ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kyriad Sud

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf in augustus 2023 in dit hotel was een beetje teleurstellend. De locatie was fantastisch en het personeel was vriendelijk, maar helaas liet de netheid van de kamer te wensen over. Het hoofdeinde van het bed was bedekt met een dikke laag stof en de toiletten hadden bruine vlekken. Ook werd ons verzoek om niet gestoord te worden twee keer genegeerd tijdens ons verblijf van 5 dagen. De ramen van de veranda zagen er ook slecht onderhouden uit en de asbakken op het terras werden niet geleegd. Al met al waren we erg teleurgesteld en zullen we niet terugkeren naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben 5 dagen doorgebracht in dit hotel en waren aangenaam verrast. De kamer was oké, maar wat echt opviel was het streven van de managers naar verbetering. Ze waren attent, boden excuses aan en kwamen in actie als er iets niet helemaal in orde was. De locatie was perfect - rustig maar toch dichtbij alles wat je nodig hebt. Het restaurant was een hoogtepunt, met heerlijk eten voor een goede prijs. Alle medewerkers verdienen een pluim, ze waren professioneel en vriendelijk. Absoluut een aanrader wat ons betreft!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellend ontvangst die je liever vermijdt. Bij aankomst moesten we zelf de bedden opmaken. De receptionist was onbeleefd en met zijn capuchon op leek het wel alsof we om de maan vroegen. We moesten alles zelf regelen in kamers die niet klaar leken te zijn voor gasten, er was duidelijk sprake van organisatorische chaos. Dit overtrof zelfs de ervaringen die ik had in twijfelachtige hostels. Als het normaal wordt gevonden dat gasten zelf hun beddengoed verschonen, opmaken en het afval weggooien, terwijl ze zich daarbij ook nog schuldig voelen tegenover het personeel, dan is er duidelijk iets mis met de gastvrijheid. Ik wil graag in gesprek met de manager van dit etablissement, want de receptiemedewerker heeft duidelijk nog wat te leren over hoe je gasten op een Kyriad-waardige wijze ontvangt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prima voor een korte tussenstop. Hoewel het er wat gedateerd en versleten uitziet, was het bed comfortabel, de kamer netjes en het ontbijt redelijk. Voor €84, inclusief ontbijt voor twee personen, kregen we waar we naar op zoek waren. Bovendien was het fijn dat ik geen enkele spin heb gespot.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het restaurant is alle dagen geopend, behalve helaas op de zondag dat wij hadden uitgekozen om te dineren. Toen we vroegen om een alternatief, gaf het personeel als tip om naar Flunch te gaan. Dat was een totale misser, aangezien het niet eens in de buurt komt van de kwaliteit die we in Nederland gewend zijn - zelfs McDonald's verdient een ster in vergelijking daarmee. De kamer zou volgens de beschrijving 16 vierkante meter moeten zijn, maar bij aankomst leek het eerder 12 vierkante meter. Dit maakt zeker een groot verschil! We moesten schuin op het toilet zitten en elkaar kon je amper passeren in de kleine kamer. Het enige lichtpuntje was het ontbijt, daar viel gelukkig weinig op aan te merken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl