ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fenix

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We zijn erg te spreken over ons verblijf in dit hotel. Het personeel is ontzettend attent en gastvrij, de prijzen zijn gunstig, de ligging is ideaal en het eten is voortreffelijk. We waren zelfs aangenaam verrast toen we ontdekten dat het restaurantmenu dat werd aangeboden bij de kamer+dinerreservering al zo uitgebreid was; een echte bonus. Al met al kunnen we dit hotel van harte aanbevelen. Het biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en behoort zeker tot een van onze favorieten tot nu toe.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Kijk, ik dacht dat het moeilijk was om een gemengd gerecht te verprutsen, maar hier laten ze zien hoe het moet. De frietjes zijn twee keer gebakken en smaken als karton. Het ei is gebakken tot een rubberen puck of gekookt tot een uitgedroogde bal. De ossenhaas is taaier dan de zool van mijn schoen. Het brood lijkt alsof het al twee dagen oud is. En alsof dat nog niet genoeg is, rekenen ze me ook nog eens €22,50 aan, een regelrechte rip-off. En laten we het niet eens hebben over hoe onhygiënisch alles eruit ziet. De serveerster gaf me zelfs brood dat smaakte alsof het zonder zout was gebakken. Echt walgelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Heerlijk om in slaap te vallen en te genieten van een smakelijk ontbijt in de ochtend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De informatie op de website kwam niet overeen met de werkelijkheid. Er werd geadverteerd met parkeergelegenheid, maar in werkelijkheid moest je je auto gewoon op straat parkeren. Daarnaast beloofden ze airconditioning, maar het was bloedheet in de kamer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na twee teleurstellende ervaringen met onopgeruimde kamers, was de derde keer eindelijk de charme. Helaas was de kamer een broeikas zonder lift of airconditioning, en een douche/zitbad met het meest onhandig geplaatste lichtknopje ooit. De televisie was meer geschikt voor mieren dan voor gasten, en met de ramen open hoorde je alles van de drukke weg buiten. Besloten om de tweede nacht te annuleren en voor hetzelfde geld te genieten in een nabijgelegen viersterrenhotel. Gelukkig boden ze wel hun excuses aan voor de ongemakken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl