gastvrije en attente medewerkers. Het ontbijt is absoluut top!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ambiance is hier erg fijn. De kamers zijn lekker ruim, het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten is simpelweg verrukkelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Prachtig hotel op een goede locatie. We moesten last minute boeken vanwege een fout bij onze oorspronkelijke B&B. De eigenares daar belde naar het Summerhill House Hotel om twee kamers te regelen. Aan de telefoon werd een prijs van 200€ genoemd, maar bij aankomst in het hotel bleek het opeens 209€ te zijn. De mannelijke receptionist suggereerde dat direct boeken altijd duurder is dan via Booking. Ondanks mijn verzoek om de betaling te annuleren zodat ik via Booking kon boeken, hebben we toch maar snel met VISA betaald vanwege tijdsgebrek. Maar, een lichtpuntje was barkeeper Kristian. Een zeer vriendelijke medewerker die alle moeite deed om ons te helpen. Hij was een aangename gesprekspartner en erg sympathiek. Daarom geef ik 3 sterren voor de service in plaats van 1. Het ontbijt was uitstekend en de kamer was prima, al kon de badkamer wel een upgrade gebruiken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl