ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lopez De Haro

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel komt veel te kort om te kunnen zeggen dat het een 5-sterrenhotel is. Ik zou eerder zeggen dat het een 3-sterrenhotel is. Hoewel de locatie fantastisch is en de kamer ruim, zijn er veel dingen die ons hebben teleurgesteld. De kamer is donker omdat deze uitkijkt op een binnenplaats (ondanks dat we een superior kamer hadden geboekt). De badkamer is erg verouderd en in slechte staat, net als het meubilair, de inbouwkasten en eigenlijk alles in het algemeen. Zelfs de wifi-signaal in de kamer is zwak. Bovendien ligt onze kamer naast de twee kamers die de schoonmaaksters gebruiken om karren en dergelijke op te bergen, waardoor het soms erg lawaaierig is. Als het in plaats van als een 5-sterren hotel zou worden geadverteerd als een 3-sterren hotel, zouden onze verwachtingen lager (en realistischer) zijn geweest en onze teleurstelling veel minder.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst in het hotel waren we helaas teleurgesteld. Het hotel oogt erg verouderd en slecht onderhouden. Hoewel het personeel beleefd was, voldeed de service niet aan de verwachtingen van een vijfsterrenhotel. De kamer was klein, oud en niet bijzonder schoon. Het enige positieve punt was de geweldige locatie en de rustige omgeving. Ik heb al in veel viersterrenhotels verbleven die oneindig veel beter waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient echt geen 5 sterren. De voorzieningen zijn slecht onderhouden en de kamers laten ook te wensen over, met versleten tapijt, behang en meubels. Bij aankomst kregen we een sombere kamer met uitzicht op een binnenplaats, en het verzoek om van kamer te wisselen werd niet professioneel afgehandeld door het receptiepersoneel. Vriendelijkheid was ver te zoeken. De douche was bedekt met kalkaanslag en op een gegeven moment lieten we een handdoek op de grond liggen om te zien of de schoonmaak deze zou oppakken, maar het bleef onaangeraakt liggen. Een grote teleurstelling. Een positief punt was de rust en stilte 's nachts die we wel konden waarderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel van het hotel is ontzettend vriendelijk. Bij aankomst staat er een heer klaar bij de deur die je bagage naar je kamer brengt. De kamer is ruim en prachtig met twee badkamers en een zitgedeelte met twee banken en een tv. Er is ook een espressomachine waar je gratis van kunt genieten, en beneden in de bar zijn frisdranken, water en thee gratis verkrijgbaar. Het hotel is uitstekend en de prijs is fantastisch, het personeel verdient zeker een 10. Zeer vriendelijk. Ik raad het aan. Voor 1 nacht betaalde ik 155 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen, zonder ontbijt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut een pareltje. De ochtenden beginnen hier met een overheerlijk ontbijt en de service is ook top.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl