ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Temple Ponferrada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Goedemorgen iedereen! Bij aankomst in een hotel verwacht je dat je kamer vrij is van beperkingen, vooral als je speciale behoeften hebt zoals medicijnen die gekoeld moeten worden. Helaas heb ik zelf een minder prettige ervaring gehad toen ik ontdekte dat mijn kamer bij terugkomst in de middag op slot was gedaan met een schakelaar bij de ingang. Gelukkig werd dit na mijn klacht direct verholpen voor de rest van mijn verblijf. Wat betreft het eten, dat was helaas een teleurstelling. Hoewel de obers zeer behulpzaam waren en zelfs de disco exclusief voor ons openden, liet de kwaliteit van de maaltijden te wensen over. Het ontbijt was nog enigszins te doen, maar de overige maaltijden werden nauwelijks aangeraakt door onze groep. Ik hoop van harte dat ESPAÑA VISIÓN aandacht besteedt aan dit soort kwesties en de eetervaring in hun hotels verbetert. IMSERSO-reizen staan bekend om hun goede maaltijden, dus daar kijk ik altijd naar uit. Bedankt voor het luisteren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Toen we het hotel boekten op basis van zijn eigenzinnige en opwindende uitstraling, waren we benieuwd naar wat het ons zou brengen. Helaas bleek de realiteit anders dan verwacht. Het driegangenmenu was zeker een hoogtepunt: smakelijk, mooi gepresenteerd en de ober gaf ons een uitstekende service. Helaas vielen de overige aspecten van ons verblijf wat tegen. De bedden leken te zwerven door de kamer telkens als we ons omdraaiden, en beide kamers kampten met verschillende problemen. In mijn badkamer trof ik handdoeken aan die ofwel vies waren of slecht waren gewassen, met duidelijke sporen van rode lippenstift of theatermake-up. Mijn collega's kamer was helaas besmet met bedwantsen, waardoor een goede nachtrust onmogelijk was. Bij de receptie dienden we een klacht in, maar kregen te horen dat de handdoeken extern waren en niet tot het hotel behoorden. Er werd echter geen oplossing geboden. Het bedwantsprobleem leek zelfs genegeerd te worden. Ondanks het potentieel dat het hotel heeft, lijkt het erop dat de basisbehoeften van de gasten niet de hoogste prioriteit hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We hadden dit hotel geboekt om Las Médulas te bezoeken, maar helaas zijn er momenteel ernstige bosbranden in de regio, waardoor het gebied beperkt toegankelijk is. Dit heeft ons gedwongen onze reisplannen te veranderen, uit bezorgdheid voor onze veiligheid en gezondheid. Hoewel we vanwege deze overmacht om annulering hebben gevraagd, weigerde het hotel categorisch om een uitzondering te maken op het "niet-restitueerbare" beleid. Het gaat hier niet om zomaar een wijziging van plannen: er is sprake van een noodsituatie op het gebied van milieu en veiligheid. Naar mijn mening zegt de houding van een hotel in zo'n ernstige situatie veel over hun empathie en flexibiliteit. Als een hotel de betaling boven het welzijn van de gasten plaatst, is dat teleurstellend en niet gastvrij. Om die reden zou ik dit hotel helaas niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft een unieke charme en bevindt zich op een centrale locatie in de stad. Het ontvangst was hartelijk en gastvrij. Zowel de inrichting van het hotel als de kamers ademen een middeleeuwse sfeer. Wij verbleven op de 6e etage en genoten van een schitterend uitzicht over de stad en de vallei. Het is handig dat er gratis parkeergelegenheid in de buurt van het hotel is. Het ontbijt was niet heel bijzonder, maar wel voldoende.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel verdient echt geen vier sterren. Misschien was het ooit hip in de jaren 70, maar sindsdien lijkt er weinig te zijn veranderd. Het personeel is allesbehalve vriendelijke: toen we aankwamen en vroegen of we al konden inchecken om 14 uur, kregen we een bijna afwijzende reactie. Gastvrijheid was ver te zoeken. Hoewel de prijs misschien aantrekkelijk is, verbleven we eerder in een hotel in het echte centrum van Ponferrada, in de oude stad, voor dezelfde prijs en dat was veel beter. Geen vier sterren waard in ieder geval.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Service3

Het hotel straalt een sombere sfeer uit vanwege de donkere ambiance en verouderde badkamerfaciliteiten, waardoor het er onverzorgd uitziet. De föhn die beloofd was, ontbrak. Het raam op de badkamer op de 7e verdieping was moeilijk te openen en het hele frame bewoog bij het proberen :-(((( Het ontbijt bestond uit een kopje slappe koffie gemengd met melk, een croissant en verpakte koekjes (3 of 4 stuks) en een verpakt stukje cake. Beiden smaakten alsof ze rechtstreeks uit de verpakking kwamen. Het hotel is gunstig gelegen naast een klein park, maar buiten het stadscentrum (ongeveer 15 minuten lopen vanaf het tempelierskasteel).

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl