ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel El Tope

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

We zijn net terug van ons verblijf in La Nina (23-07/06-08) en we waren ontzettend tevreden. Het eten was lekker, misschien niet gloeiend heet maar zeker niet koud. Het werd niet alleen warm gehouden door lampen, maar ook door spiralen, wat het gevarieerd en aantrekkelijk maakte voor iedereen. Er waren genoeg ligbedden bij het zwembad en het animatieteam was ook top, ondanks dat ze niet in het Nederlands spraken was het goed te volgen en leuk voor zowel de volwassenen als de kinderen. De kamers waren schoon en netjes en het personeel was uiterst vriendelijk, vooral tegenover de kinderen. Kortom, voor ons was dit een fantastische vakantie. Groetjes, Dick en Petra.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel heeft ons aangenaam verrast. Het eten was smakelijk en hoewel niet gloeiend heet, zeker niet koud. De variatie was prettig voor alle gasten. Er waren voldoende ligbedden bij het zwembad en 's ochtends was er geen strijd om handdoeken. Het personeel bij de receptie sprak Nederlands en de animatie voor de kinderen was voldoende, ook al was deze niet in het Nederlands, ze deden hun best. De kamers waren ruim en brandschoon, en je kon gebruik maken van de badlakenservice. De locatie van het hotel was ideaal, dichtbij winkels en het strand, met een supermarkt tegenover het hotel. Het hotel bood gratis parkeergelegenheid in de garage voor gasten. Kortom, dit is absoluut een van de beste hotels die we hebben bezocht. Het is moeilijk voor te stellen dat mensen hier nog klachten over zouden hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Met ons hele gezin hebben we een geweldige tijd gehad in La Nina H10 van 31 augustus tot 7 september. We waren met 8 volwassenen en 2 kinderen van 1 en 4 jaar oud. Wat ons het meest opviel, was de ontspannen sfeer in het hotel. Er waren voornamelijk Spaanse gasten en iedereen was vriendelijk, vooral tegen de kinderen. Geen gestreste en luidruchtige Engelsen of nog erger, Russen te bekennen. Geen gevecht om ligbedjes bij het zwembad, je kon gewoon om 11 uur aankomen en nog genoeg plek vinden met je eigen ligstoelen. Het eten was ook verrassend goed voor een all-inclusive resort. Soms mocht het wel iets warmer zijn, maar laten we daar niet over klagen. Er was een gevarieerde en smakelijke keuze aan gerechten. Oh ja, voor degenen die deze kant opgaan, het "Lorro Parque" is echt een aanrader. Een prachtige dierentuin met geweldige shows. Het is slim om ter plaatse bij een lokale boekingsagent te reserveren, dit scheelt ongeveer 19 euro per persoon in vergelijking met boeken via je touroperator. Kortom, een zeer geslaagde vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Twee dagen voor onze geplande aankomst kregen we te horen dat ons geboekte hotel (H10 Las Palmeras) volgeboekt was en werden we vriendelijk verzocht om in La Nina te verblijven. Mijn initiële gedachte, gebaseerd op de brochure, was niet erg positief over dit alternatieve hotel. Echter, bij aankomst bleek La Nina verrassend aantrekkelijk te zijn. De ruime en schone kamers en badkamers waren een aangename verrassing. Zowel de lobby als het restaurant waren prachtig ingericht. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, zelfs toen we te maken kregen met een defecte föhn. Het eten was verrukkelijk! En dat zeg ik als een kritische eter, gezien ik tijdens mijn verblijf ook nog eens twee kilo ben aangekomen. Het enige minpuntje was dat er voornamelijk Spaanse gasten aanwezig waren in het hotel, maar als je met gezelschap reist, is dat geen enkel probleem. De animatie was naar mijn mening wat teleurstellend, maar buiten het hotel was er genoeg te beleven. Over het algemeen een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Ons verblijf in La Nina duurde van 7 tot 15 november en we hebben genoten van dit prachtige hotel op een fantastische locatie, op slechts 2 minuten van het strand. We hebben echter wel een paar kleine verbeterpunten opgemerkt. Het zou fijn zijn als het personeel beter Engels zou kunnen spreken, de handdoekenservice bij het zwembad kan verbeterd worden en het eten mag wel wat warmer geserveerd worden. Ondanks deze punten kijken we terug op een uitstekend verblijf in dit hotel. Edwin en Jacqueline.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel biedt een serene sfeer met een prachtig uitzicht over de haven van Porto Colom. De kamers zijn elegant en comfortabel ingericht. Echter, helaas waren er wat minpunten tijdens ons verblijf, zoals de gebrekkige ligstoelen bij het zwembad en het teleurstellende feit dat het avondeten nooit echt warm geserveerd werd, eerder lauw.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Een uitstekende plek voor rustzoekers die zorgeloos van hun vakantie willen genieten. Hier geen lawaai van drukke kinderen of opdringerige animatoren. De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Het restaurant biedt genoeg keuzes, maar sommige gerechten zouden beter verwarmd moeten worden. Niet geschikt voor gezinnen met kinderen, maar perfect voor mensen die echt willen ontspannen en met rust gelaten willen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service6

Een bezoek aan een H10-hotel op Tenerife La Niña voor de derde keer? Ik zou het niet aanraden. Het hotel is weliswaar mooi en ruim, en de kamers zijn schoon. Maar het eten bij het zwembad laat veel te wensen over, elke dag hetzelfde met frietjes en hamburgers. De bar opent pas om 20.00 uur 's avonds en het is geen gezellige plek om te zitten. De animatie bevindt zich in een kelder, wat niet ideaal is voor de all-inclusive formule die we gewend zijn. Daarom zou ik aanraden om H10 Las Palmeras te overwegen in plaats van dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Ik verbleef een week in eind februari 2008 en vond de locatie en de accommodatie van het hotel prima. Het ontbijt was goed, maar ik was absoluut niet te spreken over de andere maaltijden. Het eten was echt niet te eten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel straalt een stijlvolle luxe uit met ruime en keurig onderhouden kamers. Het personeel is uiterst vriendelijk en het culinaire aanbod is meer dan prima, met een overvloed aan keuzemogelijkheden. Het viel op dat er veel Spaanse gasten aanwezig waren, wat bijdraagt aan de lokale sfeer. Een minpunt was het tekort aan parasols bij het zwembad, wat niet ideaal was voor het grote aantal gasten. Desondanks hebben wij een zeer aangename tijd beleefd in dit prachtige hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service8

Onlangs verbleven we in hotel H10 La Nina en we moeten toegeven dat de opmerkingen over het lauwe eten waar zijn. Het is verbazingwekkend dat er niets aan dit probleem wordt gedaan, gezien hoe vaak het wordt genoemd. Bovendien lijken de regels in het hotel flexibel te zijn; we zagen gasten in korte broeken in het restaurant en er werd 's ochtends vroeg al druk gestreden om ligstoelen bij het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Onlangs zijn we teruggekomen van onze reis (18-4-2008) en verbleven in een geweldig hotel. Het eten was gevarieerd en van goede kwaliteit, al was het soms niet helemaal warm genoeg. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, waardoor ons verblijf echt genieten was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

In april en mei 2008 verbleven we 13 dagen in Hotel H10-La Nina met 4 volwassenen en 2 kinderen. We kozen voor het all-inclusive pakket en waren aangenaam verrast door de ruime kamers en goed verzorgde badkamer. Het merendeel van de gasten was Spaans en erg vriendelijk. Zelfs als je later bij het zwembad aankwam, waren er voldoende ligstoelen beschikbaar. Het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet waren uitgebreid en altijd warm. Kortom, we waren erg onder de indruk van dit hotel. Het boeken via internet was een goede keuze en de totale kosten voor onze vakantie waren verrassend redelijk. De vlucht met Ryanair vanuit Duitsland naar Tenerife en de taxitransfers van en naar het hotel verliepen vlekkeloos. We hebben genoten en raden deze vakantie zeker aan. - Familie Westermann, Vianen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel was fantastisch, het eten was heerlijk (al vonden we het avondeten wel wat aan de late kant), er waren genoeg ligstoelen bij het zwembad, een prachtig wandelpad langs het strand en we hebben enorm genoten van onze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik verbleef 10 dagen in La Nina en kwam op 18 juni terug. Het weer was prachtig en het hotel was uitstekend. Het personeel was zeer gastvrij en de kamers waren mooi en elke dag brandschoon. Het eten was gevarieerd en lekker, alhoewel soms niet helemaal warm. Het enige minpuntje was dat het avondeten pas vanaf 19:30 uur geserveerd werd, wat ik wat aan de late kant vond. Tijdens mijn verblijf was ik jarig en bij terugkomst op mijn kamer na het diner stond er een fles champagne, twee glazen en een kaartje van het hotel. Een heel leuke verrassing! Over het algemeen was het een geweldig hotel, alleen zouden sommige medewerkers wellicht iets beter Engels mogen spreken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

Door de aanwezigheid van veel Spaanse gasten hing er een relaxte sfeer die bijdroeg aan een aangenaam verblijf. Het personeel was ontzettend vriendelijk en servicegericht, vooral bij de receptie verdienen ze een pluim. We mochten op de dag van vertrek tot 18:00 uur in onze kamer blijven, wat erg prettig was. We verbleven in een prachtige en ruime junior suite op de 10e verdieping, hoewel de originele kamer op de 4e verdieping misschien nog mooier was, maar te dicht bij het avondentertainment – niet ideaal met twee kleine kinderen. De kamers waren goed schoon en bleven goed bijgehouden. Het eten was van goede kwaliteit, hoewel de presentatie wel wat beter kon, maar dat is vaak het geval. We hebben geen last gehad van te koud eten. De ligging vlak bij het strand en de gratis parkeermogelijkheden maken dit hotel zeker een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Hoewel ik veel hotels heb bezocht over de hele wereld, moet ik toegeven dat deze echt opvalt. Ik ben niet snel onder de indruk, maar dit verdient absoluut een pluim.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

We zijn met zes personen geweest, twee gezinnen met elk een kind. De kinderen waren al wat ouder (14 en 19 jaar). Alles was helemaal goed geregeld. Het eten was fantastisch, dus mensen die klagen hebben of gewoon pech gehad of zijn gewend aan iets minder. Het was zeker niet zoals thuis, maar met live-cooking waar ze zeebaars, garnalen en entrecote voor je neus bereiden, hadden wij niets te klagen. We raakten ook niet uitgekeken op het eten, wat we soms wel hebben meegemaakt in andere hotels. Tenerife zelf is ook echt de moeite waard om te verkennen. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Wij hebben een fantastische tijd gehad bij La Nina. Het personeel was ontzettend vriendelijk en we hadden geen taalbarrières. Het animatieteam was erg leuk, vooral Ben die net was begonnen toen wij er waren. Hij was een zeer ervaren animator die op een prettige manier voor vermaak zorgde. Het eten was van goede kwaliteit en de kamers waren ruim met een prachtig uitzicht op zee. De omgeving was erg gezellig, vooral bij de haven. Een absolute aanrader is om een trike tour te boeken, dit hebben wij gedaan en het was geweldig. Wat fijn was, is dat er geen gehaaste handdoekenrace was bij het zwembad. Hierdoor konden we rustig ontbijten en daarna nog genoeg keuze hebben bij het zwembad. Wij zouden hier zeker graag nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Ons verblijf in hotel La Niña van 10 tot 21 september was fantastisch! De kamers waren prachtig en ruim, vooral met de moderne badkamer. We hadden een geweldig uitzicht op de zee en het zwembad. Het eten was verrukkelijk en gevarieerd. Op mijn verjaardag verraste het hotel ons met een kaartje en een fles cava op de kamer. Een handige tip: als je een auto huurt, kun je deze 's avonds gratis parkeren in de ondergrondse garage van het hotel. Ik wens iedereen een geweldige vakantie toe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb een fantastische vakantie gehad met mijn vriendinnen in Hotel H10 La Nina. Het eten was voortreffelijk en er was een grote variëteit om uit te kiezen. De kamers waren ruim en uitzonderlijk schoon. De animatie was top en het personeel was ontzettend vriendelijk. Kortom, een prachtige vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel was echt een paradijsje voor mij. Elke avond genoot ik weer van het heerlijke eten en de uitstekende service die ze boden. Zelfs het vertrek was tot in de puntjes geregeld. Toen we vroeg moesten opstaan voor onze vlucht, stond er tot onze verrassing een ontbijtje voor ons klaar. Dat kleine gebaar maakte echt mijn dag. Ik was eigenlijk van plan om te vertrekken, maar besloot toch te blijven en te genieten van dit geweldige eiland.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Dit hotel is een aanrader! De kamers zijn heerlijk schoon en comfortabel, de locatie is perfect en het personeel is vriendelijk en professioneel. Het eten is van goede kwaliteit, al kan het soms wat lauw zijn. Het zwembad is ook erg fijn, ondanks dat er wel wat ligstoelen kapot waren. Helaas leek men hier niet meteen actie op te ondernemen. Toch was het een geweldige ervaring en zeker voor herhaling vatbaar! Let wel op dat je bij latere toegang tot het zwembad mogelijk een kapotte stoel moet gebruiken vanwege andere gasten die met de stoelen slepen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Van 1 tot 15 september 2008 verbleven we met z'n vieren in Hotel La Nina en we hebben een geweldige tijd gehad. De kamers waren ruim en zeer verzorgd, met prachtig uitzicht. Het eten was voortreffelijk, gevarieerd en zeker niet lauw. Gelukkig was er bij het zwembad voldoende ruimte en hoefden we niet te vechten om een ligbed te bemachtigen. Het strand met de haven was gezellig, maar we zijn er slechts één keer geweest omdat we moesten betalen voor een strandbed. Dit was leuk voor een paar keer, maar anders werd het te prijzig. We hebben leuke mensen ontmoet en het animatieteam, met name Ben, was erg vermakelijk en zeker niet opdringerig. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad en zullen zeker terugkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Onze vakantie was fantastisch! De kamers waren oké, hoewel we helaas wel wat problemen hadden met het behang. Ik vond de prijs-kwaliteitverhouding een beetje uit balans omdat we relatief veel betaalden voor onze kamer. Het eten daarentegen was echt boven verwachting. Elke ochtend verse eieren en tussendoor heerlijk vers bereide vis of vlees. Het personeel was vriendelijk, zowel in de bar als bij de receptie. We hebben wel gemerkt dat er veel vraag was naar de goede ligbedden bij het zwembad, maar gelukkig waren er genoeg beschikbaar en waren ze allemaal in goede staat. Het enige minpuntje was dat het zwembad niet verwarmd was, wat zwemmen in november behoorlijk fris maakte. De locatie van het hotel was perfect. Ondanks dat het aan de hoofdstraat lag, was het erg rustig en hadden we geen last van luidruchtige feestgangers. Bovendien was er een taxistandplaats naast de deur. Kortom, een verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Onlangs hebben we opnieuw een week doorgebracht bij La Nina en het was geweldig! Wat dit hotel zo fantastisch maakt, is de nabijheid van het strand en de winkels en restaurants die binnen twee minuten te bereiken zijn met je kamerpasje. De kamers waren keurig en schoon, en het leek erop dat ze onlangs gerenoveerd waren, gezien de aanwezigheid van bouwvakkers die nog bezig waren met andere kamers. Bij aankomst werden we verrast met twee badjassen en twee flesjes wijn in de kamer, geweldig! Het eten was smakelijk en uitgebreid, en dit jaar was vrijwel alles warm, in tegenstelling tot vorig jaar toen dit een minpuntje was. Het zwembadwater mocht wel wat warmer zijn, maar er waren genoeg ligbedden, hoewel iedereen natuurlijk de nieuwste wilden. Waarschijnlijk zullen ze binnenkort alle ligbedden vernieuwen. Al met al, een uitstekend hotel als je dicht bij het strand wilt verblijven en wat meer rust wilt dan in drukkere gebieden zoals Playa de las Americas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel is een oase van rust, zonder al te veel kinderen. Geniet van een ontspannen middag bij het zwembad met nog voldoende ligbedden beschikbaar. Hier overheersen niet de standaard toeristische drukte van Engelsen, Duitsers of Russen. Bij het eten en aan het zwembad kan je zelf je bier en drankjes tappen, terwijl de animatie op een prettig rustig niveau blijft. Het enige minpuntje is de lift, maar ach, het is vakantie, dus neem het allemaal rustig. In de buurt zijn leuke winkeltjes te vinden, en op slechts 10 minuten lopen bevindt zich het uitgaansgebied waar voornamelijk Engelsen vertoeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Het personeel is onaangenaam en de keuken laat te wensen over wat hygiëne betreft. Het eten is vettig en het lijkt alsof vis en vlees op dezelfde grill worden bereid. Het spek is oneetbaar en alles wordt lauw geserveerd. Het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig, vooral het kraanwerk is versleten. Dit hotel verdient zeker geen 4-sterrenbeoordeling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Ik heb last minute besloten om hier naartoe te gaan en was aangenaam verrast door de uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. Het restaurant bood een heerlijke en gevarieerde keuken aan. Het personeel was vriendelijk en kon goed communiceren in het Engels, alhoewel Spaans ook werd gewaardeerd. Hoewel de kamer een opfrisbeurt kon gebruiken, werden klachten over een kapotte haardroger en een niet-werkende tv-afstandsbediening direct opgelost. De locatie was ideaal, rustig gelegen maar toch dichtbij alles. Bovendien hadden we geluk met het mooie weer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Hoewel er altijd ruimte is voor verbetering, krijg je waar voor je geld bij deze accommodatie. We zijn hier nu voor de tweede keer en zijn bekend met de omgeving. De locatie is ideaal, centraal gelegen en niet te druk. Het is vooral een aanrader voor wandelingen langs de kust, winkelen, het huren van een auto en het verkennen van de omgeving. Het is ook handig dat de bushalte vlakbij is voor wie het openbaar vervoer gebruikt. De ligging aan de sfeervolle jachthaven van Puerto Colon is fantastisch. De autoverhuur om de hoek naar het strand is ook zeker aan te raden. Het is geen luxe, maar daar betaal je ook niet voor als je een beetje oppast. Perfect voor een weekje weg. Wij hebben in december 2008 €872 betaald voor 2 personen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens de kerstperiode hebben we een geweldige tijd gehad op Tenerife. Het was fantastisch om een weekje zomer te ervaren in december. Het hotel was prima in orde, met comfortabele kamers en goed eten. We merkten wel op dat de sfeer nogal gericht was op het Engelse publiek, wat een beetje jammer was met zoveel pubs en eettentjes. Als je naar het strand wilt, is het aan te raden om richting Duque te lopen. Al met al hebben we een heerlijke week gehad. We hebben een auto gehuurd en zijn naar Loro Parque geweest, wat erg leuk was voor de kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Tijdens ons verblijf in december 2008 hebben we gemerkt dat dit hotel zijn 4-sterrenclassificatie niet waarmaakt. Het eten liet te wensen over - het was niet van goede kwaliteit en het aanbod was beperkt en vet. Het personeel was verre van vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding viel tegen in vergelijking met andere hotels die we kennen. Hoewel de kamers wel schoon waren, kon de algemene hygiëne beter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Van 4 juli tot 14 juli 2008 verbleven wij in Hotel La Nina **** en het was geweldig! De kamers waren perfect en boden een prachtig uitzicht. De locatie was rustig maar toch centraal, op slechts 10 meter van het strand en de boulevard. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij. Ondanks onze late aankomst om 23:30 uur stond er nog een heerlijk diner voor ons klaar. Ook bij ons late vertrek hoefden we niet extra te betalen om tot 20:00 uur op de kamer te blijven en zelfs nog te eten. Tenerife zelf is een echte aanrader, vooral de excursies naar de dolfijnen en de vulkaan "Teide" waren prachtig. Kortom, we hebben een fantastische vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Tijdens de kerstdagen verbleven we in dit hotel. We hadden gekozen voor all-inclusive en het kerstdiner was echt heerlijk. Helaas viel het eten op andere dagen wat tegen, met weinig variatie en soms lauw. De cocktails werden geserveerd in grote plastic jerrycans in een koelbox, wat een aparte ervaring was. De kamers waren gelukkig wel schoon en elke dag werden er schone handdoeken gebracht. Helaas was het personeel niet erg vriendelijk en we vonden de service niet passen bij een viersterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Onze ervaring in La Nina was fantastisch! We genoten van heerlijk eten, verbleven in een prachtige kamer met een mooie badkamer en de ligging dichtbij winkels en het strand was ideaal. Het enige nadeel van het hotel was dat het een open constructie had, waardoor het nogal tochtte op sommige plekken, maar gelukkig niet in het restaurant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

We hebben een fantastische vakantieweek achter de rug! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ze behandelen je absoluut niet als 'slaven' zoals sommige mensen weleens denken. Het eten was verrukkelijk en er was genoeg keuze. Als je iets niet lust, hoef je het niet te nemen, geen klagers hier. Macaroni of pizza klaagtypen, daar hebben wij geen boodschap aan. Wel moet ik eerlijk zeggen dat er af en toe wat tocht is, zoals ook Andrea opmerkte. Onze kamer was prachtig en goed onderhouden, met regelmatig schone handdoeken en fris beddengoed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel bevindt zich op een fantastische locatie en biedt heerlijk warm eten met een uitgebreide keuze die je niet overal tegenkomt. Het is fijn om te zien dat het eten constant bijgevuld wordt, wat lang niet altijd gebeurt in andere gelegenheden. Dit hotel is absoluut een aanrader en ik zou graag nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ons verblijf in La Nina was een fantastische ervaring! Alles was tot in de puntjes verzorgd en we genoten van heerlijk eten in een prachtige omgeving. De kamers waren ruim en goed onderhouden, en het feit dat er internet op de kamer beschikbaar was, was zeker een pluspunt. Kortom, wij waren enorm onder de indruk en zouden het zeker aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Van 8 tot 30 januari 2009 hebben we genoten van ons verblijf in dit hotel met een aangename formule. Het personeel was buitengewoon vriendelijk, vooral in het restaurant waar ze altijd paraat stonden voor een gezellig praatje. Onze kamer, nummer 504, was comfortabel met slechts één kleine kanttekening - een vochtige plek op de muur buiten de badkamer. Gelukkig compenseerde het ruime terras met prachtig uitzicht op zee en zelfs een glimp van de whirlpool ruimschoots voor dit minpuntje. De minibar was leeg, maar je kon je favoriete drankjes koelen en indien nodig kopen bij de nabijgelegen supermarkt "NETTO". Het grote zwembad bood voldoende ligbedden in deze periode. Het ontbijt was uitgebreid met verschillende soorten brood, spek, eieren, beleg, fruit, yoghurt, pannenkoekjes, granen en gedroogd fruit. En niet te vergeten, de koffie was zelfs te drinken! Tijdens onze drie weken durende verblijf hebben we elke avond genoten van heerlijke diners met een ruime keuze aan vis- en vleesgerechten, vergezeld van smaakvolle groenten en bijgerechten (de frieten waren verrassend goed gebakken). En als kers op de taart waren er desserts in overvloed: taart, ijs en fruit zoveel als je maar wilde! We zullen zeker terugkomen naar deze geweldige plek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5

Van 23 februari tot 9 maart 2009 verbleven we in dit hotel. Helaas liet het eten te wensen over wat betreft smaak. Het personeel leek ons niet goed te kunnen helpen vanwege communicatieproblemen en de kamers waren sober ingericht. De meeste andere gasten leken afkomstig te zijn uit verzorgingstehuizen voor ouderen. Het hotel verkeerde in slechte staat van onderhoud. Wij keren hier zeker niet meer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

De ervaring was niet helemaal wat we hadden gehoopt. De gangen waren tochtig bij de animatie en de bar, wat de sfeer niet bevorderde. Dit heeft ons doen besluiten om niet nogmaals terug te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

Ik ben onlangs met een promotie-aanbod naar Tenerife geweest en was aangenaam verrast door de goede prijs-kwaliteitverhouding. De ligging van het hotel was perfect voor wie graag op een terrasje zit of een wandeling op de strandpromenade maakt, en er waren leuke winkeltjes in de buurt. Het eten was lekker en gevarieerd, en 's avonds was het heerlijk rustig zonder lawaaierige disco's in de buurt. We hadden geluk met het prachtige weer, al vond ik Tenerife iets minder interessant dan bijvoorbeeld Lanzarote of Gran Canaria. De hoofdstad viel me een beetje tegen, maar een bezoek aan de Teide mag je zeker niet overslaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service6

Het eten was altijd lauw, zelfs als we meteen bij openingstijd kwamen eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel biedt een geweldige ervaring, vooral dankzij het levendige animatieteam. Hoewel het ontbijt basic is en het diner soms koud geserveerd wordt, waren we aangenaam verrast door de lunch. Bij het zwembad kun je genieten van heerlijke en vers bereide maaltijden, waardoor de gerechten warm en smakelijk zijn. De kamers zijn comfortabel en goed onderhouden. Binnen enkele minuten lopen bereik je het strand en de boulevard, wat een groot pluspunt is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is echt top! De locatie is fantastisch, vlakbij het strand, en de kamers zijn prachtig - elke dag weer brandschoon. Het eten is ook heerlijk en je kunt de hele dag door genieten van lekkernijen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en de kinderanimatie is geweldig. Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen klagen over dit hotel, wij hebben hier echt een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

De locatie van het hotel is geweldig, dicht bij Playa de las Américas, Costa Adeje en El Duque, en heeft een prachtige wandelpromenade. Helaas laat de service en het personeel te wensen over. Het personeel lijkt hun taken en niet veel meer dan dat uit te voeren. Opvallend is wel dat ze vriendelijker zijn tegen Spaanse gasten en bereid zijn om een extra stapje te zetten. De kamer was schoon, maar zou wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Het eten was een grote teleurstelling, met koude en slappe frietjes en vaak lauwe gerechten. Het dessert miste vers fruit en het fruit dat aanwezig was, leek overrijp tot bijna rot. Al met al, dit hotel verdient geen vier sterren! Ik zal La Niña nooit meer bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Terug van een weekje in La Nina en over het algemeen tevreden over het hotel. Blijkbaar is juni een rustige periode, wat resulteert in een relaxte sfeer zonder gevechten om een plekje bij het zwembad. Het buffet bood veel variatie en had ook genoeg opties voor vegetariërs. Helaas viel de All-Inclusive formule wat tegen, vooral de eentonige snacks bij het zwembad en het beperkte en niet zo lekkere cocktailaanbod aan de bar. De kamers waren ruim en het hotel was goed onderhouden en schoon, wat zeker een pluspunt is. Een groot minpunt was het communicatieprobleem met het personeel, aangezien hun Engels beperkt was, zelfs bij de receptie. De ligging van het hotel direct aan het strand was wel ideaal. Echter, de constante lastigvallende verkopers op de boulevard waren erg vervelend. Het was haast onmogelijk om 's avonds rustig te wandelen zonder constant aangesproken te worden. Zelfs op het strand werden we belaagd met massages, vlechtjes, zonnebrillen en horloges.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Na een heerlijk verblijf van twee weken op La Gomera, hebben we hier één nacht doorgebracht voordat we ons vliegtuig moesten halen. Op het eerste gezicht was het hotel adembenemend, maar bij nadere inspectie werd duidelijk dat het dringend onderhoud nodig had. Het diner was teleurstellend, lauw en smakeloos, met gerechten die allemaal hetzelfde leken. Gelukkig was het ontbijtbuffet wel verrukkelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ons verblijf in hotel La Nina overtrof al onze verwachtingen: de kamers waren ruim en brandschoon, de locatie was perfect, het eten en ontbijt waren uitstekend, het personeel was vriendelijk en sprak allemaal vloeiend Engels! Het enige minpuntje was dat er bij het mooie zwembad te weinig ruimte was om te liggen en er waren te weinig ligstoelen. Desondanks was onze ervaring meer dan geslaagd! Wij raden dit hotel zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel heeft een fantastische locatie en biedt uitstekende service dankzij het vriendelijke personeel. De kamer was ruim en goed onderhouden, maar het eten liet helaas te wensen over voor een hotel met vier sterren. De animatie was minimaal en leek vooral gericht te zijn op Spaanse gasten. Het zwembad was niet erg groot, maar er waren genoeg ligstoelen en ruimte eromheen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is een echt labyrint, maar heeft een adembenemende uitstraling. Het eten laat helaas te wensen over, met vaak koude of lauwe gerechten en slappe patat. De kwaliteit varieert enigszins, maar over het algemeen is het niet top. Gelukkig is de locatie ideaal en zijn het zwembad en de bar geweldig. Het entertainment is voornamelijk gericht op de Spaanse gasten. Het strand is een stukje wandelen en er is geen strandbar, dus als je wilt genieten van het strand moet je regelmatig heen en weer lopen voor een drankje. Niet de beste keuze voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5

Na een fantastische week in Hotel Jardin Tecine op La Gomera eindigde mijn vakantie op een verschrikkelijke manier. Het leek wel alsof ik in de hel beland was! Het eten was van slechte kwaliteit, de bediening liet te wensen over en de hygiëne was ver te zoeken. Kakkerlakken in de badkamer leken daar normaal te zijn. Het brood leek al tijden oud, de koffie leek al eindeloos door het filter gezeten te hebben. Kortom, dit hotel verdient absoluut geen sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel is keurig onderhouden en biedt ruime kamers, maar helaas laten de matrassen te wensen over. De meerderheid van de gasten is Spaans, terwijl de overige 10% een mix van Nederlanders en Belgen zijn. Zelfs om 11 uur is er nog genoeg ruimte bij het zwembad, zelfs tijdens het hoogseizoen. Het eten is redelijk, maar de prijs-kwaliteitverhouding is niet optimaal en er is weinig variatie. De all-inclusive formule valt tegen en ze weten absoluut niet hoe ze friet moeten bakken. Gelukkig heeft het hotel een uitstekende locatie! Er zijn tal van winkels, restaurants en cafés in de buurt. Tenerife lijkt echter erg gericht te zijn op Engelse toeristen. Als je niet lastig gevallen wilt worden, vermijd dan de routes langs de restaurants en cafés. Het kan zomaar zijn dat je regelmatig Karel de Kakkerlak tegenkomt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Terug van een 14-daags verblijf in "La Nina", waar we hebben genoten van een charmant maar wat gedateerd hotel. De kamers waren zeer schoon en om de twee dagen werden er nieuwe handdoeken en lakens verstrekt. Wel moesten we een borg betalen per handdoek, maar dat was geen probleem. Bij het zwembad waren er elke dag verse handdoeken beschikbaar, en het eten in het restaurant was voornamelijk Spaans, met genoeg keuzes elke dag. Voor frietjes moesten we echter terug naar België, want hier lag de focus op verse groenten en minder gefrituurd voedsel. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend en het personeel was vriendelijk, er was zelfs iemand die Vlaams sprak bij de receptie. De locatie was perfect voor wandelingen en bood een prachtig uitzicht op de wandelpromenade. Enkel bij de haven was de doorgang wat lastig vanwege de vele smalle straatjes en hoeken, wat ons aangenaam verraste. Enkele minpunten waren de wat slordige ligstoelen bij het zwembad, de vele verkopers op het strand en de dure ligstoelen op het zwarte strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

Bij ons tweede bezoek aan La Nina hebben we gemerkt dat het zich nu meer richt op Spaanse gasten, aangezien zij in de meerderheid zijn. Het avondentertainment laat te wensen over, maar gelukkig is er genoeg te doen in de omgeving, waaronder Café Mokum en diverse terrasjes met live muziek. Het eten is prima, al raak je na een week wel uitgekeken op het buffet zoals overal. Gelukkig is er aan de overkant een goede Chinees met een heerlijk buffet. De kwaliteit van de frietjes wordt steeds beter. De kamers zijn ruim, comfortabel en goed schoongehouden. Als rugpatiënt vond ik het bed erg comfortabel. Vanaf de boulevard kun je naar Playa de las America of de andere kant op naar Fanabe wandelen. Het hotel is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers en er is geen gedoe met handdoeken leggen, er is altijd wel een ligbed beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Na een verblijf van 10 dagen in hotel La Niña op Tenerife kan ik zeggen dat ik ontzettend heb genoten, vooral van de levendige omgeving met tal van winkels in de buurt. De prijzen waren aangenaam verrassend! Het zwembad was echt een hoogtepunt met dagelijkse sportactiviteiten, behalve op woensdag voor volwassenen. Elke avond was er een leuke show bij het zwembad. Het personeel was uiterst vriendelijk en het eten was over het algemeen goed, al waren er enkele gerechten die wat beter konden. Het ontbijt was echter heerlijk! Ik zou zeker overwegen om terug te keren naar dit hotel, het is echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Voor het eerst op vakantie met onze 10 maanden oude zoon gegaan. Het personeel was vriendelijk, vooral in het restaurant. Ondanks dat we een hele lading potjes babyvoeding hadden meegenomen, bleek dit overbodig te zijn! Het eten was lekker en gevarieerd, maar na 10 dagen begon het wel wat eentonig te worden, zoals altijd. Costa Adeje is een gezellige locatie waar we veel gewandeld hebben. Wel moet je oppassen voor opdringerige verkopers die om de paar stappen zonnebrillen, horloges, enzovoort proberen te verkopen. De avondanimatie was vaak wat saai.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Van 12 tot 19 november verbleven we in La Nina. Het hotel is recent overgenomen door de Oasisgroep, voorheen bekend als de H10-groep. De veranderingen zijn helaas geen verbetering. Een jaar geleden waren we nog tevreden, maar nu is de kwaliteit achteruitgegaan, vooral wat betreft de maaltijden. Het eten is vaak koud, slecht bereid en van mindere kwaliteit. Het ontbijt is nog redelijk, maar niet meer dan dat. Hoewel de locatie gunstig is voor wandelingen, kunnen we het niet aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een geweldige ervaring in dit hotel! Van 16 tot 23 december verbleven en over de service valt niets te klagen. Het eten was verrukkelijk, met opties voor ieders smaakpapillen. De koks bereiden de gerechten terwijl je wacht, wat een leuke ervaring is. Het personeel was ontzettend vriendelijk. De omgeving was prachtig met verschillende wandelroutes om te ontdekken. Er waren veel winkels en er was altijd wel iets om te zien, op elk moment van de dag. Ook op culinair gebied kon je voor weinig geld terecht in het dorpje. Deze ervaring is zeker voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Er was een onaangename verrassing in de vorm van een ongenode gast op mijn kamer, en ook nog eens ongewenste kleine beestjes die hun weg hadden gevonden naar mijn salade. De overige gerechten waren redelijk okay, maar er was weinig variatie te bekennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Ruim twee weken geleden verbleven mijn partner en ik, samen met bevriend stel, in dit hotel voor een verblijf van acht dagen. Bij onze aankomst was ik meteen onder de indruk van de uitstraling van het hotel, dat er visueel aantrekkelijk uitzag te midden van ons hele transferavontuur. Hoewel het hotel niet direct aan het strand lag, was het slechts op twee minuten loopafstand gelegen, wat goed uitkwam. De algehele uitstraling van het hotel was schoon en verzorgd. De culinaire ervaring was ook aangenaam; elke dag was er een gevarieerd aanbod van vlees, vis en salades beschikbaar. Het ontbijt was misschien wat aan de karige kant voor uitslapers, met slechts croissants beschikbaar. Tijdens de periode tussen lunch en diner kon je zelf tosti's maken en was er fruit te verkrijgen, al mocht dit laatste wel wat uitgebreider zijn. Desondanks was alles wel zeer hygiënisch en schoon. Als kers op de taart hadden we zelfs gratis toegang tot de spa op de onderste verdieping van het hotel. Het was heerlijk om te ontspannen in de jacuzzi of de sauna. Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hoewel ik persoonlijk niet snel zou terugkeren naar Tenerife, zou ik met een gerust hart nogmaals een ander Oasis-hotel boeken op een andere bestemming.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Met vrienden hebben we genoten van een rustig verblijf in dit hotel, weg van de drukte van het bruisende uitgaansleven. We waren alle vier onder de indruk van de prachtige kamers en de voortreffelijke service van het personeel. Het eten was heerlijk en zeer divers. Hoewel de animatie in het hotel wat tegenviel, was er genoeg te beleven buiten het hotel. We zouden zeker overwegen om hier in de toekomst weer te verblijven. Het enige minpuntje was dat gasten al vroeg in de ochtend ligbedden reserveerden en pas veel later gebruik maakten van de faciliteiten. Het zou fijn zijn als het personeel hier strenger tegen optrad, hoewel dit probleem zich helaas overal ter wereld voordoet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is prachtig en brandschoon, met kamers die dagelijks worden schoongemaakt en bedden die regelmatig worden verschoond. Er zijn wel veel Spanjaarden in het hotel, die opvallend aanwezig zijn en soms voorrang krijgen. Het eten is redelijk, maar ik heb vaak vlees gehad dat niet goed was doorbakken. In tegenstelling tot wat op veel websites staat, ligt het hotel niet in La Nina in Playa de las Americas, maar ongeveer 5-10 km verderop, dus een taxi is nodig om daar naartoe te gaan. Het hotel is goed toegankelijk voor rolstoelen en de rolstoeltoegankelijke kamer was perfect (geen elektrische rolstoel nodig). Het personeel was niet extreem gastvrij, maar wel vriendelijk. De omgeving vond ik niet heel bijzonder, met winkels die vroeg sluiten en saaie bars, daarom gingen wij naar Playa de las Americas. Over het algemeen was ik erg tevreden over het hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Onze eerste kennismaking met Tenerife (La Niña) was een schot in de roos, want we hebben nu al besloten om volgend jaar terug te keren. Bij aankomst word je begroet door een prachtige entree die meteen indruk maakt. Het zwembad is heerlijk en de entertainment is van hoge kwaliteit. Elke avond staat er een andere show op het programma, waardoor er altijd iets nieuws te beleven valt. De kinderen worden uitstekend vermaakt door een enthousiast team. Wat het eten betreft: er is een uitgebreide keuze aan gerechten, dus voor ieder wat wils. En alsof dat nog niet genoeg is, was er ook nog een prachtige spa waar je gratis van kon genieten! Het personeel was uitermate vriendelijk en vrolijk. De kamers waren fantastisch, voorzien van een flatscreen tv en alle nodige voorzieningen. Kortom, een geweldige ervaring die nog een vervolg zal krijgen. - Peter en Sharona.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

De kamers waren goed onderhouden en het hotel was schoon, met uitstekende service. De eerste dag was er een overboeking en werden we naar een ander hotel gestuurd voor één nacht, maar als tegemoetkoming kregen we uiteindelijk een compleet all-inclusive verblijf voor twee personen aangeboden. Hoewel de start wat stroef verliep, werd dit met veel zorg rechtgezet. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, wat de algehele ervaring positief heeft beïnvloed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Een fantastisch hotel! De locatie is perfect en het buffet is heerlijk. Ook de kinderanimatie is top, echt een aanrader voor gezinnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt top! De service is uitstekend en het personeel is super vriendelijk. Het eten is gevarieerd en van hoge kwaliteit. De kamers zijn ruim, maar kunnen wel wat meer onderhoud gebruiken. Ik zou hier zeker weer terug willen komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

Het hotel ligt centraal, dicht bij zowel het strand als de winkels in de buurt. De kamers zijn ruim en keurig onderhouden. Het zwembad heeft slechts 150 ligbedden, wat niet genoeg is voor de meer dan 500 gasten die er verblijven. Er is sprake van ongeoorloofd "reserveren" van ligbedden, ondanks de regels die dit verbieden. Deze regels worden opgesteld, maar niet nageleefd, net zoals de dresscode in het restaurant. Het eten laat ook te wensen over, weinig variatie en smakeloos zonder gebruik van kruiden en specerijen. Sommige gerechten waren overgaar, terwijl andere juist rauw geserveerd werden, zoals taai vlees en rauwe kip. De kidsclub/miniclub is niet echt gericht op Nederlandse kinderen en het animatieprogramma herhaalt zich elke week, waardoor herhaald bezoek minder interessant is. Gelukkig biedt de omgeving tal van restaurants waar je voor een redelijke prijs heerlijk kunt eten. Het ontbijt daarentegen was uitstekend, met een ruime keuze. In de tweede week hebben we ervoor gekozen buiten het hotel te dineren. De receptiemedewerkers waren wel behulpzaam en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Het eten was ronduit teleurstellend, we zijn niet snel ontevreden, maar dit sloeg werkelijk alles. Gelukkig was er een McDonald's vlakbij. Het personeel in het restaurant was ontzettend humeurig. Om het nog erger te maken, ontdekten we kakkerlakken zowel op de kamer als op het balkon. Dit was echt een domper op onze vakantie. Tenerife? Nooit meer voor ons!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Prima hotel gelegen tussen Playa de las Americas en Adeje met een prachtig strand op loopafstand. In de buurt bevinden zich talloze leuke winkeltjes en restaurants, en de Paza del Duque is ook vlakbij te vinden. Met onze zonen kregen we een luxueuze suite op de 8e verdieping in plaats van een standaardkamer voor 2 of 3 personen. Het was geweldig, met maar liefst 5 balkons waarop we de hele dag door van de zon konden genieten. De suite had 2 badkamers en 3 televisies. Het all-inclusive arrangement was naar behoren. Hoewel er geen hoogstaande gastronomische gerechten waren, was er wel een ruime keuze beschikbaar. Het personeel bij de receptie, in het restaurant en in de bar waren vriendelijk en behulpzaam, en deden hun uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zoals in veel hotels, waren er 's ochtends gasten die handdoeken neerlegden op ligbedden bij het zwembad om deze voor de hele dag te claimen. Ondanks werkzaamheden op het terras toen wij er waren, was er meestal nog wel een plekje te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4

Terug van een 2-weken durende vakantie in La Nina, wat ons al vijf keer naar Tenerife heeft gebracht, maar nooit eerder naar dit hotel. In vergelijking met andere 4-sterren hotels in de buurt, valt dit hotel echt tegen. De sfeer is somber en kil, vooral in de avondbar met zijn felle TL-verlichting die doet denken aan een supermarkt. Het eten liet vaak te wensen over en soms moesten we zelfs buiten het hotel eten omdat we nog honger hadden. De kwaliteit van de drankjes in het all-inclusive pakket is ondermaats, behalve de lekkere koffie en sangria. Er is slechts één bar geopend, zowel overdag bij het zwembad als 's avonds in de ongezellige bar. De animatie is teleurstellend en laat te wensen over, met bijvoorbeeld een man die live muziek maakt met een synthesizer. De sfeer in het hotel is ver te zoeken en het merendeel van het personeel is niet erg vriendelijk. Zelfs de eetzaal is allesbehalve aangenaam. Gelukkig zijn het terras met tafels en het zwembad wel in orde, met voldoende ligstoelen beschikbaar. De kamers zijn acceptabel. Kortom, voor ons zal La Nina geen vervolg krijgen: te duur voor wat je krijgt en totaal gebrek aan sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

De maaltijden waren verrukkelijk, het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, het zwembad was prachtig en de ligging in een bruisende badplaats was perfect. Deze plek is absoluut een aanbeveling waard! Bij aankomst waren we ruim te vroeg, maar dat was geen enkel probleem. Het hotel is tevens zeer geschikt voor gezinnen met kinderen vanwege de vele activiteiten die worden aangeboden. Wij komen volgend jaar zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel met vriendelijk personeel en comfortabele bedden. Onze kamer op de 5e verdieping bood een prachtig uitzicht op zee en had een mooi balkon. Hoewel de badkamer wat verouderd was, voldeed deze wel aan onze behoeften. Helaas werkte de wifi op onze kamer niet, maar we kregen netjes ons geld terug en konden in de rest van het hotel wel gebruik maken van wifi in o.a. de bar en eetzaal. Het zwembad was ook prima in orde, met een verwarmd gedeelte en een onverwarmd gedeelte. Bij de zwembadbar kon je genieten van onbeperkte frisdrank, slush puppy's, koffie, thee en bier. Tussen bepaalde tijden werden heerlijke broodjes hamburger, hotdogs, groente/tosti's en fruit geserveerd. De ligging van het hotel is ideaal, dicht bij winkels. Het all-inclusive arrangement was goed geregeld, met de mogelijkheid om eerder in te checken en op de dag van uitchecken nog gebruik te maken van alle faciliteiten. Let wel op dat voor het gebruik van een kluisje extra kosten in rekening worden gebracht. Het weer in januari was perfect, met temperaturen tussen de 20 en 28 graden. Zeker een aanrader voor een geslaagde vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Hotel Be Live La Nina is perfect gelegen nabij het strand en de boulevard. De kamers zijn ruim en schoon, en het eten is heerlijk met een uitgebreid buffet voor elk wat wils. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, waardoor een verblijf hier zeker de moeite waard is om te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel was gewoon geweldig. Het eten was heerlijk en vol van smaak, wat niet altijd vanzelfsprekend is bij een buffet. Elke avond was er een ander thema, waardoor er genoeg variatie was. Wel kwamen sommige gerechten vaak terug, zoals pizza, friet en salades. De spa was een heerlijke plek om even tot rust te komen. De locatie van het hotel was perfect, gelegen in een rustig deel van Tenerife. Op slechts 10 minuten lopen bevond zich een gezellige, typisch Spaanse discotheek waar de animators ook naartoe gingen. Daarnaast lag de haven in de buurt, waardoor er veel watersportactiviteiten mogelijk waren. Het personeel in het restaurant en bij de receptie was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik zou hier zeker weer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Hotel La Nina ligt op een toplocatie aan de strandpromenade, omringd door gezellige eetgelegenheden en bars. Hoewel we hadden gekozen voor de All-Inclusive optie, werden we al snel verleid door de charmante sfeer en betaalbare prijzen van de lokale restaurants :-). De kamers zijn comfortabel en voorzien van alles wat je nodig hebt voor een zorgeloze strandvakantie. Het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet waren zeer bevredigend. Met thema-avonden en een constante aanvulling van warm eten, overtrof het onze verwachtingen. Natuurlijk moet je eraan denken dat je hier geen typisch Belgische gerechten zal vinden, maar daar zijn we ook niet voor gegaan. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en het spreken van een paar woorden Spaans kon geen kwaad. Een simpel 'gracias' werd altijd gewaardeerd. Hoewel de entertainment niet van hoog niveau was, hebben we er ons niet aan gestoord.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst leek alles in orde, hoewel de trap bij de ingang niet bepaald praktisch was voor bagage op wieltjes. In het begin was het eten naar behoren, maar al snel merkten we dat zowel vis als vlees niet goed gaar waren en de rauwkost oud en bitter smaakte. Ook het fruit liet te wensen over, met bijvoorbeeld bruine perziken en fruitvliegjes. Het personeel was niet erg vriendelijk en de eetzalen waren niet zo schoon als gehoopt. Zo lagen er nog garnalen van de vorige dag op de grond en plakte de vloer van de drankautomaat. Het servies vertoonde veel gebreken, met stukjes die eraf waren. Ondanks dat de kamers elke dag "schoongemaakt" werden, was met name de badkamer niet goed gepoetst. Misschien hadden ze daar niet voldoende tijd voor? Het hotel was echter wel geschikt voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is werkelijk een pareltje! De ligging vlak bij het strand en de gezellige wandelpromenade zorgen voor een fantastische sfeer. Ondanks de levendige omgeving, is het hotel een oase van rust. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Het restaurant serveert heerlijke gerechten die zowel binnen als buiten genoten kunnen worden. De kamers zijn comfortabel en worden dagelijks goed schoongemaakt. Kortom, een geweldige plek die ook geschikt is voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel heeft dringend een opfrisbeurt nodig. Bij regen liggen overal doeken op de vloer! De schoonmaakdienst is niet meer professioneel. Het personeel (barman, badmeester, etc.) moet nu allerlei klusjes opknappen. Het zwembad heeft geen zeezicht, alleen een muur. De foto's van het hotel online laten niet zien hoe het uitzicht op zee echt is. Je kunt alleen vanaf het terras boven zee zien. Het eten is smakeloos en wordt niet hygiënisch behandeld. De inbegrepen drankjes zijn niet te drinken! De ontvangst is koel en niet behulpzaam. Als de lift buiten werking is, moet je maar de trap nemen!! Ik kom hier niet nog een keer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Wat een geweldige ervaring in dit hotel! Bij aankomst bleek het hotel overboekt te zijn, wat aanvankelijk teleurstellend was. Echter, de manier waarop ze het probleem hebben opgelost was boven verwachting. We werden een dag naar een ander hotel gebracht, waar we een upgrade kregen en genoten van extra's zoals gratis drankjes, gebruik van de kluis en parkeergelegenheid, en zelfs een massage voor ons beiden. Het personeel was uiterst vriendelijk, de kamers waren schoon en comfortabel, en het gevarieerde en heerlijke eten maakte ons verblijf compleet. We zouden hier zeker weer terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel is perfect gelegen en biedt een prachtig uitzicht vanaf het balkon. Het eten is van topkwaliteit en voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden! De kamers zijn keurig en goed onderhouden, maar helaas wel erg gehorig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Be Live La Nina in Costa Adeje is echt een fantastisch hotel! Het eten is heerlijk, elke dag met een nieuw thema en volop keuzemogelijkheden. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Het personeel bij de receptie is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is ideaal, vlakbij Playa de las Americas en Los Christianos. Het is goed om te weten dat niet alles inclusief is; voor cocktails, speciale koffies, handdoekenservice en de sauna moet je een klein bedrag extra betalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen9

We hebben acht dagen doorgebracht in dit hotel en waren zeer onder de indruk! Het hotel was ruim opgezet zonder dat het te druk was, waardoor er nergens lange wachtrijen waren. Het eten was van uitstekende kwaliteit en zag er prachtig uit, duidelijk met veel zorg bereid. We genoten zelfs van twee dagen met hapjes bij het zwembad! Elke dag was er een modeshow bij het zwembad, wat een leuke toevoeging was. De kamers waren schoon en comfortabel, met heerlijke bedden, en het personeel bij de receptie was vriendelijk. De ligging midden in het centrum van het stadje was ideaal. We zouden hier zeker nog eens terug willen komen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

In de winter van 2014 brachten we twaalf nachten door in dit hotel. We waren aangenaam verrast door de goede balans tussen prijs en kwaliteit. De kamers waren keurig verzorgd en de maaltijden boden een gevarieerde en smakelijke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Het hotel is weliswaar keurig en schoon, maar mist een gezellige uitstraling en heeft bedden die wel erg versleten zijn. Het is geen bestemming op zich. Gelukkig is het eten wel uitstekend. Het zwembad voelt wat afgesloten aan en de spa komt niet overeen met de foto's.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Wij hebben een geweldige tijd beleefd in dit hotel! Bij aankomst kregen we te horen dat het hotel volgeboekt was, maar dit werd ruimschoots goedgemaakt met een aantal extraatjes: een taxi naar het hotel waar we een nacht moesten verblijven (ook al was dit maar 200 meter verderop), een upgrade naar premium all inclusive, een kamer met prachtig uitzicht op zee en een flesje cava als welkomstgeschenk op de kamer! Het eten in het hotel was voortreffelijk, met veel keuzemogelijkheden en variatie voor iedereen. Om een ligbed bij het zwembad te bemachtigen moet je inderdaad zoals bij de meeste hotels vroeg uit de veren zijn. Kortom, het was een heerlijke vakantie in een uitstekend hotel. Wij komen zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

De keuken is basic en een tikje saai. De lokale drankjes voelen aan als suikerwater en kleurstoffen, wat het niet echt aantrekkelijk maakt. Als je van iets meer kwaliteit houdt, moet je extra betalen, aangezien alles zo budgetvriendelijk mogelijk lijkt te zijn. Voor een fatsoenlijke tas koffie moet je zelfs €1 neertellen, wat je niet zou verwachten in een viersterrenhotel met all-inclusive. Het ontbijt is elke dag hetzelfde met weinig variatie, en vers fruitsap is zelfs niet beschikbaar, zelfs niet tegen betaling. Dit geldt ook voor de lunch en het avondeten. Zelfs voor een schone zwembadhanddoek moet je telkens €1 betalen. Het feit dat WiFi alleen beschikbaar is in de lobby en directe omgeving is teleurstellend in deze moderne tijd. Over het algemeen laat de ervaring veel te wensen over en ik zou het niet aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel biedt niet alleen heerlijke gerechten, maar ook uitstekende service. Met name de bediening in het restaurant verdient een pluim. 's Avonds is er entertainment voor zowel kinderen als volwassenen. Houd er rekening mee dat alcoholische dranken tegen betaling zijn. De kamers kunnen wat gehorig zijn, dus het is handig om oordopjes mee te nemen. Hoewel we geen gebruik hebben gemaakt van het zwembad, raden we aan om een auto te huren en de prachtige omgeving te verkennen! De gratis wifi liet helaas te wensen over. In de eerste week van mei waren er weinig Nederlanders, maar de tweede week was er een gevarieerder gezelschap van Engelsen, Duitsers, Russen, Fransen, Spanjaarden en natuurlijk Nederlanders.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Een reis naar het noorden is ontzettend boeiend, maar wees voorbereid: het weer is vaak regenachtig en behoorlijk koel. Het is belangrijk om kleding mee te nemen die hierop afgestemd is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het zwembad was heerlijk, er was een gezellige bar in de buurt en het personeel was erg vriendelijk. De drankjes waren prima en het eten was over het algemeen goed, al waren er soms dagen dat het wat minder was. Gelukkig had dit geen invloed op onze algehele ervaring. De kamers waren mooi en ondanks dat anderen klaagden over geluidsoverlast, hebben wij hier geen last van gehad. Het hotel ligt op slechts een minuut loopafstand van het strand en de boulevard met leuke winkeltjes, evenals het aquapark Siam in de buurt. Tenerife biedt genoeg entertainment, van jetski's op het strand tot spelletjes in het zwembad en het huren van een scootmobiel op de boulevard. Het vliegveld is gemakkelijk bereikbaar met de bus, slechts 20 minuten reizen, wat ideaal is voor reizigers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Fantastische locatie! Direct aan het strand en midden in het bruisende centrum. Als je kiest voor de adults club, ben je verzekerd van een plekje in het restaurant met een exclusieve VIP-ruimte. Bovendien biedt de VIP-lounge supersnel internet. Op het privé dakterras geniet je van een eigen bar en ligbedden. Het gevarieerde buffet is van uitstekende kwaliteit. De kamers met zeezicht zijn werkelijk fantastisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Voorzieningen2

Let op, de zogenaamde "all-inclusive" belofte wordt hier niet waargemaakt! We hadden gekozen voor het adult arrangement met 'superieure service', wat eigenlijk betekent: geen service in het restaurant - het personeel is schaars en loopt mank. In de VIP-bar is er geen service, moet je zelf je drankjes maken en zijn er slechts enkele lokale alcoholische dranken beschikbaar. Het dakterras heeft een bar, maar die was al maanden niet schoongemaakt, met vuiligheid in de leidingen. Superior service? Ik vraag het me af. De weegschaal in de kamer leek al weken niet te zijn schoongemaakt en er lag vuil achter de zetel. De 'adult' formule voorziet in enkele drankjes in de minibar, maar als deze halverwege de week op zijn, moet je bijbetalen. Vreemd 'all-inclusive' concept, en de cocktails in de bar zijn ook nog eens betalend. Het eten was lauw of koud, met erwten die zelfs nog rauw waren en koude pasta elke dag. De pannenkoeken van 's ochtends werden niet vers gemaakt, waardoor ze koud en droog waren. Handdoeken bij het zwembad zijn oud en versleten, en voor een vervanging moet je betalen. Bedden worden de hele week niet verschoond, ondanks wat staat aangegeven. En als je je handdoek in de badkamer laat vallen, wordt deze gewoon teruggehangen. Het dakterras en het zwembad zijn al vroeg vol met handdoeken, terwijl dit volgens de regels niet is toegestaan. Het lijstje kan nog wel even doorgaan, maar één ding is zeker: eerste en laatste keer hier. Nooit meer! Geen service, geen punten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het personeel in de bar en de animatoren zijn ontzettend vriendelijk en doen hun uiterste best om iedereen tevreden te stellen. Het beleid van niet-reserveerbare ligbedjes werd bij aankomst duidelijk gecommuniceerd, maar helaas waren er om 8 uur 's ochtends geen lege bedjes meer over, allemaal waren ze gereserveerd zonder aanwezige gasten. Let bij het eten vooral op de kip, aangezien deze vaak niet goed gaar is. Het schoonmaken van de kamer laat te wensen over. Het hotel ziet er over het algemeen netjes uit, ook bij het zwembad is alles goed georganiseerd. Een tegenvaller was dat we tijdens het boeken via Dreizen niet op de hoogte waren gesteld dat het vooral Britse gasten waren, wij waren op één Nederlands stel na de enige Nederlanders. Let hierop wanneer je dit hotel boekt, aangezien dit niet duidelijk was aangegeven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De maaltijden zijn heerlijk en het zwembad is een fijne toevoeging. 's Avonds is het er gezellig en de locatie vlakbij de zee en de boulevard geeft een ontspannen sfeer. De kamers zijn ruim en recent gerenoveerd, waardoor de accommodatie nu moderner aanvoelt dan voorheen, toen het er wat gedateerd uitzag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Dit hotel verdient absoluut een score van 8.5! De locatie is perfect, vlakbij het strand, de boulevard, winkels, restaurants en de haven. Het hotel en de kamers zijn prachtig gerenoveerd. Wij verbleven in een familiesuite op de 10e verdieping met een adembenemend uitzicht. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het buffet biedt voldoende variatie en alles is goed verzorgd en schoon. Eventuele problemen worden direct opgelost. Alleen tijdens karaoke-avonden in de buurt kunnen oordopjes van pas komen! Kortom, wij zijn ontzettend tevreden en komen zeker nog eens terug naar dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

In het zuiden van Tenerife, in Costa Adeje, vind je het prachtige La Nina hotel. De kamers zijn niet alleen ruim, maar ook goed onderhouden. Het hotel biedt alle mogelijke gemakken voor de gasten. De maaltijden - van ontbijt tot diner - zijn divers en elke avond staat er een thema op het menu. Denk bijvoorbeeld aan een Mexicaanse avond of een barbecue avond. Het zwembad is lekker ruim en je hoeft hier niet te strijden om een ligbed te bemachtigen. Bij het zwembad is er een bar waar je kunt genieten van een breed scala aan drankjes, geserveerd door vriendelijk en vlot personeel. Bovendien hoef je slechts 100 meter te lopen om bij de gezellige boulevard aan het water te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Dit hotel was een enorme teleurstelling! We hadden een All-in Adult arrangement geboekt, maar bij aankomst in de kamer was het een grote rommel. De beloofde slippers ontbraken volledig, net als de koffiepads, theezakjes, bekers en glazen. De terrasdeur sloot niet goed en in het voetbad in de badkamer vonden we lange zwarte haren die de hele week bij ons zijn gebleven. In een hoek van de slaapkamer lagen nootjes die ook ons verblijf hebben 'opgevrolijkt'. De handdoeken werden geen enkele keer ververst gedurende de week. Het eten was verschrikkelijk! Koud, vies, uitgedroogd en zelfs gerechten van de dag ervoor werden opnieuw geserveerd. Het brood was keihard en het beleg smakeloos. Het personeel leek rond te lopen alsof ze net een zuurtest hadden ondergaan. Dit hotel verdient geen 4 sterren, hooguit 3 en zelfs dat is nog twijfelachtig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De bedden zijn heerlijk comfortabel en ook de ligstoelen bij het zwembad zijn perfect om in te ontspannen. Het personeel is erg gastvrij en behulpzaam. Wij hadden een all-inclusive arrangement geboekt, maar helaas waren we minder te spreken over de kwaliteit van het eten en drinken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Na een onverwachte verandering van Hotel Best Jacaranda naar La Nina werden we positief verrast door onze nieuwe accommodatie. Het behulpzame personeel, variërende en smakelijke maaltijden, en prachtig uitzicht op zee maakten ons verblijf zeer aangenaam. Hoewel de kamers geen slot op de badkamer hadden, waren ze comfortabel. Het zwembad was misschien kleiner dan verwacht in vergelijking met Jacaranda, maar er waren genoeg ligstoelen beschikbaar, zij het met de bekende 'handdoek leggen' tactiek. De nabijheid van het strand en het restaurant Amanda's aan de overkant, waar je niet alleen heerlijk kunt eten, maar ook kunt genieten van avondoptredens, maakten ons verblijf compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

El Tope was een fantastische ervaring! We hebben genoten van de gevarieerde en smakelijke gerechten, de comfortabele ligbedden en de gastvrije sfeer dankzij het vriendelijke personeel. De rooftop bar bood niet alleen heerlijke drankjes, maar ook een adembenemend uitzicht. Zeker een aanrader voor een onvergetelijk verblijf. Wij kijken alvast uit naar ons volgende bezoek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers bieden een prachtig uitzicht en zijn goed onderhouden. Helaas was het personeel niet al te vriendelijk, afgezien van enkele uitzonderingen. 's Avonds is het lastig om een parkeerplaats te vinden bij het hotel vanwege de beperkte beschikbaarheid. Het eten was redelijk, maar de wifi liet te wensen over. Al met al voldeed de ervaring niet aan onze verwachtingen voor een hotel met 4 sterren, dus we zullen hier niet opnieuw verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik ben teleurgesteld over mijn ervaring in dit hotel. Mijn kamer keek uit op een man met een hond die onder een plastic zeil verbleef en het uitzicht was een rommelig stort. Tot overmaat van ramp kon ik zelfs zijn toiletgeluiden horen. 's Avonds, als hij wat gedronken had, begon hij te zingen en te roepen. In de lobby zag ik mensen die terugkwamen van hun kamer en vroegen om een andere kamer na het tonen van foto's. Misschien zat ik zelfs nog niet zo slecht in mijn kamer, ondanks alles. Ik heb geprobeerd het beste ervan te maken, maar dit hotel verdient naar mijn mening geen 4 sterren, misschien net 3.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel heeft een verouderde uitstraling en lijkt niet goed onderhouden te worden. Het personeel is niet erg vriendelijk en lijkt ongemotiveerd. De parkeergelegenheid is een groot probleem en er ontstaan regelmatig discussies met het personeel over waar je mag parkeren. Het lijkt erop dat ze liever ruimte vrijhouden voor hun eigen familieleden die komen zwemmen. Het zwembad is vervuild en er zijn zelfs kakkerlakken gezien tussen het geserveerde eten, inclusief orgaanvlees. Al met al is dit hotel een plek die je beter kunt vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij aankomst in dit hotel voor een verblijf van 7 dagen, werd ik aangenaam verrast! Hoewel de kamers wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken, was het bed comfortabel en de badkamer prima in orde. Je komt hier natuurlijk niet om de hele dag op je kamer door te brengen. Na 2 dagen besloten we om over te stappen op een all-inclusive arrangement, en dit verliep vlekkeloos bij de receptie. Het gevarieerde en smakelijke eten werd geserveerd door vriendelijk personeel dat direct voor je klaarstaat met drankjes en eventuele vragen. Het dakterras met een prachtig uitzicht, twee jacuzzi's en avondentertainment was een aangename verrassing. En hoewel ik wat entertainment overdag miste, was er genoeg te doen in de directe omgeving. Als ik ooit terug naar Tenerife zou komen, zou ik dit hotel zonder twijfel opnieuw kiezen.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl