ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Florasol

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen onze vlucht werd geannuleerd en we gedwongen waren een nacht op Tenerife door te brengen, kwamen we uit bij hotel TRYP. Het bleek het enige beschikbare hotel te zijn, maar we moesten verplicht twee nachten boeken in plaats van één. Na een vergeefse zoektocht naar een ander hotel keerden we toch terug naar TRYP, waar we werden geconfronteerd met een forse prijs van €214 voor twee nachten voor twee personen. Ondanks de kwaliteit van de kamer - harde bedden en een krappe badkamer - en het drukke ontbijt dat sterk gericht was op Engelse toeristen, hadden we geen andere keuze dan te blijven vanwege de beperkte beschikbaarheid elders. Het leek erop dat we niet de meest voordelige optie aangeboden hadden gekregen bij het inchecken, ondanks onze navraag. Al met al was de prijs-kwaliteitverhouding zeker niet in balans.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Smerige handdoeken, onvriendelijk personeel en onaangename verrassingen in de badkamer en kamer. Een klungelige poging om ongewenst bezoek te verwijderen eindigt in paniek. Bij de receptie gevraagd om een upgrade met airconditioning, maar tegen torenhoge prijzen. De extra kosten stapelen zich op: €20 per nacht voor de airco, €78 voor een koelkast voor de hele vakantie en €50 voor een ventilator, eveneens voor de hele vakantie. Het hotel bood geen oplossing en daarom besloten we om een ander verblijf te zoeken in Playa de Las Americas. We waren één nacht kwijt aan kosten, maar kregen de rest van het geld terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastisch verblijf hebben wij gehad in het Sol Arona hotel! Het ontbijt was elke ochtend een heerlijke ervaring met een ruime keuze aan heerlijke gerechten. Ook het diner stelde niet teleur, er was voor ieder wat wils zoals je mag verwachten van een Melia hotel. Onze kamer was ruim met een apart zitgedeelte, badkamer, slaapkamer en balkon. Ondanks het ontbreken van airconditioning hebben we dit totaal niet gemist. Een minpuntje was het ontbreken van een minibar op de kamer. Het personeel verdient absoluut vijf sterren, de receptie iets minder. De gratis parkeergelegenheid was een pluspunt en de faciliteiten rond het zwembad waren goed onderhouden en ruim genoeg. Kortom, een echte aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service was verschrikkelijk. We kwamen om 9:45 voor het ontbijt dat tot 10:30 zou duren, maar helaas was bijna alles al op! Er was geen koffiemelk, geen sinaasappelsap, geen appelsap en de bekers waren vies. Er zaten zelfs nog lippenstiftsporen van de vorige persoon op de bekers. De koeling had schimmel en toen ik mijn klacht wilde uiten bij de balie, werd ik afgesnauwd en gevraagd om niet zo te klagen. In het restaurant werd ik uitgelachen toen ik mijn ongenoegen uitte. Zelfs toen ik de reisleiders van vakantie discounter belde, werd ik abrupt afgekapt. Dit was een ervaring die ik nooit meer wil meemaken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie was teleurstellend, de kamers weken sterk af van de foto's. De ramen lieten de wind door en de bedden schoven heen en weer, de matrassen waren van slechte kwaliteit en alles oogde oud en versleten. Het balkon was klein, er was amper plek voor 2 stoelen en geen mogelijkheid om je zwemhanddoek op te hangen. Wij zullen hier niet nogmaals verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl