ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Caesar Park

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

In het algemeen was de service in zowel de lobby als het restaurant zeer gastvrij. De meeste medewerkers spraken Engels, wat de communicatie vereenvoudigde. De kamers waren een beetje ouderwets. De persoon die onze kamer de eerste paar nachten verzorgde, was uitstekend. Echter, de medewerker die de afgelopen nachten verantwoordelijk was, vergat eenvoudige dingen zoals het aanvullen van handdoeken. Het ontbijtbuffet en de bar waren echter geweldig, met een gevarieerde keuze aan heerlijk eten. Hoewel de omgeving wat gedateerd leek en het aanvankelijk lastig was om activiteiten te vinden, was de locatie ideaal dicht bij het congrescentrum.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel is hier enorm vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen. De kamers zijn kraakhelder, mooi ingericht en super comfortabel. Wat betreft het ontbijt, dat behoort absoluut tot de toppers die onze familie ooit heeft gehad. Een paar gerechten worden zelfs à la minute voor je bereid, wat een leuke touch is!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vanaf het moment dat ik aankwam in dit hotel, voelde ik me enorm verwelkomd en verzorgd. Het personeel was ontzettend vriendelijk en professioneel, en wist zelfs mijn naam te onthouden. Door hun persoonlijke benadering leek het alsof ik er al jaren kwam. De conciërge, Martin, deed er echt alles aan om aan mijn wensen te voldoen en maakte mijn verblijf extra speciaal. De massage die ik kreeg in de spa (ik geloof dat haar naam Virginia was, maar ik kan het mis hebben) was absoluut geweldig. Na 90 minuten wilde ik niet dat het eindigde en ik zal zeker bij haar terugkomen de volgende keer dat ik in Argentinië ben. Sofitel is nu mijn favoriete hotel in Buenos Aires geworden!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

In onze kamer vonden we slechts één washandje voor twee personen, maar na herhaaldelijk verzoeken kregen we eindelijk een tweede exemplaar. Dit kwam voor ons nogal ongebruikelijk over, aangezien we gewend waren aan kamers met voldoende washandjes voor iedereen. Het delen van een washandje voor zowel douchen als 's ochtends wassen leek nogal karig en tekort schietend. Een beetje een vreemde situatie, toch wel teleurstellend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel straalt luxe uit met prachtige kamers, maar het personeel lijkt vooral oog te hebben voor gasten die zich chic kleden. Toen wij daar waren, moesten we zelf onze bagage naar de kamer tillen, ondanks de aanwezigheid van veel medewerkers in de lobby. Het viel op dat de gasten die, net als wij, op doorreis waren, niet dezelfde aandacht kregen als andere gasten. In onze kamer was de badkamer ruim, maar de douchedeur lekte en de toiletpot stond zo dicht tegen de muur dat het lastig was om bij het toiletpapier te komen. Bovendien klemt de deur van de badkamer, wat zorgt voor veel geluid wanneer je deze opent of sluit.



© 2007-2025 ReisChecker.nl