ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Tropical Tambau

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Beoordeling van het verblijf De ligging van het hotel is fantastisch: het bevindt zich in een veilige omgeving, dicht bij een apotheek en praktisch aan de kust. De aankomst verliep soepel en de receptie is mooi, schoon en voorzien van airconditioning. De medewerker bij het inchecken was beleefd, maar schoot tekort in de verstrekte informatie. Hij gaf geen uitleg over de toegang tot wifi, de zwembadregels, hoe je de receptie kunt bellen of andere voordelen van het hotel. Hij sprak alleen over het ontbijt, de schoonmaak van de kamer en dat de minibar leeg is en door de gast kan worden bijgevuld. Er zijn ook geen aanwijzingen of instructies in de kamer over deze zaken te vinden. Het zou interessant zijn als het hotel een checklist zou hanteren, zodat alle receptionisten de nodige informatie verstrekken bij aankomst van de gasten. Aan de andere kant wil ik graag de receptionist van de avonddienst complimenteren, die uiterst beleefd en behulpzaam was. Ik had via iFood een McDonald's besteld en helaas kwam de frisdrank met een kapot zegel, wat resulteerde in een plakkerige Coca-Cola bij de receptie. Hij heeft alles onmiddellijk schoongemaakt, met goede wil en grote vriendelijkheid, wat een uitstekende service laat zien. Wat betreft het ontbijt, dat om 6:30 uur begint, had ik een ongemakkelijke situatie meegemaakt. De dag na mijn aankomst had ik een excursie geboekt bij Luck Turismo, een bedrijf dat zelfs een medewerkster in de receptie van het hotel heeft die pakketten aanbiedt, met vertrek gepland om 6:45 uur. Omdat ik slechts 15 minuten had om te eten, kwam ik om 6:20 uur aan in het restaurant en vroeg ik aan de medewerkster die het buffet aan het klaarmaken was of ik alvast kon beginnen met het pakken van de beschikbare items. Ze was nogal kortaf en zei dat het pas vanaf 6:30 uur toegestaan was, omdat dit een regel van de manager was. Wat me stoorde was niet zozeer de afwijzing zelf, maar de manier waarop ik behandeld werd. Ik ben al meerdere keren in João Pessoa geweest en ben altijd zeer goed ontvangen, maar dit keer was ik negatief verrast door hoe veel professionals in de stad toeristen behandelen. Wat betreft de kamer zijn er enkele punten om te overwegen. De ruimte is klein, met zichtbaar schimmel op de muren, zoals te zien is op de foto's die ik heb geplaatst. Het beddengoed was schoon en fris, maar duidelijk versleten. Het dekbed was bevlekt en had een gat. Zelfs gerepareerd, maken ze nog steeds een slechte indruk. Een ander belangrijk punt: de kamer heeft geen spiegel, wat lastig is als de ene persoon in de badkamer is en de andere zich moet klaarmaken. Bovendien is er geen stopcontact bij de spiegel in de badkamer, wat het gebruik van een föhn of scheerapparaat bemoeilijkt. Het enige stopcontact bevindt zich ver weg, bij het raam. Het is vermeldenswaardig dat alle stopcontacten 220V zijn, informatie die ook niet is verstrekt bij het inchecken, en er zijn geen aanwijzingen op de kamers. Aan de andere kant is het ontbijt lekker en past goed bij de categorie van het hotel. Er is ter plekke gemaakte tapioca, zoete en hartige gerechten, evenals omeletten bereid naar wens. Alles eenvoudig, maar smakelijk en goed geserveerd. Het zwembadgedeelte is een van de hoogtepunten, met uitzicht op zee, een schone omgeving, nieuwe ligstoelen en stoelen, evenals comfortabele fauteuils die de ruimte zeer aangena

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte nachtmerrie. We kwamen vandaag aan voor een romantisch vakantie-uitje en na een vlucht met een tussenstop kwamen we aan zonder zelfs maar een warme douche te kunnen nemen vanwege een gebrek aan warm water in het hotel. De kamers waren doorweekt van vocht en schimmel, omdat ze me de mogelijkheid boden om de andere kamers te bekijken, druppelde het letterlijk langs de muren. Er was zoveel schimmel aanwezig dat ik niemand zou aanraden hier met hun families naartoe te komen. Dit hotel zou eigenlijk gesloten moeten zijn, elke verdieping waar we naartoe gingen had lekkages, vochtvlekken overal in het gebouw. Ik heb de reisorganisatie al gevraagd om een ander hotel te regelen, het was onmogelijk om te blijven. De kamers met behang vertoonden zelfs schimmel op het behang, het was overduidelijk. Dit hotel verdient niet eens 3 sterren, het verdient een nul op alle fronten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van het hotel is geweldig, op slechts 50 meter van het strand in het bruisende Tambaú. Er zijn tal van restaurants, marktjes en winkels in de buurt. Het hotel ondergaat momenteel renovaties, maar er zijn nog wel wat verbeterpunten. Helaas zijn er vochtproblemen en schimmel in de kamers, wat niet bevorderlijk is voor de gezondheid van de gasten vanwege de sterke geur. De televisie in mijn kamer werkte niet goed en ondanks dat ik het de volgende dag aan de receptie meldde, werd het apparaat pas vervangen op de dag van mijn vertrek, een week later. Het ontbijt is prima maar niet bijzonder en de eetruimte is nogal klein. De zwembad op het dak van het hotel biedt een prachtig uitzicht over het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel heeft duidelijk onderhoudsproblemen: vochtige muren, schimmige geur en zelfs waterlekkage waardoor we van kamer moesten wisselen. Het sanitair was ook niet al te fris en op de laatste dag hadden we geen warm water, zonder duidelijke uitleg van de receptie. De inrichting was verouderd en versleten, en de kussens roken vreselijk. Gelukkig waren de medewerkers wel vriendelijk en het ontbijt was goed. Een suggestie zou zijn om een prullenbak in de kamer te plaatsen en misschien een föhn beschikbaar te stellen in plaats van deze bij de receptie te moeten halen. Gelukkig was de locatie wel uitstekend, met alles in de buurt. Kortom, ik zal niet meer terugkeren naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De locatie van het hotel is perfect. Toen ik op 17/08 om 18:30 uur incheckte, hoorde ik andere gasten klagen over het gebrek aan warm water. De receptionist zei dat het hersteld was en dat het alleen tijd kostte om de watertank te vullen. Eenmaal in de kamer werd het erger; de kamer was volledig nat en beschimmeld. De douche was verstopt en er kwam zowel geen warm als koud water uit. Toen ik de receptionist vroeg om de douche te vervangen, zei hij dat het niet mogelijk was. Hij gaf ons nog vier sleutels om andere kamers te bekijken, maar die waren nog erger dan waar we verbleven. Ik gebruikte de oorbel van mijn vrouw om de verstopping in de douchekop te verhelpen en nam een koude douche. Daarna besloten we uit eten te gaan. Bij terugkomst vertelde de receptionist ons dat het warme water niet zou terugkeren, dus besloten we naar een ander hotel te gaan. Het Tambau Beach Hotel moet veel verbeteren om als 'rommel' te worden gekwalificeerd. Ga niet naar dit hotel en neem uw familie niet mee. Het is een gebrek aan respect voor gasten die veel betalen voor een moment van vakantie en rust. Tambau Beach Hotel is een teleurstelling.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl