ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Residencial Polana

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring in deze accommodatie was verschrikkelijk. Ik raad je niet aan hier naartoe te gaan. Toen ik om een klachtenboek vroeg, beweerden ze dat ze er geen hadden, hoewel er een bord hing waarop stond dat ze er wel een hadden. Bij aankomst moest ik een aanbetaling van 200€ betalen, iets wat niet vermeld stond in de informatie van Booking.com. De kamer had geen airconditioning of ventilator, terwijl we met vier personen in een piepkleine kamer verbleven waar het bloedheet was. De manager vertoonde zich nooit en sprak alleen met ons over de telefoon op een onaangename manier. We zouden slechts één nacht blijven en toch werd ons een aanbetaling in rekening gebracht, plus nog eens 20€ omdat we om 22.00 uur 's avonds arriveerden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ligging is top! De kamers zijn ruim, maar helaas zonder airconditioning. Het enige minpunt is de service, die echt te wensen overlaat. Er is sprake van lange wachttijden en er lijkt weinig aandacht te zijn voor de gasten. Opvallend is dat de receptie al om 9.30 uur 's ochtends gesloten is, terwijl de borg contant betaald moet worden. Als je dus vroeg moet uitchecken om te reizen, loop je het risico je vlucht te missen. Het is duidelijk dat er dringend verbetering nodig is in de klantenservice.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring begon goed toen ik belde naar de mobiele telefoon om te informeren over de factuur op naam van het bedrijf. Bij aankomst in het hotel was ik verrast toen ze me vertelden dat ik normaal gesproken een borg van 200€ moest betalen, maar hieronder werd uitgekomen omdat het slechts voor 1 nacht was en de factuur aan een bedrijf was gekoppeld. Toen ik 's avonds terugkeerde naar de kamer, merkte ik tot mijn teleurstelling dat er geen verduisterende gordijnen of blinds waren om de kamer geschikt te maken voor een goede nachtrust. Ik bezocht de receptie waar meneer José Maria Louro erg attent en vriendelijk was. Hij overlegde met zijn collega over de mogelijkheid van een kamerwissel vanwege het incident. Helaas zei zijn collega dat het beter was om met de manager te praten. Na enkele minuten belde ze om te zeggen dat het onmogelijk was om van kamer te wisselen. Dit was een nogal onbegrijpelijke situatie van de verantwoordelijke, aangezien ze duidelijk geen belangstelling toonde voor een goed functionerende accommodatie. Ik hoop dat ze wakker worden, aangezien er al veel mensen op social media hebben geklaagd (Google, ...). En dan te bedenken dat mijn kamer zich direct onder de ingangsdeur bevindt die voor veel lawaai zorgt bij het openen en sluiten. Dus, hoe kunnen ze € 65 per nacht vragen en dan ook nog een borg van € 200?? Bijgevoegde foto van hoe ik de kamer donker heb gemaakt, aangezien er geen blinds waren en er geen kamerwissel werd toegestaan. Dit is de tekst van mijn klacht die ik online heb ingediend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Alleen de ligging is echt de moeite waard, voor de rest kunnen jullie het vergeten



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een charmant hotel op een uitstekende locatie. Gelegen nabij het historische centrum en omgeven door winkels en supermarkten. Bovendien zijn er talloze gezellige bars en restaurants in de buurt. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje is dat de douchecabine aan de kleine kant is.



© 2007-2025 ReisChecker.nl