ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Goodearth

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient geen 3 sterren, eerder 0 sterren. Het zou beter zijn als ze de deuren sloten en de boel grondig zouden schoonmaken. De beddengoed was duidelijk niet verschoond en er was een lekkage in de toiletruimte, en de badkamer stonk. De lakens waren gescheurd. Ik zou niemand aanraden hier te verblijven, de keukengerei was vies en de gang buiten was zo rommelig dat het een schoonmaakbeurt nodig had. Het is niet oké om zoveel te betalen voor een hotel van deze kwaliteit. Daarbij was er teveel lawaai en waren de keukenkleden versleten. Het is beter om geen geld af te troggelen van mensen als de kamers niet in goede staat verkeren. De tv was ook verouderd en leek helemaal niet op de mooie foto's die op de website stonden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een ideale plek voor een kort verblijf van 1-3 nachten. De bedden waren heerlijk knus en het feit dat het internet goed werkte, maakte mijn ervaring compleet. Voor mij is een goede wifi-verbinding namelijk van essentieel belang, dus hier was ik erg tevreden over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het ontbijt was heerlijk en het personeel bij de receptie was erg behulpzaam. De handdoeken en lakens waren fris en schoon, maar helaas houden daar de positieve punten op. Ondanks dat de kamer als superior werd aangeboden, was er weinig dat echt superieur was. Het geheel voelde vies, verouderd en smerig aan. Denk aan een bruin beddenhoes van jaren geleden, een klein balkon met enkel glas waardoor je het lawaai van de weg en van de buren erg goed hoorde. De gordijnen waren bevlekt, de vloeren vies, het tapijt versleten en de badkamer had vieze voegen en afbladderende verf. Ik zou hier absoluut niet nog eens verblijven en zal ervoor zorgen dat het reisbureau op de hoogte is van deze teleurstellende ervaring. Het personeel bij de receptie adviseerde een diepe reiniging van de kamer, maar helaas is dit nooit gebeurd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring was verre van bevredigend. Tijdens het ziekenhuisverblijf van een familielid werd deze persoon niet goed behandeld in het hotel. Zonder enige toestemming of communicatie met de familie startte het personeel al met het verplaatsen en aanraken van persoonlijke eigendommen van de gast. Dit roept vragen op over hoe het hotel omgaat met kwetsbare gasten, vooral ouderen, en hun bezittingen. Het gebrek aan respect voor privacy en protocol is zorgwekkend. Ik had verwacht dat het hotel op een zorgvuldigere en professionelere manier zou handelen. Hopelijk neemt het management deze kwestie serieus en verbetert het hun procedures om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Toen ik naar Perth reisde, leek het alsof ik op het nippertje de laatste kamer kon bemachtigen. Het hotel had duidelijk behoefte aan een flinke opknapbeurt, een frisse wind was essentieel. Desondanks was het personeel soepel en professioneel, maar de teloorgang van de accommodatie viel niet te negeren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl