ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel A-one Royal Cruise

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een oud hotel dat zijn charme uitstraalt met vintage airconditioning, bruine vloeren en antieke balkons met kleine witte tegels. Het slapen is comfortabel en de badkamer is netjes. Het parkeren is een uitdaging, met vreemde wegwijsborden die je naar de parkeergarage leiden. Gelukkig zijn de medewerkers van de servicebalie behulpzaam en proberen ze je te begeleiden. Het inchecken duurde langer dan normaal, maar het hotel zelf is beter georganiseerd dan de meeste die ik heb bezocht. Het uitchecken verliep ook traag. De speelruimte voor kinderen was druk en soms overweldigend met veel kinderen. Het positieve was dat je geen plastic voetenzak hoefde te kopen, zolang je er zelf een had. Het zwembad opende 's ochtends zonder waterstralen en sommige sproeiers werkten niet goed. De ligging van het hotel is ideaal, dicht bij een supermarkt en op loopafstand van de zee, met lokale eetgelegenheden in de buurt. Het ontbijtbuffet bood een goede variëteit aan gerechten en er was voldoende zitgelegenheid beschikbaar. Al met al heeft mijn kind genoten van het verblijf, maar als we teruggaan, moet het parkeerprobleem worden aangepakt en moet er meer tijd worden uitgetrokken voor het in- en uitchecken. We bezochten tijdens een lang weekend, maar het hotel slaagde erin om het inchecken goed te regelen, wat een aangename verrassing was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn verblijf was werkelijk voortreffelijk – de roomservice was van topklasse! Elk verzoek werd meteen en vriendelijk ingewilligd. Het personeel was hoffelijk, bedreven en permanent paraat om te helpen. De kamer was onberispelijk schoon en steeds goed voorzien tijdens mijn verblijf. De maaltijden kwamen warm, vers en stipt op tafel. Kortom, een onberispelijke belevenis – zonder twijfel een perfecte score!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik moet toegeven dat Cocoplay echt leuk is om te spelen, met zijn ruime en moderne kamers die de kinderen geweldig vinden. Maar er zijn ook veel mensen, wat te druk kan worden, vooral bij het zwembad. Het is geen goed idee om zonder reservering te komen, want de ruimte is beperkt. Parkeren is echt een probleem, je moet je auto afgeven en dan helemaal naar het gebouw lopen. Het kan verwarrend zijn voor mensen die niet bekend zijn met de omgeving. Het personeel doet hun best om behulpzaam te zijn, maar het lijkt allemaal nogal onhandig. Check-in en check-out kosten veel tijd, vooral als je bij het gebouw parkeert en in de rij moet staan om je kaart te laten stempelen. Het is allemaal nogal rommelig. De kamers zijn behoorlijk verouderd en basic. De liften zijn klein en snel dicht, en er zijn veel trappen door het hele gebouw. Niet erg handig voor ouderen. Zelfs de schoonmaakploeg lijkt verward, die rond 9 uur 's ochtends aankloppen voor de schoonmaakdienst is een serieuze zaak en misschien zelfs storend. Het ontbijt is misschien goed genoeg als je voor 10 uur gaat, maar de keuze is beperkt en niet erg lekker. Het lijkt niet de prijs waard in vergelijking met wat je krijgt. Normaal gesproken zou een hotel met een zwembad voldoende zitplaatsen moeten hebben, maar hier is de zone rond het zwembad eigenlijk het restaurantgedeelte. Niet genoeg zitplaatsen en heel duur. Bijna 800 baht voor twee smoothies en een kokosnoot. Als je de kamerprijs vergelijkt met de service die je krijgt, vind ik het niet echt de moeite waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs hebben we een bezoek gebracht aan Coco restaurant, waar we genoten van het prachtige uitzicht op de Beachroad, heerlijk hebben gegeten en van een verfrissend biertje hebben genoten. De sfeer was warm en gezellig, een echte aanrader wat ons betreft!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De vorige keer dat we dit hotel hadden geboekt, was vóór de pandemie en we waren er erg tevreden over. Daarom besloten we om het opnieuw te proberen. Helaas viel het deze keer wat tegen. Het ontbijt leek meer gericht te zijn op Aziatische toeristen en toen we dit aangaven bij de receptie, werd er niets aan gedaan. Ook het zwembad was erg veranderd; het leek nu meer op een restaurant met een zwembad erbij. We werden direct benaderd met de menukaart en er waren geen ligstoelen meer te bekennen. Hierdoor miste de gezellige sfeer die we gewend waren. Het zou goed zijn als ze dit ook aanpassen op de foto's op hun website, aangezien er nog steeds twee zwembaden worden afgebeeld. Wij zullen hier niet meer terugkeren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl