ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gran Samil

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit verschrikkelijke hotel ligt pal aan het strand en vloekt met de natuurlijke schoonheid van de omgeving. De service laat al geruime tijd te wensen over en doet geen eer meer aan de sterrenclassificatie die het ooit had.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel heeft een toplocatie, maar laat op het gebied van service toch wel wat te wensen over. Het buffet is van matige kwaliteit en biedt weinig variatie. De kamers zijn klein en lijken niet goed onderhouden te worden. Op het terrein zijn tennisbanen, maar deze lijken soms te worden gebruikt door een lokale tennisclub zonder uniformen. Het personeel lijkt niet altijd herkenbaar door gebrek aan uniform of naambadge, vooral bij de receptie en in het restaurant. Ik snap niet helemaal hoe dit hotel aan 4 sterren komt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het interieur oogt gedateerd en de eetervaring laat teleurstellend te wensen over met beperkte keuzes tijdens zowel het ontbijt als het diner. De kwaliteit van de service is ver beneden peil. Een lichtpuntje is echter de ruimtelijkheid van de kamers, die wel zeer comfortabel zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een tijdloze favoriet met een rijke geschiedenis, dit hotel vraagt misschien wat extra zorg en aandacht, maar behoudt moeiteloos zijn unieke stijl en perfecte locatie aan het strand van Samil. Het personeel bij de receptie springt er echt uit met hun professionaliteit en gastvrijheid. Ze regelen met een glimlach gratis kaartjes voor excursies naar Cíes, Ons en boottochten langs de riviermonding, wat echt het kersje op de taart is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op 8 augustus 2015 arriveerden we vol verwachting bij het hotel, maar onze vreugde werd al snel verstoord toen bleek dat er geen kamer voor ons was vanwege een storing bij de boekingsagentschappen. Na een beetje discussie met de ongeïdentificeerde medewerker bij de receptie, eisten we een gesprek met de directeur om onze zaak te bepleiten. Uiteindelijk stemde de directeur ermee in om ons accommodatie aan te bieden, nadat hij had ingezien dat we in ons recht stonden. Helaas bleven andere gezinnen in de dagen daarna achter zonder vakantie vanwege de chaotische organisatie van het hotel. Het hotel liet ook te wensen over wat betreft de faciliteiten, ondanks dat het beweerde een 4-sterrenhotel te zijn. De kamers waren verouderd, met kleine televisies en telefoons uit lang vervlogen tijden, het zwembad was onbemand en het ontbijt bracht de nodige problemen met zich mee. Voor de prijs die we betaalden, mochten we zeker betere voorzieningen en diensten verwachten. Gelukkig maakte het prachtige strand veel goed. Bedankt daarvoor!



© 2007-2025 ReisChecker.nl