ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip De Paris(superior

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een luxueus hotel, voorzien van alle gemakken en prachtig afgewerkt. Gelegen net buiten het levendige centrum van Cannes. Op korte loopafstand van alle bezienswaardigheden, stranden en eetgelegenheden die deze stad te bieden heeft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel was geen topper! Het ontbijt liet te wensen over en de kamers waren benauwd en de deuren stonden veel te dicht op elkaar. Ondanks deze minpunten was het nog wel te doen. Onze reservering verliep via een hotelbureau, maar bij het uitchecken werden we geconfronteerd met een onverwachte rekening van maar liefst 1.350 euro. Gelukkig kon ik aantonen dat we al hadden betaald via het bureau. Toch was het een onplezierige ervaring, aangezien er verwarring was over een borg van 200 euro die volgens de receptionist niet kon worden teruggevonden. Uiteindelijk heb ik het geld na enige strubbeling teruggekregen, maar dit was zeker geen service die je zou verwachten in een hotel met vier sterren. Ik zou dit hotel niet persoonlijk aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn redelijk comfortabel, maar het hotel mist een gezellige lobby. Voor parkeerfaciliteiten moet je extra betalen. Wanneer je je auto op straat naast het hotel parkeert bij vertrek, zullen ze je vragen parkeerkosten te betalen en proberen ze je te haasten omdat je in een drukke periode bent en snel moet vertrekken. De hotelmanager laat te wensen over en het personeel bij de receptie verandert van houding zodra de manager in de buurt is, waardoor ze gemaakte afspraken ontwijken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een verblijf dat een nare nasmaak achterlaat… Wat een teleurstellende ervaring was ons verblijf in dit hotel. Het doet pijn om te constateren dat ondanks onze herhaalde verzoeken, de pyjama van onze 11 maanden oude dochter nooit is teruggevonden. Het lijkt alsof er totaal geen moeite is gedaan om dit voor ons zo belangrijke item terug te bezorgen. Het is moeilijk voor te stellen dat dit enkel een kwestie van onverschilligheid is van het personeel of de schoonmaakteams. Als iemand daadwerkelijk de pyjama heeft meegenomen, dan hoop ik dat hij of zij hier geen voldoening uit haalt. Voor ons gaat het namelijk niet slechts om een stuk kleding; het is een symbool van emotionele waarde. Deze onverschilligheid heeft diepe wonden geslagen en zal helaas als een bittere herinnering bij ons blijven hangen van ons verblijf in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze kamer werd onlangs het doelwit van een inbraak waarbij $2000 werd gestolen. Ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen met manager Lutran, kregen we geen bevredigende reactie. De beveiligingscamera's bleken niet te werken en we moesten dreigen met juridische stappen voordat er actie werd ondernomen. Daarnaast was de schoonmaak slechts om de paar dagen en liet veel te wensen over. Om het nog erger te maken, moesten we van kamer wisselen vanwege een defecte airconditioning. De manier waarop dit alles is afgehandeld, getuigt van een gebrek aan professionaliteit en de manager vertoonde een arrogante houding. Het is duidelijk dat dit hotel zijn sterren niet waardig is.



© 2007-2025 ReisChecker.nl