ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Don Miguel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer liet te wensen over qua schoonmaak, en de eigenaar was verre van gastvrij. Het leek alsof we zelf overal om moesten vragen, van handdoeken tot een minibar. Om het nog erger te maken, was de kamer aan een luidruchtig plein gelegen, wat de nachtrust behoorlijk verstoorde. Het gebrek aan klantvriendelijkheid van de eigenaar was echt het toppunt. Ons bestaan leek volledig genegeerd te worden, wat de hele ervaring behoorlijk verpestte. Kortom, dit verblijf was absoluut niet de moeite waard en ik zou het niet aanraden aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst wordt je begroet met een zakelijke sfeer en minimalistische kamers. De inrichting is erg sober: er is geen kledingkast, alleen kleerhangers en twee hoge planken die moeilijk bereikbaar zijn. Sommige kamers in het hoofdgebouw zijn gehorig en lijken gedateerd. De rest van de kamers bevindt zich in een bijgebouw op 30 meter afstand, weggestopt in een zijstraat zonder uitzicht op het plein of de brug. Enkele kamers hebben een Frans balkon waar je niet op kunt zitten, terwijl andere kamers geen raam naar buiten hebben of uitkijken op een kleine binnenplaats. De begane grond kamers grenzen direct aan de smalle straat en zijn afgeschermd met tralies. Voorzieningen zoals een föhn, bidet of koelkast ontbreken. Het is relatief gemakkelijk om meerdere kamers te bezichtigen, aangezien de deuren vaak open staan terwijl het schoonmaakpersoneel uitgebreid de tijd neemt om met elkaar te kletsen. Als je waarde hecht aan marmeren accenten, dan is het bijgebouw de place to be. Maar als je dat niet zo belangrijk vindt, is het misschien verstandig om elders te zoeken, vooral als je tegenvallende ontbijtservice en identieke dinermogelijkheden meerekent.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het uitzicht vanaf het terras biedt weliswaar een prachtig decor voor foto's, maar helaas liet de hygiëne te wensen over, was de service niet bijzonder gastvrij en was het eten niet naar mijn smaak. Al met al zou ik dit restaurant niet per se aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer die ik kreeg had geen raam en slechts beperkte ventilatie. Toen ik dit bij de receptie aankaartte, kreeg ik een onverschillig antwoord. Bovendien was de kamer erg gehorig en lag er een oncomfortabel plastic matje op het bed, wat zorgde voor een onaangename nachtrust. Al met al vond ik de service onvriendelijk en de kwaliteit teleurstellend, zeker geen vier sterren waardig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Geen aanrader! De kamers zijn simpel en doods, met weinig comfort en geen mooi uitzicht. De sfeer doet eerder denken aan een saaie gang dan aan een luxe accommodatie. Na slechts 2 nachten zijn we snel weer vertrokken. Zonde, want de locatie is prachtig. Het ontbijt is teleurstellend en de prijs-kwaliteitverhouding klopt niet. Te duur en zonde van mijn hard verdiende geld!



© 2007-2025 ReisChecker.nl