ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Four Points Central

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf in dit hotel was gepland vanwege onze vlucht vanaf Düsseldorf Airport. De kamers waren keurig en het ontbijt was uitstekend! Er was een ruime keuze en voor ieder wat wils. De ontvangst door de receptionist was hartelijk. Enkele nadelen: - De kussens waren echt oncomfortabel, ze boden totaal geen ondersteuning voor je hoofd. Dit heeft mijn slaapkwaliteit beïnvloed. - De wifi was ongebruikelijk slecht voor deze tijd. - Helaas waren de kamers erg gehorig, met luidruchtige buren, waardoor een rustige start van de dag lastig was. Over het algemeen is dit een goed hotel als je bijvoorbeeld vanaf Düsseldorf Airport vliegt. De prijs-kwaliteitverhouding is redelijk goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gelegen net buiten het stadscentrum, is er 's avonds niet veel personeel beschikbaar. Gelukkig is er genoeg parkeergelegenheid rondom het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel laat echt te wensen over. De service is ver te zoeken en het personeel komt nogal vreemd over. Het parkeren is belachelijk duur en als klap op de vuurpijl werkt de slagboom niet eens, maar je krijgt je geld niet terug. Het ontbijt is teleurstellend en zowel de bar als het restaurant zijn gesloten. De dekbedden zijn veel te klein en dun, en alsof dat nog niet genoeg is, werkt de sauna niet eens! Communiceren met het personeel is haast onmogelijk. Kortom, geen aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op de website wordt beloofd dat er 24 uur per dag drankjes beschikbaar zijn, maar zelfs na een lange reis konden we geen kopje koffie krijgen. Zelfs 's avonds was er geen mogelijkheid om iets te drinken te krijgen! We hadden een arrangement geboekt inclusief diner op de eerste avond, maar bij aankomst in het hotel bleek het restaurant gesloten te zijn. Het personeel bij de receptie had geen idee waarom. We moesten een taxi bestellen naar een ander restaurant. Er zou overleg plaatsvinden met de manager, maar de volgende dag wist het andere receptiepersoneel van niets! Absoluut gebrek aan service! Ik heb een e-mail gestuurd maar zoals verwacht, geen reactie. Normaal gesproken schrijf ik geen negatieve recensies omdat we niet veeleisend zijn, maar deze ervaring slaat werkelijk nergens op! Verschrikkelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in het geboekte Precise House Hotel, ontdekten we dat het nu Four Ratingen was geworden. De kamers waren prima, het bed was comfortabel maar het dekbed was te kort. De locatie liet te wensen over en zowel de bar als het restaurant waren gesloten (behalve voor het ontbijt). Helaas waren de sauna en het stoombad buiten werking. Het ontbijt was teleurstellend, met een vies glas sinaasappelsap en een half uur wachten op croissants. Het personeel was onvriendelijk en onderbemand, waardoor de service tekortschoot. Zelfs de kok was bezig met tafels afruimen tijdens het ontbijt. Sommige medewerkers stonden buiten te roken terwijl er gasten aan de balie stonden te wachten. Zelfs bij de parkeerplaats werkte de slagboom niet mee. Al met al, geen aanrader!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl