ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Estanplaza Ibirapuera

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb afgelopen weekend doorgebracht in dit hotel, perfect gelegen voor diegenen die een Amerikaans visum willen aanvragen in de stad. De kamer is ruim en comfortabel, en het ontbijt, hoewel eenvoudig, is van hoge kwaliteit. Voor liefhebbers van luchtvaart biedt het dak een prachtig uitzicht op de opstijgingen van Congonhas, een waar genot voor de zintuigen. Kortom, dit hotel staat garant voor kwaliteit en comfort.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring was verschrikkelijk. Tijdens het ontbijt werd ik aangesproken omdat mijn naam niet op de lijst stond, hoewel ik nog een nacht in het hotel had geboekt. De medewerkster bij het ontbijt was erg onbeschoft en sprak mij op een harde toon aan, waardoor ik me enorm beschaamd voelde. Het leek net alsof ik onterecht in het hotel was en ze vroeg zelfs of ik echt daar verbleef en om mijn kamer sleutel. Dit was een zeer vernederende ervaring voor mij. Kortom, er was een enorme verwarring in hun systeem, terwijl bij het inchecken had ik mijn documenten achtergelaten en de reservering getoond, wat toen in orde leek te zijn. Het bleek dat mijn reservering al op naam van een andere gast stond. De receptionist die mij hielp, wist niet wat er was gebeurd. Helaas gaf dit me het idee dat iedereen daar incompetent was! En alsof dat nog niet genoeg was, was er geen water tijdens het douchen en was de afvoer van de douche verstopt. Normaal zou ik dit niet vermelden, maar ik grijp nu de kans. Ik ben totaal ontevreden en voel me beschaamd!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik werd uitstekend geholpen door het personeel. Ze tonen toewijding in alles wat ze doen en staan altijd klaar om te helpen waar nodig. Het ontbijt was heerlijk. Ik wil graag de verantwoordelijke manager bedanken, met wie ik direct contact had en die zelfs een geweldige maïscake met guave maakte. Ook wil ik de avondkok bedanken die een heerlijke krabrisotto maakte waar ik erg van genoot, en alle medewerkers in het algemeen. Vooral die van het ontbijt met wie ik het meeste contact had, en de receptiemedewerkers. Iedereen verdient lof voor hun zorg en aandacht voor de gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Telkens wanneer ik naar São Paulo ga, kies ik steevast voor dit hotel vanwege de knusse sfeer, kwalitatieve service, schone omgeving en huiselijke ontbijt. Zijn architectuur is echt een pluspunt voor mij, samen met de gunstige ligging dicht bij vele belangrijke zakelijke gebieden, nabij de metro en een zeer huiselijke sfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Telkens als ik op zakenreis ben, zoek ik naar het hotel en boek ik voor groepen omdat de faciliteiten geweldig zijn. In september 2024 heb ik vier suites geboekt voor vier personen. Helaas kon een van hen niet komen vanwege een familiaire noodsituatie. De rest van ons, ik en nog drie anderen, hebben wel ingecheckt en verbleven in het hotel. Bij het inchecken heb ik gemeld dat een persoon er niet bij kon zijn. Tot mijn verbazing werd bij het uitchecken deze persoon wel in rekening gebracht. Ondanks mijn trouw werd dit niet in overweging genomen door het hotel en bleven ze de kosten handhaven. Vanwege deze starheid zal ik niet langer gebruik maken van dit hotelketen voor mijn verblijven, en heb ik een verbod uitgevaardigd voor al mijn medewerkers van wie de reserveringen door mijn bedrijf worden betaald om bij dit hotel te verblijven. Ze hebben veel klanten verloren door hun starheid.



© 2007-2025 ReisChecker.nl