ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Jardin Tropical

Beoordelingen

Reisperiode: september 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Wat een fantastische vakantie was dat! De locatie was adembenemend en het uitzicht was werkelijk prachtig. Ik heb echt genoten van het mooie landschap en de prachtige ramen die uitkeken op de top. Het was echt een geweldige ervaring.



Reisperiode: juni 2017

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Het was over het algemeen goed, leuke tijd gehad. Voor extreme luxe ergens anders zijn, maar voor een korte periode weg prima te doen!



Reisperiode: oktober 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

HEt zag er mooi uit! ik zal er denk ik nog wel een keer heengaan want het was echt super mooi dus als je er ook heen gaat veel plezier



Reisperiode: april 2017

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service4
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

Tegenvallend hotelcomplex. Van buiten ziet het er leuk uit, eenmaal binnen een op massa gericht hotel. Comfort is goed, maar geen goede service of speciale punten die je toch verwacht bij een hotel in deze categorie.



Reisperiode: maart 2017

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

In de afgelopen tien jaar drie keer eerder in dit hotel gelogeerd tot volle tevredenheid; met name de kwaliteit van de keuken en het onderhoud aan interieur en exterieur van het hotel was uitstekend te noemen. Gast stond centraal. Afgelopen maart met partner hotel opnieuw bezocht: blijkt dat TUI dit hotel heeft overgenomen. Kwaliteit eten is zwaar achteruit gegaan; zelfs van een salade weet de keuken niets meer te maken. Prijs van diner is wel omhoog gegaan. In dit hotel na eerste avond niet meer gedineerd. Onderhoud van exterieur is op laag pitje gezet. Zwaar uitgesleten vloertegels in openbare buiten ruimtes, erg gevaarlijk. We hebben oudere mensen zien vallen. Ligbedden rondom zwembad zijn dermate versleten dat kunststof gebarsten is en scherp in het lichaam steekt/snijdt. Ligmatrasjes daarom noodzakelijk. Om 18.10 uur werden we, terwijl we op een ligbedje met matras lagen, door een hotelmedewerker gemaand weg te gaan: “end of service” zei hij en wilde de twee matrasjes meenemen. Het interieur van het hotel wordt ook minder goed onderhouden. Op hotelkamer (nr. 709) hing lampekap op driepoot waarvan er een stuk was bij aankomst en hing gedurende gehele verblijf scheef; fineer van buffetmeubel (waar tv op staat) op een hoek over een breedte van 15 cm eraf gescheurd; niet gerenoveerde badkamer, kitwerk beschimmeld en afvoeren half verstopt; in handdoeken gaten en zwarte smeervlekken. De twee matrassen zijn slechts 80 cm breed terwijl de kamer groot genoeg is voor 10 cm bredere: je slaapt onrustig vanwege herhaaldelijk bijna eruit vallen. Tijdens het ontbijt wordt gebruik gemaakt van gevlochten kunststof placemats; in de open ruimtes van de placemats blijven voedselresten achter van eerdere gasten. Personeel maakt deze placemats niet goed schoon en legt ze neer voor de volgende gasten. Niet eerder zulke smerigheid en onverschilligheid van het personeel aan het ontbijt meegemaakt. Tijdens eerdere bezoeken was het personeel juist attent en toegewijd. We kregen tijdens ons gehele verblijf de indruk dat er met zeer veel stagaires gewerkt werd die nog weinig ervaring hadden in de horeca. Het is feitelijk helaas zo dat de aandacht van het personeel (waarvan een groot gedeelte is vervangen ten opzichte van voordat TUI eigenaar werd) is gericht op de procedure en organisatie van het hotel en niet meer primair op de gast. Dus: productgericht en niet langer klantgericht. Jammer dat TUI zoveel bezuinigd op onderhoud (lees: kosten) en zich niet langer primair richt op de gast. Dat gaat ten koste van de allure van het hotel. Prijs kwaliteit verhouding geheel uit balans geraakt sinds TUI zijn klauwen in dit hotel heeft gezet: vijf sterren prijzen voor een drie sterren hotel. Ons zien ze in Hotel Jardin Tropical niet meer terug. Dit bezoek is helaas ten koste gegaan van het vertrouwen in TUI: de aandeelhouder van TUI is blijkbaar belangrijker dan de gast van TUI. Onverstandig beleid.



© 2007-2025 ReisChecker.nl