- Prijs / kwaliteit3
- Ligging5
- Service1
Twee keer hebben we het genoegen gehad om in dit hotel te verblijven, zowel aan het begin als aan het einde van onze maand durende rondreis. Helaas was het beide keren geen succesverhaal. Het liet te wensen over op het gebied van hygiëne en service. We moesten herhaaldelijk bellen voor basisbehoeften zoals toiletpapier, maar kregen geen respons. Uiteindelijk hebben we het zelf maar opgelost. Daarbij kwam nog eens het extreme geluidsoverlast, met echoënde stemmen in de kale gangen en het lawaai van ratelende kofferwieltjes. De eerste keer hadden we de pech dat onze kamer naast een luchtkoker lag, waardoor we alle geluiden uit andere badkamers hoorden. Bij ons laatste bezoek, toen we noodgedwongen voor één dag weer in dit hotel verbleven, was de kamer ijskoud. Het was vervelend dat het personeel bij de receptie slecht Engels sprak en liever ontwijkend reageerde dan toe te geven dat ze je niet begrepen.