ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Virgilio

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De accommodatie laat veel te wensen over. Het is onverzorgd, ongemakkelijk en er zijn tal van gebreken, zoals een ontbrekend douchegordijn in de badkamer, matige matrassen en een te klein bed. Daarnaast zijn er verschillende kapotte voorwerpen, zoals vastzittende rolluiken en kapotte lampen, wat de algehele kwaliteit ver beneden de maat brengt. Maar het meest verontrustende is de lift - krakend, verwaarloosd en zonder het verplichte keurmerk dat aangeeft dat de vereiste controles zijn uitgevoerd. Dit roept serieuze twijfels op over de veiligheid van de accommodatie. Kortom, hier wil je echt niet verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was helaas een grote teleurstelling. De kamers waren onverzorgd en het balkon was ronduit smerig. Daarbij was er ook nog eens veel geluidsoverlast vanuit andere kamers. Hoewel de prijs redelijk was, was de kwaliteit van de service ver te zoeken. Je kunt je geld beter elders besteden. Gelukkig was het personeel vriendelijk en was er gratis WiFi beschikbaar. Het zou echter fijn zijn als ze wat beter zouden zorgen voor de hygiëne en onderhoud van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een warm welkom wacht in deze charmante en vriendelijke omgeving, gelegen op korte afstand van de metro voor moeiteloze verkenning van de stad. Het hotel overtreft de verwachtingen en is een aanrader voor iedereen die Milaan wil ervaren, zelfs als het niet de gebruikelijke keuze is. Hier ontbreekt de weelde van vijfsterrenaccommodaties, maar er heerst een luxe van rust en eenvoud. Het hoogtepunt en pareltje van deze plek is ongetwijfeld HET UITZICHT! Verbluffend mooi, vooral vanuit kamer 31!!!!! Ervaar het zelf en laat je overtuigen, want de prijs-kwaliteitverhouding is onweerstaanbaar. Laat de critici die deze bescheiden locatie bekritiseren links liggen, hier reik je bijna de hemel aan met je vingertoppen ;)



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben normaal gesproken niet snel geneigd om negatieve feedback te geven, maar dit keer voel ik me verplicht. Een verblijf in een hotel brengt niet veel verwachtingen met zich mee, maar de onaangename geur die uit de badafvoer kwam (althans, ik vermoed dat het daar vandaan kwam) was simpelweg onacceptabel. De kamer werd oppervlakkig schoongemaakt. De hoeken, de haardroger en de spiegel waren vies. Gelukkig waren de essentiële zaken zoals lakens en handdoeken schoon en werden ze regelmatig vervangen. De matras en het meubilair hadden duidelijk betere dagen gekend. Hoewel ik besef dat de prijs van het verblijf tot de laagste in Milaan behoorde, is bijna ziek worden van de geur de kostenbesparing absoluut niet waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was dat verblijf zeg! Alles van het hotel zelf tot het personeel was echt onder de maat. De kamer rook niet fris, maar eerder naar een onaangename geur en de muren vertoonden duidelijk sporen van verwaarlozing. En alsof dat nog niet genoeg was, hadden ze beweerd dat er ontbijt inbegrepen zat bij de boeking, maar dat bleek niet waar te zijn. Het toppunt van onze ellende was toen we op de dag van vertrek onze bagage bij de receptie achterlieten en bij terugkomst in de hal werden geconfronteerd met een vreselijk onhygiënische badkamer vol hondenvoerkommen en vuilnis. Na deze drie verschrikkelijke dagen in Milaan zou ik dit hotel aan niemand aanbevelen, dus mocht iemand me vertellen dat ze die kant op gaan, dan is mijn allereerste tip: vermijd dit hotel als de pest.



© 2007-2025 ReisChecker.nl