ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel La Cumbre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen we aankwamen in het hotel, kregen we een kamer toegewezen zonder uitzicht op zee en zonder aparte bedden, wat niet voldeed aan onze verwachtingen. Na dit te hebben gemeld bij de receptie, werden we helaas geconfronteerd met onbeschoft personeel. Bovendien hadden we geen warm water in de douche en moesten we elke dag met ijskoud water douchen. Hoewel de locatie prachtig was, zullen wij dit hotel in de toekomst vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De klantenservice was uitstekend, we hadden een prachtige kamer met een eigen balkon en een schitterend uitzicht gekregen. Bovendien kregen we een gratis upgrade naar een kamer met uitzicht op zee. Het ontbijt bood een ruime keuze en was mooi gepresenteerd. We hebben ook genoten van een drankje op het terras met een prachtig uitzicht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel was weinig behulpzaam tijdens mijn verblijf in het hotel. Ik was mijn paspoort vergeten en had alleen mijn Europees rijbewijs en een digitale foto van mijn paspoort bij me. Ik dacht dat dit voldoende zou zijn, maar ze weigerden me in te checken en ik moest vier extra uren reizen om mijn paspoort op te halen. De jongen bij de receptie was aardig, maar de manager was niet flexibel. Ze leken zelfs te lachen toen ik wegliep, alsof ze een overwinning hadden behaald. Gelukkig was de politie erg behulpzaam en regelde dat ik alsnog kon inchecken. Tijdens het diner genoten we van het prachtige uitzicht, maar de ober leek wat chaotisch. We werden op een onbeschofte manier verzocht naar onze kamers te gaan voordat het buitengedeelte sloot. De volgende ochtend had mijn zoon verwondingen van het scherpe zwembadrand, de douche liep over en de flessen in de badkamers van mijn vrienden waren allemaal leeg. Gelukkig waren de dames bij de zwembadbar erg vriendelijk en behulpzaam. Ondanks het prachtige uitzicht en interieur van het hotel, zou ik niet teruggaan naar Ramada resort vanwege de vele negatieve ervaringen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was comfortabel met een heerlijk bed, maar helaas kon de badkamer wel wat schoner zijn. De ruime en prachtige tuin was een geweldige toevoeging, maar het meubilair was helaas versleten en beschadigd, wat wel afdeed aan de algehele ervaring. Bij wat verbeteringen aan het meubilair zou ik dit verblijf zeker vijf sterren geven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Teleurstelling tijdens het diner Afgelopen zaterdagavond hadden we een tafel gereserveerd in het hotel, maar bij aankomst bleek er ook een bruiloft plaats te vinden. We kregen een tafel op het rustige terras met een mooi uitzicht. De vriendelijke serveerster bracht ons de beperkte menukaart. We kozen voor een caesarsalade als voorgerecht en als hoofdgerecht de zeebaars en pad thai. Helaas vertelde de serveerster al snel dat zowel de zeebaars als de pad thai niet beschikbaar waren, terwijl er maar een paar gerechten op de kaart stonden. Ze bood ons pizza of pasta aan als alternatief, maar dat was niet wat we in gedachten hadden. Uiteindelijk bleek er toch zeebaars en pad thai te zijn, maar de gerechten vielen enorm tegen. De salade was doordrenkt in saus, de zeebaars was te vettig en de pad thai was ook geen succes. Gelukkig was de serveerster wel zeer vriendelijk en attent. Tips voor het hotel: in het geval van evenementen die de keuken belemmeren, is het beter om geen extra reserveringen aan te nemen. Het is belangrijk om gasten geen teleurstellende ervaring te bezorgen en indien nodig hen door te verwijzen naar een ander restaurant.



© 2007-2025 ReisChecker.nl