ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Jadran

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De staat van de kamer liet veel te wensen over: haren overal en de lakens waren onevenredig bevlekt. Zelfs een plint dreigde van de muur te vallen, bedekt met een dikke laag stof. Dit was niet zomaar een kwestie van een matige schoonmaak, maar eerder een teken van langdurige verwaarlozing. De handdoeken en lakens leken alsof ze nauwelijks gewassen waren – ronduit onhygiënisch. Het ontbijt was niet veel beter: oud brood, zeer beperkte keuzes – het was zeker niet voldoende. Het was gewoonweg beschamend. Toen ik problemen aankaartte (kapot lampje, deur die nauwelijks openging), werden deze geminimaliseerd. De manager gaf me een andere sleutel – zonder resultaat. Vervolgens probeerde ze het zelf, faalde, en vertrok zonder een woord te zeggen. Geen hulp, geen excuses. Haar houding was buitengewoon onvriendelijk, ze schreeuwde zelfs tegen ons en eiste dat we het hotel zouden verlaten als het ons niet beviel. Het dieptepunt was toen ik de manager betrapte terwijl ze fooi verzamelde van de kamers – geld dat duidelijk bedoeld was voor het schoonmaakpersoneel. Samengevat: onhygiënisch, slecht beheerd, veel te duur (de prijs was absoluut niet gerechtvaardigd) en absoluut geen plek om aan te bevelen. Mijd dit hotel koste wat het kost!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel lijkt niet bepaald je beste vriend te zijn, eerder het tegenovergestelde. Vragen stellen lijkt hen tot last te zijn en de toon bij het ontbijt is ronduit onvriendelijk te noemen. Om nog maar te zwijgen van de verrassing van twee eenpersoonsbedden in plaats van het gevraagde tweepersoonsbed. Alsof dat nog niet genoeg was, weigerde de kapotte douche dienst. Het lijkt verstandig om deze plek te mijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was onze ervaring in dit hotel een grote teleurstelling. Meteen bij aankomst vielen ons de gebreken op, zoals een kapotte plafondlamp die gedurende ons hele verblijf niet gerepareerd werd. Daarnaast lekte de airconditioning twee dagen lang onophoudelijk, maar in plaats van een degelijke oplossing kregen we een kleedje aangeboden om het water op te vangen. De kamer was ronduit smerig, met bevlekt beddengoed en handdoeken die allesbehalve hygiënisch oogden. De reactie van de eigenaar op onze klachten was allesbehalve vriendelijk – in plaats van hulp te bieden, kregen we te maken met onbeleefde excuses. Zo werd beweerd dat het lek in de airconditioning onze eigen schuld was omdat we het raam hadden open gelaten. De houding van de dame in kwestie was onvriendelijk en niet klantgericht. Voor een prijs van €150 per nacht is deze ervaring simpelweg onacceptabel. Dit hotel verdient niet eens één ster, laat staan een aanbeveling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van het hotel was redelijk, met een aangename wandeling van 15 minuten langs het water naar de oude stad. Parkeren was echter een ware uitdaging, de kleine parkeerplaats bij het hotel was altijd vol. Hierdoor waren gasten genoodzaakt om op een betaalde parkeerplaats te staan of elders verkeerd te parkeren. De kamer was oké, maar de badkamer was te klein met een kapotte douchekop en een defecte terrasdeur. Alle kamers keken uit op een openbaar zwembad, wat niet vermeld stond bij het boeken voor zeezicht, en er was geluidsoverlast van de beachbar bij het zwembad. Gelukkig was de airconditioning wel een pluspunt. De hygiëne liet te wensen over met vuile handdoeken, stof op meubels, as op een kussen en een vies deken. Het ontbijt was teleurstellend, niet altijd bijgevuld en geen vers geperst sap (uit een machine). Beleg was beperkt en het brood leek soms oud. Er was wel spek, worstjes en omelet beschikbaar, maar opgewarmd met theelichtjes. De receptioniste was vriendelijk en behulpzaam. Ze stond ons toe van kamer te veranderen toen we vroegen om aan de zeekant te zitten, hoewel dit uiteindelijk niet veel verschil maakte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Kleinere details ontbreken in de kamer, zoals een koelkastje en het wc-papier is erg dun. Verder is het opmerkelijk warm in de gangen en het trappenhuis. Het personeel is uiterst vriendelijk en hulpvaardig, en ze regelden meteen een andere kamer toen de airco niet werkte en de douchehouder kapot bleek te zijn. Het ontbijt was voldoende. De ligging van het hotel is fantastisch... slechts 200 meter verwijderd van de boulevard, en direct naast het hotel kun je heerlijk ontspannen en zwemmen bij de beachclub.

Melden


Reisperiode: april 2017

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Schitterend modern hotel aan zee met erg groot zwembad. Wel op enige afstand van het oude centrum, maar met een taxi zo te bereiken. Voorzieningen zijn goed en het glimt aan alle kanten. Niet geschikt voor reizigers die een oud sfeervol hotel zoeken die met name in het oude centrum van Split te vinden zijn.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl