ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Enterprize

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We verbleven ongeveer 3 nachten en hadden gedurende die hele tijd geen warm water. Dit was vooral vervelend na een lange koude dag. Ondanks dat ze ons vertelden dat ze niet klaar waren voor dit probleem, kregen we wel een gratis ontbijt als compensatie. Desondanks was onze algehele ervaring heel positief! De kamer was prachtig en bood veel waarde voor ons geld. We kregen zelfs gratis thee en koffie, wat een leuke verrassing was. De 24-uursservice was handig en de locatie vlakbij het Southern Cross treinstation was ideaal. De klantgerichte sfeer van de accommodatie maakte ons verblijf echt aangenaam. We zouden zeker overwegen om terug te komen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Afgelopen weekend verbleven wij hier en de boekingsprocedure via boeking.com verliep soepel. Bij de incheckkiosk hadden we echter een klein betalingsprobleem, wat door het personeel opgelost moest worden, wat wat tijd in beslag nam. De medewerker bij de receptie die ons hielp leek niet erg enthousiast en leek liever ergens anders te zijn. De kamer was schoon en goed onderhouden, perfect voor mijn behoeften als individuele reiziger voor één nacht. Het uitchecken verliep vlot via de kiosk en ik zou zeker weer boeken om het lange pendelen naar huis te vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging van dit hotel is top! Het enige nadeel is het geluid van passerende treinen, maar dat weegt op tegen de nabijheid van station Southern Cross. Het personeel is ontzettend hartelijk en staat altijd voor je klaar. De kamers zijn redelijk schoon en het ontbijt is prima, al mogen ze wel wat beter letten op het warm houden van het eten. Daarnaast hebben ze een fijne kleine rookruimte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Al meer dan 15 jaar is dit hotel mijn vaste plek vanwege de handige locatie. Echter, de kwaliteit van onze verblijven was altijd maar zo-zo, waardoor we begonnen te twijfelen of de prijs het wel waard was. Na onze laatste ervaring denk ik echter niet dat we in de toekomst zullen terugkeren vanwege verschillende zaken die ons dwarszitten: Het grootste probleem was dat mijn moeder na ons verblijf van 2 nachten last kreeg van beten. Na een bezoek aan de lokale spoedzorg bleek het om bedwantsen te gaan. Deze beten waren er niet bij aankomst en we zijn direct naar huis gegaan na het uitchecken. Het enige logische scenario is dat ze in dit hotel gebeten is. Ze heeft veel last en pijn van de beten en voelt zich erg ongemakkelijk. Er is geen andere verklaring voor de reactie, aangezien ze geen ander voedsel heeft gegeten of kleding heeft gedragen behalve in het hotel. Daarnaast waren er nog meer irritaties. De tv had geen ontvangst en schakelde willekeurig uit tijdens het kijken naar de Tubi-app. Toen we belden om een parkeerplaats te reserveren, bleek de prijs aan de balie ineens hoger te liggen dan wat ons aan de telefoon was verteld. Ook werd ons kamernummer luidop door de receptioniste genoemd, wat ons ongemakkelijk maakte. Ondanks een e-mail met onze zorgen twee weken geleden, hebben we niks van het hotel gehoord. Daarom voelde ik me genoodzaakt deze recensie te schrijven om anderen te waarschuwen dat ze The Great Southern beter kunnen vermijden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van het hotel nabij het station was ideaal. De kamer was compact, zoals verwacht, maar het ontbrak helaas aan een goed raam voor frisse lucht. Dit was een verrassing voor ons bij aankomst.



© 2007-2025 ReisChecker.nl