ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel H10 Costa Adeje Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer was oké, maar de service was een regelrechte ramp. Ik zou het aan niemand aanbevelen. Bij aankomst kregen we eerst de verkeerde kamer toegewezen, wat niet meteen werd rechtgezet. De receptioniste leek er niet veel om te geven en zei dat we er maar mee moesten dealen. We betaalden twee dagen voor niets een duurdere kamer. Toen we eindelijk onze geboekte kamer kregen, waren we opgelucht, maar 's nachts begonnen ze met schilderen en hing er een afschuwelijke geur in onze kamer. Er werd ons hierover niets verteld en toen ik bij de receptie om hulp vroeg, kreeg ik te horen dat de verflucht niet schadelijk was. Zowel onze baby als wijzelf moesten de stank maar verdragen. Ik zal hier nooit meer verblijven en adviseer anderen hetzelfde te doen. We zijn al meerdere keren op de Canarische Eilanden geweest en hebben altijd fantastische ervaringen gehad, maar dit hotel… De locatie en de kamer waren prima, maar de service was verschrikkelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Net terug van een weekje in H10 Costa Adeje en het weer was heerlijk. Dat maakte veel goed, maar er waren toch wat teleurstellende aspecten aan dit hotel. De kamer was prachtig en ruim, met een fijne douche, maar helaas hield de deur niet goed dicht en was er 's nachts veel lawaai van een afzuigsysteem. Het restaurant was gedateerd en het eten was niet erg bijzonder, vaak smaakloos. Gelukkig was er een leuk aanbod aan de poolbar in de middag. De drankjes waren wel goed, met veel keuze en heerlijke cocktails. Het was ook leuk dat je 's avonds naar de Skybar mocht op het privilege terras. Een groot nadeel was de gebrek aan sfeer in het hotel, de animatie was nauwelijks zichtbaar en we werden twee keer 's avonds weggestuurd uit delen van het hotel vanwege een congres. Ondanks dat we veel geld hadden betaald voor onze reis, werd het hotel plotseling voor de helft afgesloten voor ons! Dit was voor ons onbegrijpelijk. De locatie was erg rustig, maar wel met veel hoogteverschillen, dus niet ideaal voor mensen die minder mobiel zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel was redelijk en schoon, maar de kamers waren aan de kleine kant. We hadden een kamer geboekt met 3 bedden, maar kregen uiteindelijk slechts een tweepersoonsbed en een slaapbank. Gelukkig kregen we later wel een extra bed. Het tweepersoonsbed was oncomfortabel hard. De airco werkte niet naar behoren en de ventilator had slechts één stand, namelijk hard. Het ontbijt was goed, net als de lunch, hoewel het warme eten niet altijd goed op temperatuur was, behalve het eten van de bakplaat. Het receptiepersoneel was niet erg vriendelijk. Het zwembad was daarentegen heerlijk. De service liet te wensen over, en er waren extra kosten voor het gebruik van de kluis en het verwisselen van handdoeken bij het zwembad. We hadden een kamer voor 3 personen geboekt, maar alles was opgezet voor slechts 2 personen. Het balkon met mooi uitzicht was fijn, maar er waren slechts 2 stoelen, een derde stoel was niet beschikbaar. Al met al vonden we de prijs-kwaliteitverhouding niet goed en is dit geen aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel maakte een goede eerste indruk met zijn prachtige uiterlijk en geweldige zwembaden. Het kinderbad onderscheidde zich door kouder water dan de andere baden, maar het had een leuke uitstraling. Hoewel we een junior suite met zeezicht hadden geboekt, kregen we bij aankomst een kamer zonder uitzicht op zee. De reactie van de receptiemedewerkers was niet bepaald vriendelijk en ze gaven aan dat er pas na twee dagen een andere kamer beschikbaar zou zijn. Gelukkig kregen we na twee dagen uiteindelijk wel de kamer die we geboekt hadden en deze was prachtig, ondanks het water dat uit de douche liep. Tijdens ons verblijf werden we rond 23:00 uur erg misselijk door een sterke verfgeur in de kamer, omdat de keuken 's nachts werd geverfd zonder voorafgaande waarschuwing. Gelukkig kregen we na melding een andere kamer voor die nacht. Het lawaai van luide muziek elke avond van 21:00 tot laat vonden we persoonlijk storend en te lang, vooral omdat we met ons tweejarige kindje waren gekomen om te ontspannen en Tenerife te verkennen. Het ontbijt en diner waren zeer uitgebreid en het eten werd mooi gepresenteerd, maar helaas vonden we de smaak ervan teleurstellend - vaak taai, koud of smaakloos. De TUI-medewerker Ageeth heeft ons verblijf echter verbeterd met haar vriendelijkheid en uitstekende service. Het is fijn om te zien dat ze haar werk zo goed doet. Al met al zou ik het hotel persoonlijk niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij het lezen van alle negatieve recensies voor ons vertrek, waren we bezorgd dat onze ervaring ook tegen zou vallen. Maar tot onze verbazing was het tegendeel waar! De ligging was perfect aan het begin van de wandelboulevard en zeer rustig, terwijl de drukte op loopafstand te vinden was. 's Avonds hebben we geen last gehad van lawaai, zelfs niet voor 23.00 uur. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het dinerbuffet bood een goede variatie en was altijd schoon en netjes. De junior suite met Privilege boeking was ruim, mooi ingericht en leek gloednieuw, met een prachtig uitzicht op zee en een comfortabele douche. Het personeel verdient alle lof, altijd vriendelijk en gastvrij. Kortom, we hebben genoten van een heerlijke vakantie met geweldig weer. We zouden hier zeker nog een keer terugkomen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl