ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Belair Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische week was het! Ons verblijf in dit hotel was geweldig, met een perfecte locatie direct aan het strand en slechts een korte rit van Rhodos stad. Het personeel was bijzonder vriendelijk, vooral het animatieteam dat zorgde voor gezellige avonden. Onze kamer was ook top, met een prachtig uitzicht op zee en het zwembad, en elke avond konden we genieten van een adembenemende zonsondergang. De hygiëne was uitstekend, met dagelijkse grondige schoonmaak en frisse handdoeken. Het eten, zowel het ontbijt als het diner, was prima. Als het diner ons minder beviel, gingen we graag uit eten, maar er was altijd genoeg keuze voor iedereen. Het zwembad was heerlijk, vooral het deel met het 'infinity' effect. Kortom, een vakantie om niet snel te vergeten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Door de bosbrand in Lardos moesten we ons onverwachts naar Rhodos-stad haasten. Gelukkig vonden we na enige zoektocht het Belair Beach hotel, waar nog een gezellige familiekamer beschikbaar was. Ondanks de omstandigheden, kunnen we niet klagen over de laatste twee dagen van onze vakantie. Hoewel dit hotel misschien niet helemaal aan onze oorspronkelijke verwachtingen voldeed, hebben we dankzij hen toch een fijne tijd gehad. De kamer was schoon en goed uitgerust, het eten was smakelijk en gevarieerd met heerlijke Griekse gerechten. Er waren twee zwembaden, waarvan één wat drukker en de ander rustiger, vooral in de schaduw in de namiddag. Kortom, het Belair Beach hotel is een degelijk en prettig verblijf, misschien niet bijzonder, maar wel ideaal voor een kort uitstapje.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hadden helaas de pech om te verblijven in een verouderde kamer die niet bepaald schoon was. De bedden waren oncomfortabel en je kon de veren door de matras voelen prikken. De badkamer was verouderd en niet goed onderhouden. Het was jammer dat er geen mogelijkheid was om buiten te dineren. Het eten had een vreemde, kunstmatige smaak. Gelukkig deden ze wel hun best om rekening te houden met mijn allergieën en kreeg ik telkens aangepaste maaltijden. Na klachten over de kamer kregen we voor een kleine toeslag een betere kamer aangeboden. Gelukkig was het zwembad wel van goede kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de receptioniste en gelukkig waren we nog op tijd voor de lunch. We verbleven in een Executive kamer die geweldig was, met een ruime inloopdouche en een prachtig uitzicht op de zee, vooral bij helder weer. Helaas hadden we twee dagen last van harde wind en kou, maar de overige dagen waren heerlijk. Het hotel had een ietwat klinische uitstraling, met weinig groen in de hal, wat het een beetje kaal en kil maakte. Het ontbijt en diner waren voldoende, maar niet erg uitgebreid. Misschien zouden kleine bakjes bij de jam handig zijn om gemors op je bord te voorkomen. We hebben niet vaak geluncht in het hotel omdat we meestal op pad waren op het eiland. Het entertainment was een beetje teleurstellend, vooral overdag was er niet veel te doen, hoewel er 's avonds wat variatie was, maar niet overweldigend. Al met al was het een keurig hotel, vooral populair onder Engelse gasten. Zou ik hier terugkomen? Ik denk het niet, omdat ik het gevoel van gezelligheid miste. Ik zou dit hotel een 3* waardering geven, met als punt een kleine 7.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Samen met mijn vriendin koos ik dit hotel voor een 8-daagse vakantie in augustus 2024, waar we all-inclusive zouden verblijven. We hadden drie maanden van tevoren geboekt en na een reis van 30 minuten vanaf het vliegveld kwamen we om 11 uur 's nachts aan bij het hotel. Helaas was de kamer die ons werd toegewezen niet de kamer die we hadden geboekt. De kamer was niet schoon en lag vol met haar, wat er uitzag alsof het al een tijdje niet was schoongemaakt. Na een slapeloze nacht wachtten we ongeduldig op de ochtend om onze klacht bij de receptie te melden. We werden echter verteld dat er geen beschikbare kamers waren en dat we moesten wachten tot 11.00 uur. Toen we weigerden, werden we onbeschoft behandeld en gedwongen het hotel te verlaten, zonder enige vorm van excuses voor het ongemak. Ondanks deze verschrikkelijke ervaring was het overige personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Helaas moesten we voor veel zaken extra betalen, zoals ligstoelen en handdoeken. Daarnaast was er 's nachts veel lawaai in de gangen, wat ons herhaaldelijk uit onze slaap hield.



© 2007-2025 ReisChecker.nl