ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lagos De Cesar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is niet slecht, maar de 4-sterren beoordeling is naar mijn mening iets te hoog gegrepen. De inrichting en meubels vertonen op verschillende plekken slijtage en ogen niet al te fris. Ook lieten de borden, kopjes, glazen en het bestek te wensen over op vlak van hygiene. Wat betreft de buffetmaaltijden in het restaurant van het hotel, deze waren niet bijzonder van smaak en presentatie. Daarnaast viel het op dat de tafels niet meteen werden schoongemaakt en opgeruimd na gebruik. Aan de positieve kant kan ik zeggen dat het personeel bij de receptie, in het restaurant en bij de schoonmaak erg vriendelijk en behulpzaam was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De hotelkamer is ruim, fris en schoon. Sommige kamers zijn al gerenoveerd, andere nog niet. Het grote balkon aan de zwembadzijde is een pluspunt. Het zwembad is mooi van formaat, maar het water is erg koud waardoor het weinig gebruikt wordt. Let op, de diepteaanduiding klopt niet helemaal, dus voorzichtigheid is geboden bij jonge kinderen. Helaas laat de kwaliteit van het eten bij de poolbar te wensen over. Alles, van patat tot hamburgers en hotdogs, is koud. Het restaurant doet het niet veel beter. Het ontbijt is redelijk, maar zelfs het roerei is teleurstellend. Het eten is vaak koud, slecht bereid of niet tijdig bijgevuld. De keuzes zijn beperkt, wat gezien de prijs te verwachten is, maar kwaliteit ontbreekt. Het personeel is niet onvriendelijk, maar ook niet erg spraakzaam. Mijn advies: boek geen all-inclusive, het is je geld niet waard. Op basis van logies en ontbijt kan ik dit hotel wel aanbevelen. Het verdient echter zeker geen 4 sterren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het verblijf in het hotel voldeed niet aan onze verwachtingen na het zien van de foto's online. De kamers waren gedateerd en karig ingericht. De bank was doorgezeten en de bedden waren erg oncomfortabel en hard. De Wi-Fi verbinding werkte niet in onze kamer. Het eten was elke dag hetzelfde en er stonden rijen bij de koffiemachine en broodrooster. Ondanks de all-inclusive formule gingen we vaak uit eten. De cocktails bij het zwembad waren teleurstellend en werden geserveerd in kleine plastic bekertjes. Het zwembad was erg diep en koud, waardoor het weinig gebruikt werd. Ondanks de drukte rond het zwembad kon je er weinig rust vinden. Voor het luxe zonneterras moest je extra betalen. Het vinden van parkeerplaats was elke dag een uitdaging, maar te doen. Gelukkig was de omgeving rondom het hotel prachtig, met de kliffen van Los Gigantes in de buurt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We kozen last minute voor een all-inclusive verblijf, wat ons aangenaam verraste. Hoewel het eten niet bijzonder gevarieerd was en van matige kwaliteit, maakte het vriendelijke en behulpzame personeel veel goed. Het hotel is zeker een aanrader, maar voor culinaire ervaringen raden we aan om de lokale restaurants op de boulevard te verkennen. Daar genoten we van heerlijke maaltijden buiten de deur.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een oase van rust en gezelligheid. Het is makkelijk bereikbaar met de auto, waardoor we vanuit daar gemakkelijk verschillende stranden en steden konden verkennen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl