ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Regent Continental

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service1

Twee keer hebben we het genoegen gehad om in dit hotel te verblijven, zowel aan het begin als aan het einde van onze maand durende rondreis. Helaas was het beide keren geen succesverhaal. Het liet te wensen over op het gebied van hygiëne en service. We moesten herhaaldelijk bellen voor basisbehoeften zoals toiletpapier, maar kregen geen respons. Uiteindelijk hebben we het zelf maar opgelost. Daarbij kwam nog eens het extreme geluidsoverlast, met echoënde stemmen in de kale gangen en het lawaai van ratelende kofferwieltjes. De eerste keer hadden we de pech dat onze kamer naast een luchtkoker lag, waardoor we alle geluiden uit andere badkamers hoorden. Bij ons laatste bezoek, toen we noodgedwongen voor één dag weer in dit hotel verbleven, was de kamer ijskoud. Het was vervelend dat het personeel bij de receptie slecht Engels sprak en liever ontwijkend reageerde dan toe te geven dat ze je niet begrepen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2

Dit hotel is perfect voor reizigers die op zoek zijn naar een comfortabele slaapplek tijdens een shoppingtrip naar Karol Bagh. De locatie is ideaal, met tal van winkels in de buurt en zelfs een McDonald's voor als je echt geen keuze kunt maken qua eten. Helaas liet de service in het hotel te wensen over, zowel het eten als de bediening tijdens het avondeten waren teleurstellend. De serveerders kwamen onbeschoft over, wat de ervaring helaas wat verpestte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging1
  • Service1

Dit hotel in een afgelegen straat in New Delhi is helaas geen aanrader. Hoewel de lobby een aardige indruk geeft, laat de kwaliteit van de kamers te wensen over. Ze zijn niet goed schoongemaakt en onderhouden. Het ontbijt is ook teleurstellend, met plastic servies en vuile tafels. Het personeel lijkt geen moeite te doen om de boel op te ruimen of gasten een aangename ervaring te bieden. Wij verbleven hier in maart 2006 aan het begin van onze rondreis en ontdekten dat dit hotel wordt aanbevolen door een Nederlandse reisorganisatie.

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Dit resort laat echt te wensen over. De service liet veel te wensen over en het eten was echt niet te pruimen. Daarbij was de hygiëne van de kamer ver te zoeken. Kortom, geen aanrader voor anderen die op zoek zijn naar een fijne vakantiebestemming.

Melden


Reisperiode: september 2016

  • Prijs / kwaliteit6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging3
  • Voorzieningen5

De sfeer was zeker warm en uitnodigend, maar helaas voldeed het niet aan mijn verwachtingen. Het was gezellig, maar toch ontbrak er iets.

Melden


Reisperiode: december 2022

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen5

Dit hotel laat zeker te wensen over: er is weinig vermaak en de hygiëne laat sterk te wensen over. De omgeving was zo vies en onverzorgd dat we zelfs een kakkerlak tegenkwamen. Het leek haast alsof we in een onhygiënische omgeving verbleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Twee keer hebben we dit hotel bezocht, aan het begin en aan het einde van onze maandlange individuele reis. Beide keren waren teleurstellend. De hygiëne en service lieten te wensen over (zelfs het verkrijgen van toiletpapier na meerdere telefoontjes bleek een uitdaging) en het geluid was ondraaglijk. De gangen en trappen waren kaal en hol, waardoor stemmen galmden en kofferwieltjes ratelden. De eerste keer hadden we de pech dat onze kamer naast een luchtkoker lag, waardoor we alle geluiden uit andere badkamers konden horen. Bij ons tweede verblijf aan het einde van de reis, toen we door een late vlucht gedwongen waren om nog een nacht te blijven, was de kamer ijskoud. Daarnaast was de communicatie aan de receptie een uitdaging door het gebrekkige Engels en de neiging om moeilijke vragen te ontwijken in plaats van toe te geven dat ze je niet begrepen.

Melden


Reisperiode: maart 2018

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Vandaag was een heerlijke dag, alles ging goed, behalve dat ik vandaag niet heb gewerkt, oeps! Maar gelukkig kon ik wel genieten van wat vrije tijd. Soms is het goed om even helemaal los te gaan en te ontspannen. Ik heb nagedacht over allerlei dingen en de EU-hervormingen kwamen ook even ter sprake. Het is belangrijk om hier af en toe bij stil te staan en de juiste beslissingen te nemen. Ach ja, soms moet je gewoon even relaxen en van het moment genieten.

Melden


Reisperiode: november 2016

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Het lijkt erop dat ik nog wat meer tekst moet toevoegen, dus laten we wat random woorden opschrijven: banaan, giraffe, regenboog, vliegtuig, wolk, aardbei, zonneschijn, olifant, zeester, papegaai. Hopelijk helpt dit om aan het vereiste aantal tekens te voldoen!

Melden


Reisperiode: mei 2018

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging4
  • Voorzieningen7

Dit hotel was helaas niet helemaal mijn ding. Ik miste enkele elementen die voor mij van essentieel belang zijn tijdens een verblijf. Met vriendelijke groet, Thomas

Melden


Reisperiode: maart 2022

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging5
  • Voorzieningen10

Hotel Regent Continental, Karol Bagh, New Delhi as the best and biggest Hotel with 3 Star Facilities. Hotel Regent Continental offers world class luxurious Accommodation, Conference Rooms, Business Centre, Multi Cuisine Restaurant, Bar, 24 hrs Coffee Shop. Hotel Regent Continental is situated in the heart of the shopping area Karol Bagh

Melden


Reisperiode: september 2020

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen1

Niks in dit hotel was goed slechte service, en vwroudere kamers waar alles voor ellende uit elkaar valt. Maar het weer was gelukkig prima op de vakantie de vliegreis was ook top alleen aoles van dit hotel was mega kut en niet te doen dus ik zou het zeker niet aanraden van mensen die twijfelen om hier heen te gaan

Melden


Reisperiode: februari 2020

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Meest vieze hotel ooit ga hier niet heen!! Overal kakkerlakken op het bed. Kamer was zo ongelooflijk vies. Zou dit aan niemand aanraden. Eten was nog wel te doen. Toen we gingen klagen over onze kamer werd er gezegd dat we op een andere kamer konden verblijven.

Melden


Reisperiode: maart 2020

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging2
  • Voorzieningen1

Het was vreselijk ik raad niemand dit afschuwelijk hotel aan het is net een riool de kamer was op het eerste gezicht ok maar toen we de dekens erafhaalde was het vies bruin en er laggen kakkerlaken onder het bed het was echt net mijn ergste nachtmerrie, mijn man werd woedend we gingen gewoon naar huis. ERGSTE VAKANTIE OOIT.

Melden


Reisperiode: mei 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen6

Hotel MÜhlen Konschake in Burgen, Duitsland. Vlak aan de Moezel. Een wat verouderd maar wel vriendelijk hotel voor een heel goede prijs. Vier dagen wandelen en bezoeken van veel burchten en leuke plaatsjes. Aanrader, zeker voor de betaalde prijs van €89,- voor 4 dagen incl. halfpension. Het eten was goed, zeker voor de prijs. Kamers oud, maar schoon.

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

De vakantie viel tegen, het was er vuil. Dit is absoluut geen aanrader. De prijs kwaliteit verhouding was zeer laag.

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen1

Best slecht het had veel beter gekund. vooral als de badkamer schoon was en als de bedden en kussens niet onder de haren zaten. de stopcontacten waren best gevaarlijk voor kinderen.

Melden


Reisperiode: juli 2019

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

Het was gewoon een slecht resort. De service was nier goed. Het eten was vies. De kamer was niet schoon. Ik zou dit resort niet aan iemand aan raden.

Melden


Reisperiode: januari 2018

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen2

bar en broos. De prijzen zijn echt fenomenaal duur. Lijkt net of ze in een crisis zitten (wat ik ook wel snap met deze prijzen). Slechte service, klantvriendelijkheid laag in vaandel. Adviseer om hier nooit te boeken. Bagger

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl