ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Itineraires

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Ligging9

Samen met drie vrienden heb ik een weekend in Parijs doorgebracht, van 2 tot 4 mei. We wilden niet te veel geld uitgeven aan een hotel, dus hebben we geboekt via een touroperator. Helaas was er vanwege onze late boeking alleen nog een vierpersoonskamer beschikbaar. Bij aankomst in het hotel hebben we ingecheckt in een mooie hal. De kamer liet echter te wensen over, vooral de badkamer met loslatend behang in de douche gaf een onfrisse indruk. De douchekop kon niet worden opgehangen vanwege een kapot bevestigingssysteem, wat het douchen bemoeilijkte door de harde straal. Gedurende ons verblijf van drie dagen hing er een vreemde vislucht in het toilet, die er al was bij aankomst. Daarnaast was het wc-slot afgebroken. De bedden in de kamer waren redelijk comfortabel maar wat aan de harde kant, en er was ook veel stof aanwezig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Service7

Ik heb een busreis geboekt via een reisorganisatie en verbleef in een keurig hotel met nette kamers en badkamer. De slaapkamer was echter niet ideaal voor 3-4 volwassenen of grote kinderen vanwege de oncomfortabele slaapbank. Het Europese ontbijt was redelijk goed, met alle benodigdheden aanwezig. Ik adviseer wel om zelf voldoende eten en drinken mee te nemen, hoewel de prijzen niet extreem hoog waren. De service was over het algemeen goed, hoewel sommige medereizigers minder goede ervaringen hadden met de bediening. Helaas werkte het internet niet op elke kamer en moest je van tevoren een kamer met draadloos internet reserveren, wat slechts op twee verdiepingen beschikbaar was of tegen betaling bij de receptie. Door ons drukke schema hadden we geen tijd om de omgeving te verkennen, maar over het algemeen hebben we toch genoten van ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service5

Het hotel is keurig en bevindt zich dicht bij een RER-station dat je in slechts 10 minuten naar de Arc de Triomphe brengt. Echter, toen wij er waren tussen Kerst en Oud en Nieuw, zaten we met een vervelend probleem. Het restaurant was gesloten en het was onduidelijk of er een bar was. Na een lange dag in Parijs te hebben doorgebracht, kwamen we terug bij het hotel in de hoop daar te kunnen eten, maar tot onze teleurstelling was er niets beschikbaar. Zelfs een simpel kopje koffie was niet te krijgen. We moesten het doen met flesjes water uit een automaat en een paar blikjes cola voor 1,80 euro per stuk. Bovendien waren de nabijgelegen eetgelegenheden, zoals twee pizzeria's en een Chinees, ook gesloten tijdens deze periode, wat erg tegenviel. Gelukkig waren de kamer en badkamer wel schoon, iets wat ik niet altijd kan zeggen van toiletten in Frankrijk. Parkeren bij dit hotel was echter gemakkelijk; je kunt onder het hotel parkeren, dit aangeven bij de receptie en wij betaalden slechts 4,10 euro voor 3 dagen parkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6

Alle negatieve punten genoemd in de beoordelingen van dit hotel waren helaas waar: de roltrap was buiten werking, de parkeergaragelift werkte niet, de kamer was compact, de matrassen waren dun en niet comfortabel, en de wastafel was verstopt. Gelukkig maakte het heerlijke ontbijt en de goede parkeergelegenheid deze minpunten enigszins goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service6

De locatie en de eerste indruk van dit hotel worden sterk beïnvloed door de route naar de parkeergarage, die helaas verwaarloosd en vies is. Het gebied vertoont sporen van daklozen en laat geen goede indruk achter. De lift werkte vaak niet, dus moest je vaak de trap nemen. Het hotel was moeilijk te vinden, zelfs met navigatie. Het ontbijt was redelijk, maar niet erg uitgebreid en de croissants waren slechts één ochtend beschikbaar tijdens ons verblijf van drie dagen. Er was veel lawaai van verkeer, mensen en zelfs duizenden mussen, wat het verblijf niet bepaald rustig maakte, vooral niet om 6 uur 's ochtends. Hoewel de nabijheid van de metro handig was, zou het beter zijn geweest om een ​​hotel direct in het centrum te kiezen. Desondanks blijft Parijs natuurlijk een geweldige stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service6

De schoonmaak van de kamer was top-notch en zag er netjes uit. De ligging ten opzichte van het RER-station was fantastisch en het hotel was ideaal voor een goede nachtrust, mede dankzij het vriendelijke personeel. Echter, de inrichting was behoorlijk verouderd, met oude kasten, een bed dat wat weg had van een IKEA opbergmeubel, en slechte verlichting in de badkamer. Er ontbrak ook een plek om natte handdoeken op te hangen en er was geen minibar, hoewel dit wel op de website stond vermeld. Het ontbijtbuffet was regelmatig niet volledig aangevuld, zelfs wanneer we niet de laatsten waren die kwamen ontbijten. De roltrap naar de ingang vanaf de straat was nog steeds defect, en het personeel gaf aan dat deze niet gerepareerd zou worden maar dat er dit jaar nog een lift zou worden geïnstalleerd. Tip: controleer de parkeertarieven op uw reisdocumenten, aangezien er aan de balie aanvankelijk een hoger tarief werd genoemd dan wat op onze papieren stond. Uiteindelijk kregen we gelijk. Al met al is dit geen hotel dat ik zou aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Er waren veel dingen kapot tijdens mijn verblijf, zoals de föhn, het raam en zelfs de roltrap die niet gerepareerd werden. Ook werden er geen handdoeken geleverd en werd de bedbank niet opgemaakt. In één van de kamers was er alleen lauw water beschikbaar. De administratie en verstrekte informatie lieten ook te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie was uitstekend, vlakbij de metro en het eten was heerlijk. Het enige nadeel was dat het moeilijk toegankelijk was voor oudere mensen vanwege de vele trappen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid5

In de zomers van 2003 en 2004 verbleven we een week in dit hotel met onze twee kinderen. Het was een fijne ervaring met goede service. De kamer was gezellig voor ons viertjes, met een uitklapbare slaapbank en een ruim tweepersoonsbed. Helaas was er destijds geen airconditioning op de kamer, maar gelukkig was er een handige draaibare ventilator die voor verkoeling zorgde. Ondanks de hitte van 30 graden buiten, bereikte de kamertemperatuur binnen wel 35 graden en in de gangen zelfs 40 graden! We hebben ons aangepast aan de warmte en grappig genoeg prima geslapen, badend in het zweet. Het ontbijt was heerlijk met een variatie aan broodjes, vleeswaren, kaas, jam, vers fruit, yoghurt en verrukkelijke creme caramel. Gelukkig konden we onze auto veilig de hele week in de garage laten staan. In de buurt van het hotel waren een kleine supermarkt en een bank te vinden, handig voor snelle boodschappen en geldopnames. Er waren helaas geen specifieke faciliteiten voor kinderen in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8

Gezien de lage prijs waren onze verwachtingen niet al te hoog, maar tot onze verrassing was alles meer dan in orde. De locatie was gemakkelijk bereikbaar met de auto, parkeren in de garage was eenvoudig en het metrostation was ook dichtbij. Als de ervaring telkens zo goed is, keren we hier zeker weer terug.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl