ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nogaro

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf was teleurstellend. Ik kwam vermoeid aan met mijn baby van 5 maanden en betaalde voor een luxere kamer waar amper ruimte was voor mijn spullen. De kamer had gebreken, zoals openingen in de vloer, uitstekend plintwerk, een bolle toiletbril en vuile, bevlekte gordijnen. Het ergste was echter de centrale airconditioning die niet instelbaar was, wat het comfort verpestte. Ondanks pogingen om van kamer te wisselen, was het hotel te oud om mijn ervaring te verbeteren. Het babybedje was niet opgezet en in plaats van een tweepersoonsbed waren er twee eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven, waardoor mijn baby tussen de matrassen moest slapen in een kloof, met daarbij nog een indringende geur.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is uitstekend, maar er zijn enkele aspecten die verbeterd kunnen worden. Het internet is instabiel, er ontbreekt beveiliging voor ouderen in de badkamer, de lift is te klein voor mensen met een handicap, ik moest twee keer vragen om wc-papier en het ontbijt is nogal karig. Dit zijn zaken die aangepakt moeten worden om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft een perfecte locatie en de kamers zijn in uitstekende staat. Het was een aangename verrassing om een badkuip in de kamer te hebben, vooral omdat ik met een groep reizigers verbleef. Hoewel sommige medewerkers vloeiend Engels spraken, gold dit niet voor iedereen, wat een kleine uitdaging kon zijn. De lift kan soms wat traag zijn en het gebeurde af en toe dat onze kamerkaarten gedemagnetiseerd raakten zonder dat we ze bij onze telefoons hadden bewaard. Het ontbijtbuffet was uitstekend, en het personeel was zeer vriendelijk, al miste ik wel een eitje bij het aanbod. Als dat er was geweest, zou het helemaal perfect zijn geweest. Al met al heb ik echt genoten van mijn verblijf in dit hotel en zou het zeker aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is perfect voor een weekje weg met de familie! Het is comfortabel en gezellig, het ontbijt is heerlijk en het personeel is vriendelijk. Ik geef het vier sterren omdat er nog ruimte is voor verbetering, maar binnen de mogelijkheden is het zeker uitstekend. De locatie is ideaal voor de betaalbare prijs die je betaalt, vooral in een prachtige buurt als Montserrat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens mijn verblijf in Hotel Nogaro van 19 tot 24 november 2024 met mijn familie, viel me als eerste op dat niet alle receptionisten even vriendelijk waren tegenover Brazilianen. Dit merkte ik aan opmerkingen als "Oh, het is een Braziliaan, of zijn het Brazilianen!" met een duidelijke ontevredenheid. Wat betreft de badkamer, moesten gasten wachten tot het toiletpapier op was voordat het werd bijgevuld. Daarnaast werkte de bidet niet, wat volgens mijn vrouw resulteerde in een gebrek aan volledige intieme hygiëne. Er was geen water beschikbaar in de minibar en gasten moesten naar de receptie gaan om water of andere producten te kopen. De televisie op de kamer was een verouderd 32-inch LG-model van meer dan 20 jaar oud, zonder toegang tot internet, Netflix, Amazon Prime of YouTube. Een grote teleurstelling! Ondanks dat het hotel adverteert met vier sterren, blijft deze classificatie twijfelachtig. De kamerprijs voor een tweepersoonskamer was meer dan R$ 500,00 per nacht, met een toeristenbelasting van 12.000 Argentijnse pesos per stel. Volgend jaar, wanneer ik weer naar Buenos Aires ga, zal ik zeker voor een ander hotel kiezen, zonder enige twijfel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl