ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Campanile Bussy St.georges

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Oplichters proberen je meer geld afhandig te maken, zelfs nadat je alles al hebt betaald. Ze beweren dat er nog een openstaande betaling is en eisen dat je nog eens 120 euro betaalt, anders krijg je geen kamer. Bovendien weigeren de medewerkers om met je te communiceren in het Engels.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Absoluut geen aanrader. De kamers worden verwaarloosd en er is een gebrek aan schoonmaak en schone handdoeken. Het personeel lijkt totaal onverschillig tegenover gasten en lijkt meer geïnteresseerd in hun vertrek dan aankomst. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is ver te zoeken - betalen voor een kippenhok voor €135 per nacht is belachelijk. Al met al een grote teleurstelling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst bij het hotel waren we aangenaam verrast toen bleek dat onze kamer al beschikbaar was ondanks het feit dat we pas om 15 uur konden inchecken. Dit gaf ons de kans om al vroeg onze koffers achter te laten en direct naar onze kamer te gaan. De kamer was al schoongemaakt en klaar voor ons verblijf. Helaas waren er wat vlekken op het tapijt die moeilijk te verwijderen leken, maar verder was de kamer comfortabel en rustig gelegen. Het verduisterende gordijn zorgde voor een goede nachtrust na een lange dag in Disneyland. We waren blij met de aanwezigheid van een waterkoker, hoewel een kleine koelkast wel handig zou zijn geweest tijdens de hittegolf om onze drankjes koel te houden. Het hotel ligt gunstig nabij de snelweg en biedt ruime parkeergelegenheid, maar is ook op loopafstand van het station van Bussy Saint Georges. De airconditioning en wifi werkten goed en droegen bij aan een comfortabel verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De dienstverlening is helaas achteruitgegaan. Bij het inchecken beweerde het personeel dat we geen invalidenkamer hadden geboekt, maar na het tonen van onze reservering bleek er toch ineens wel een beschikbaar te zijn. Onze kamer werd niet schoongemaakt, maar we kregen wel een drankje als compensatie aangeboden. Toen we dit weigerden, werden we verteld dat dit nu eenmaal het beleid was. Mijn man moest de volgende dag beneden schone handdoeken gaan halen, maar kreeg toch geen omdat dit niet was doorgegeven. Gelukkig was de medewerker aan de balie wel vriendelijk genoeg om ze alsnog mee te geven. De parkeerkosten van 8 euro per dag vonden we buitensporig hoog. Aangezien we al meerdere keren meerdere dagen in dit hotel hebben verbleven en twee kamers hadden geboekt, overwegen we sterk om in de toekomst naar een ander hotel uit te wijken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik kom hier altijd graag, maar de laatste tijd is de kwaliteit hard achteruitgegaan. Zo stond er laatst opeens een andere gast in mijn kamer in de late avond! Het is onacceptabel dat dit kan gebeuren en voelde erg vervelend. Daarnaast kreeg ik ook nog eens een factuur voor de overnachting die ik al bij aankomst had betaald. Tot slot was de kamer buitengewoon smerig. Het is spijtig om te zien dat de service en hygiëne zo zijn afgenomen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl