ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Regent Continental

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1

Twee keer hebben we het genoegen gehad om in dit hotel te verblijven, zowel aan het begin als aan het einde van onze maand durende rondreis. Helaas was het beide keren geen succesverhaal. Het liet te wensen over op het gebied van hygiëne en service. We moesten herhaaldelijk bellen voor basisbehoeften zoals toiletpapier, maar kregen geen respons. Uiteindelijk hebben we het zelf maar opgelost. Daarbij kwam nog eens het extreme geluidsoverlast, met echoënde stemmen in de kale gangen en het lawaai van ratelende kofferwieltjes. De eerste keer hadden we de pech dat onze kamer naast een luchtkoker lag, waardoor we alle geluiden uit andere badkamers hoorden. Bij ons laatste bezoek, toen we noodgedwongen voor één dag weer in dit hotel verbleven, was de kamer ijskoud. Het was vervelend dat het personeel bij de receptie slecht Engels sprak en liever ontwijkend reageerde dan toe te geven dat ze je niet begrepen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2

Dit hotel is perfect voor reizigers die op zoek zijn naar een comfortabele slaapplek tijdens een shoppingtrip naar Karol Bagh. De locatie is ideaal, met tal van winkels in de buurt en zelfs een McDonald's voor als je echt geen keuze kunt maken qua eten. Helaas liet de service in het hotel te wensen over, zowel het eten als de bediening tijdens het avondeten waren teleurstellend. De serveerders kwamen onbeschoft over, wat de ervaring helaas wat verpestte.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging1
  • Service1

Dit hotel in een afgelegen straat in New Delhi is helaas geen aanrader. Hoewel de lobby een aardige indruk geeft, laat de kwaliteit van de kamers te wensen over. Ze zijn niet goed schoongemaakt en onderhouden. Het ontbijt is ook teleurstellend, met plastic servies en vuile tafels. Het personeel lijkt geen moeite te doen om de boel op te ruimen of gasten een aangename ervaring te bieden. Wij verbleven hier in maart 2006 aan het begin van onze rondreis en ontdekten dat dit hotel wordt aanbevolen door een Nederlandse reisorganisatie.



Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Dit resort laat echt te wensen over. De service liet veel te wensen over en het eten was echt niet te pruimen. Daarbij was de hygiëne van de kamer ver te zoeken. Kortom, geen aanrader voor anderen die op zoek zijn naar een fijne vakantiebestemming.



Reisperiode: september 2016

  • Prijs / kwaliteit6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging3
  • Voorzieningen5

De sfeer was zeker warm en uitnodigend, maar helaas voldeed het niet aan mijn verwachtingen. Het was gezellig, maar toch ontbrak er iets.





© 2007-2024 ReisChecker.nl