ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott World Center

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service6

Tijdens onze huwelijksreis verbleven we in dit enorme hotel met meer dan 2000 kamers, wat op zich al een hele ervaring was. Het hotel heeft verschillende restaurants, waaronder een gezellige Sports Bar waar we konden genieten van heerlijk eten terwijl we American Football of honkbal keken. We hebben één keer de fout gemaakt om vanuit de parkeergarage naar het hotel te lopen in plaats van het busje te nemen, wat ons een half uur kostte. De kamers waren niet enorm, maar het kingsize bed maakte dat helemaal goed. 's Ochtends ontbeten we met koffie en een muffin van Starbucks, lekker Amerikaans toch? Het verblijf was niet goedkoop, maar deze unieke ervaring in het hotel wilden we zeker niet missen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

De omvang van deze plek is enorm, maar helaas voelt het nogal kil en onpersoonlijk aan. Met 2500 kamers is dat ook niet zo verwonderlijk. Het duurt een eeuwigheid om je auto op te halen uit de parkeergarage met een shuttle van het Marriot hotel. Gelukkig maakt het prachtige zwembad veel goed!



Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service10

Voor mijn werk verbleef ik in het Marriot en hoewel ik geen informatie kan delen over de prijs, was ik onder de indruk van de prachtige uitstraling zowel van binnen als van buiten. De omgeving biedt adembenemende uitzichten en het zwembad is luxueus en uitnodigend. De kamers zijn ruim, stijlvol en goed onderhouden. Een kamer aan de zwembadkant is ideaal voor wie 's middags op het balkon van de zon wil genieten zonder uit te kijken op de oprijlaan aan de andere kant. De locatie van het hotel is gunstig nabij verschillende themaparken, zoals Disneyworld en Universal Studio's. Het enige nadeel is dat het centrum van Orlando wat verder weg ligt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7

Na een verblijf van 5 dagen kunnen wij concluderen dat ons oorspronkelijk geplande 7-daagse verblijf werd ingekort vanwege overboeking, wat betekende dat we 2 dagen moesten doorbrengen in een ander hotel. Dit was teleurstellend en blijkbaar waren we niet de enigen die hiermee te maken hadden, wat aantoont dat het probleem groter was dan slechts een incident. Het hotel is enorm groot wat ten koste gaat van de gezelligheid en persoonlijke touch. Lessen zijn geleerd en in de toekomst zullen we zeker letten op de grootte van het hotel, aangezien 2000 kamers simpelweg te massaal is. Daarnaast duurde het 90 minuten voordat onze koffers eindelijk op de kamer werden afgeleverd, wat niet bepaald voor herhaling vatbaar is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9

Dit hotel, het vlaggenschip van de hotelketen, maakte een enorme indruk op ons. Hoewel het groot was, voelde het toch knus en gezellig aan. Tijdens onze rondreis hadden we het genoegen om hier te genieten van het beste ontbijtbuffet ooit. Voor slechts 30 dollar per persoon was het zeker de moeite waard. Toen we 's avonds gingen dineren, waren we echter verrast door de prijzen. Een hoofdgerecht, twee glazen wijn en twee frisdranken kwamen neer op een totaal van 160 dollar. We besloten gul te zijn en gaven een extra fooi van 10 dollar, maar tot onze verbazing werd deze later teruggegeven. Achteraf hoorden we dat het gebruikelijk is om minimaal 30% fooi te geven in luxere restaurants. Het personeel was over het algemeen vriendelijk, maar er leek iets te veranderen in hun houding toen we vertrokken...





© 2007-2024 ReisChecker.nl