ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Columbus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel was uitstekend! We hebben genoten van ons verblijf. Gelukkig hadden we geen geluidsoverlast van andere gasten of van de drukte bij het zwembad. Zolang we de deur van onze kamer dichthielden, konden we genieten van rust. Het all-in buffet was heerlijk en de locatie van het hotel was perfect. Ook de airconditioning in de kamer werkte uitstekend. Als ik toch één minpunt moet noemen, dan was het dat de douchekop een beetje scheef hing en niet goed vastzat. Maar dat was slechts een kleinigheid. We zouden zeker weer teruggaan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens mijn verblijf van een week in het hoogseizoen heb ik genoten van de aangename atmosfeer van deze accommodatie. Het personeel was vriendelijk en de vier zwembaden waren prachtig. Echter, het geluid van buiten dat 's avonds de kamer binnenkwam was soms storend. Gelukkig was het keukentje in de kamer een groot pluspunt, waardoor we niet elke avond uit eten hoefden. Over het algemeen was het een erg prettige ervaring om hier te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel heeft comfortabele bedden en vriendelijk personeel. Ons verblijf in kamer 221 was echter teleurstellend vanwege de vele kapotte voorzieningen, zoals een ontbrekende deksel op de afvoer van de douche, een defecte sluiter op het raam van de badkamer en een moeilijk sluitende deur. Daarnaast was er veel geluidshinder, vergelijkbaar met het verblijven naast een discotheek. De aanwezigheid van dronken gasten die aan de deur morrelden was ook storend. Hoewel we op verzoek steeds schone handdoeken kregen, werd ons beddengoed niet dagelijks verschoond en hing het vuiltje in de badkamer er nog steeds bij ons vertrek. Ondanks deze minpunten is de locatie van het hotel fantastisch. Een renovatie en betere geluidsisolatie zouden het verblijf aanzienlijk verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het zal wat uitgebreid worden, maar dan heeft u alle details. Bij mijn tweede bezoek aan deze plek was mijn ervaring gemengd. Laat ik beginnen met het positieve: het personeel verdient zeker een compliment, zij verdienen een dikke pluim! Helaas kon ik niet hetzelfde enthousiasme delen over de rest van mijn ervaring in vergelijking met vorig jaar. Het eten was minder gevarieerd en de smaak liet te wensen over, sommige gerechten waren te zout terwijl andere juist weinig smaak hadden. De verschillende ruimtes, zoals het restaurant, de bar, het buitengedeelte en het plein, hadden allemaal een hol geluid en misten een gezellige sfeer. Wel was alles keurig schoon en netjes, behalve de kamer (nummer 662). Hoewel het redelijk schoon was bij aankomst, werd er tijdens mijn verblijf niet goed schoongemaakt. De vloer is slechts één keer geveegd en het balkon is zelfs helemaal niet schoongemaakt. Handdoeken werden niet regelmatig vernieuwd en als ze op de grond lagen om geruild te worden, werden ze soms zonder vervanging weer opgehangen. Zelfs de toilet en wastafel werden niet elke dag schoongemaakt. In de doucheruimte vonden we regelmatig lange haren, terwijl wij deze helemaal niet hebben. Gelukkig lagen de bedden wel comfortabel. Het hotel leek vooral gericht te zijn op Engelse gasten, wat duidelijk te zien was aan het publiek. Het viel me op hoe sommige gasten zich kleedden en gedroegen, wat voor mij een beetje vulgair overkwam. Een aspect dat ons stoorde was dat sommige gasten halfpension hadden geboekt en toch tasjes vol eten meenamen voor de lunch, zonder dat het personeel hier iets van zei. Misschien is dit toegestaan, maar ik vond het niet passend. Als u genoegen neemt met minder luxe, is dit hotel misschien iets voor u, maar wij geven liever iets meer uit voor een betere ervaring. Hoewel mijn review geen invloed zal hebben op KN Columbus, aangezien de Engelsen toch blijven komen, voelen wij ons niet geneigd om hier terug te keren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer voldeed redelijk aan de verwachtingen, hoewel deze niet helemaal overeenkwam met de foto's. Er was veel lawaai 's nachts vanuit de gangen en 's ochtends vroeg van de schoonmaaksters die al om 8 uur begonnen. Het zwembad was fantastisch, maar het was jammer dat mensen al om 8 uur 's ochtends hun handdoek neerlegden. Het eten was oké, maar vrij eentonig, met slechts één thema-avond in 15 dagen. De service was wisselend: sommige medewerkers waren vriendelijk, terwijl anderen erg chagrijnig waren. Ondanks dat stond in de all-inclusive formule dat alle cocktails inbegrepen waren, maar bleek alleen de Sex on the Beach gratis en deze smaakte anders dan normaal. De ligging van het hotel vlak bij het centrum was wel super. Al met al zou ik het een 6 op 10 geven. Ik heb een goede vakantie gehad, maar zou de volgende keer toch naar een ander hotel kijken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl