ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Hyatt Erawan

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een grote teleurstelling – de naam Grand Hyatt onwaardig Als frequente gast van diverse Hyatt-hotels, waaronder meerdere Grand Hyatt-vestigingen wereldwijd, was mijn recente ervaring een totale misser. Los van de prestigieuze merknaam leek dit hotel in niets op de gebruikelijke standaard van Hyatt. Het lijkt zelfs alsof enkele lovende recensies niet te vertrouwen zijn, want onze ervaring was allesbehalve acceptabel. Dit hotel, met zijn verouderde staat en gebrek aan onderhoud, was een ware desillusie. In onze kamer: • De vuile en slecht afgedichte ramen. • Bevlekt en versleten meubilair. • Een kapotte spiegel, provisorisch vastgeplakt met tape. • Gebrek aan warm water, met lauwe temperaturen die douchen onaangenaam maakten. • Overal voelde het stoffig en verwaarloosd aan. Na een schokkende constatering vroegen we om een kamerwissel, maar zelfs de alternatieve kamer verkeerde in eenzelfde erbarmelijke staat. Het lijkt erop dat dit geen geïsoleerd incident is, gezien de algehele slechte staat van alle kamers. Oorspronkelijk hadden we voor vijf nachten geboekt, maar na slechts twee nachten konden we niet langer in dit hotel blijven. We verzochten om een restitutie voor de overige drie nachten, aangezien de realiteit totaal niet overeenkwam met de advertenties. Dit gebrek aan overeenstemming is misleidend en volstrekt onaanvaardbaar. Ik zal niet alleen bij het reisplatform, trip.com, een klacht indienen waar ik mijn boeking heb gemaakt, maar ook de directie van Hyatt op de hoogte stellen. Deze accommodatie doet ernstig afbreuk aan het anders prestigieuze imago van het Hyatt-merk. Dit hotel dient te allen tijde vermeden te worden. De titel 'Grand Hyatt' is hier duidelijk misplaatst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch hotel met een adembenemende kamer. De locatie midden in het centrum is perfect, met gemakkelijke toegang tot vervoer. Het ontbijt was ongeëvenaard, het verdient absoluut meer dan vijf sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf voordat we terugkeerden naar Nederland was geweldig. We kregen gratis een extra bed en mochten tot 18.00 uur uitchecken vanwege onze late vlucht. Het zwembad was fantastisch, ondanks het vele omgevingsgeluid typisch voor Bangkok. De prijzen van het eten waren aan de hoge kant, maar het ontbijt was absoluut geweldig! We kijken er al naar uit om hier de volgende keer weer te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt top! Het ontbijt is fantastisch, het personeel is vriendelijk, de sauna is heerlijk en de kamers zijn geweldig. De bar in het hotel is niet zo levendig, maar de Franse Bistro daarentegen is echt een pareltje. De Franse chef weet daar precies wat hij doet en dat proef je! Echt een aanrader.

Melden


Reisperiode: november 2015

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

Top klasse hotel centraal gelegen voor de befaamde Erawan shrine. Veel voorzieningen en uitstekende Aziatische service. Natuurlijk wel prijzig.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl