ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel El Polo

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was lekker ruim, maar eerlijk gezegd was ik niet zo'n fan van het matras - vond hem te zacht. Helaas was er geen parkeergelegenheid bij het hotel, maar gelukkig was er een parkeergarage op slechts 15 meter loopafstand waar je met korting kon parkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Fijn hotel met een behoorlijk ruime kamer. Het ontbijt is niet super uitgebreid, maar wel prima. Er is geen eigen parkeergelegenheid, maar gelukkig is er een mooie ruime parkeergarage op ongeveer 700 meter afstand bij Martinez Astein.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Gunstige ligging, midden in het hart van de stad. De kamers zijn hedendaags ingericht, al kan de hygiëne in de badkamer wat beter. De ontvangst was vriendelijk en efficiënt. Al met al een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een charmant verblijf met een knusse kamer die misschien niet super-de-luxe was, maar wel van alle gemakken voorzien en in goede staat. De receptionist was buitengewoon vriendelijk en had leuke tips voor het verkennen van het schilderachtige Ronda. Deze stad is absoluut adembenemend, dus als je in de buurt bent, is het een dagtrip meer dan waard!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer en badkamer waren mooi en schoon, wat meteen een goede indruk gaf. Het personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam, hoewel het ontbijt in het café naast het hotel niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Het standaard ontbijt was van matige kwaliteit, maar het bestelde ontbijt was gelukkig wel prima. Het personeel was echter een beetje traag en leek meer met elkaar bezig te zijn dan met de gasten. Zo ontbraken er vorken, was het brood nog van binnen bevroren en moest ik herhaaldelijk vragen om bij te vullen, in plaats van dat het vanzelf werd aangeboden. Het leek alsof het personeel meer met elkaar aan het kletsen was dan aandacht te besteden aan de behoeften van de gasten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl