ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sol Tenerife

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na de annulering van onze vlucht moesten we onverwachts een nacht doorbrengen in Tenerife. Via een spoedig geboekte kamer belandden we in hotel TRYP, wat de enige beschikbare optie leek te zijn. Echter, bij aankomst werd ons medegedeeld dat we verplicht waren om minstens twee nachten te boeken. Met tegenzin gingen we akkoord, gezien we geen andere keuze hadden vanwege de overvolle accommodaties. De kosten voor twee nachten bedroegen €214 voor twee personen, wat we als onredelijk ervoeren. De kamer zelf liet te wensen over, met oncomfortabele harde bedden gescheiden door een onverplaatsbaar nachtkastje en een krappe badkamer met overdreven grote wastafel. Het inbegrepen ontbijt was overvol en sterk gericht op Engelse toeristen. Ondanks onze teleurstelling en de twijfelachtige service bij het inchecken, werden we gedwongen om bij TRYP te blijven vanwege het gebrek aan alternatieven. De prijs die we betaalden stond niet in verhouding tot de geboden kwaliteit, waardoor onze ervaring alles behalve positief was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De handdoeken waren vies en het personeel was niet bepaald vriendelijk. Er lagen haren in de badkamer en zelfs kakkerlakken in de kamer, die vervolgens door iemand werden verwijderd maar die zelf ook bang leek te zijn. Toen we bij de receptie vroegen om een upgrade met airconditioning, werd ons verteld dat dit €20 per nacht extra zou kosten. Voor een koelkast voor de hele vakantie moesten we maar liefst €78 betalen, en voor een ventilator €50. Aangezien ze niet tegemoet kwamen aan onze wensen, hebben we besloten om een ander hotel in Playa de Las Americas te boeken. Hoewel we het geld van één nacht kwijt waren, kregen we de rest van ons geld terug.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf in Sol Arona was buitengewoon aangenaam. Het ontbijt was een feestje met een uitgebreide selectie aan lekkernijen en ook het diner bood voor ieder wat wils, typisch voor de Melia hotels. De kamer was ruim en comfortabel met een apart zitgedeelte, badkamer, slaapkamer en een balkon. Hoewel er geen airconditioning was, hebben we deze niet gemist. Echter, een kleine koelkast op de kamer zou een welkome toevoeging zijn. Het personeel verdient zeker vijf sterren, terwijl de receptie vier sterren krijgt. Gratis parkeergelegenheid bij het hotel was een pluspunt. De zwembadfaciliteiten waren uitstekend en er was voldoende ruimte om te ontspannen. Kortom, een aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De service in dit restaurant was echt beneden alle peil. We kwamen voor het ontbijt om 9:45 uur en er was al van alles op. Geen koffie, melk, sinaasappelsap, appelsap of schone bekers meer te bekennen. De bekers waren zelfs vies, met lippenstift van de vorige gasten er nog op en schimmels in de koelkast. Toen we ons hierover beklaagden bij de balie, werden we afgescheept en gevraagd om plaats te nemen in het restaurant. De persoon die we daar aanspraken lachte ons gewoon uit. En alsof dat nog niet genoeg was, toen we de reisleiders van VakantieDiscounter belden, hingen ze gewoon op. Nooit meer hierheen gaan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De staat van de accommodatie liet te wensen over: de kamers kwamen niet overeen met de foto's, met tochtige ramen en wiebelende bedden op versleten matrassen. Alles oogde verouderd en had duidelijk behoefte aan vernieuwing. Het balkon was te klein voor meer dan twee stoelen en er waren geen haken om je zwemhanddoek op te hangen. Voor ons is herhaling uitgesloten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl