ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Novotel Peace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel, met een bekend internationaal merk, heeft helaas ontvangstdienstpersoneel dat niet voldoet aan de hoge standaard van de hotelketen. Tijdens ons verblijf van 19 tot 22 februari werd ons op de eerste nacht een kamer toegewezen met een verouderde en onhygiënische badkamer die permanent naar een muffe geur van urine rook. De slecht passende gordijnen droegen bij aan een slordige uitstraling van de kamer. Na een klacht te hebben ingediend, kregen we de volgende dag een iets betere kamer aangeboden, echter nog steeds beneden de verwachtingen die je zou hebben bij een Novotel. Het is jammer dat de eerste kamer überhaupt aan een betalende gast werd aangeboden, laat staan aan een gast die zich probeert aan te sluiten bij het Accor ALL-programma als loyale klant. Aan de andere kant waren de medewerkers bij de conciërge uitzonderlijk behulpzaam en gaven ze waardevolle informatie over activiteiten en de locatie. Zij belichamen werkelijk de kernwaarden van de hotelketen. Mijn waardering voor dit hotel blijft beperkt tot 2 sterren, enkel vanwege de positieve ervaring met het conciërgepersoneel. Zonder hun hulp had dit hotel waarschijnlijk slechts 1 ster verdiend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft een ideale locatie nabij de levendige Wangfujing Street en het Jinyu Hutong MRT-station, op slechts een steenworp afstand. De kamers zijn ruim en goed uitgerust, waardoor gasten van alle gemakken zijn voorzien. Bovendien is het ontbijtmenu voorzien van 'Halal'-aanduidingen, wat het zeer geschikt maakt voor moslimreizigers. Voor nog meer eetmogelijkheden zijn er ook diverse halalrestaurants in de buurt van het hotel te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Op een steenworp afstand van het winkelgebied, vind je deze accommodatie met een schone kamer en alle benodigde voorzieningen. Hoewel het hotel een wat verouderde uitstraling heeft, biedt het een prima ontbijt en is het over het algemeen een prettig verblijf. De prijs-kwaliteitverhouding is zeker in orde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

NOVOTEL, die naam klinkt bekend in de oren. Maar zoals dat vaak gaat, is de realiteit soms anders dan verwacht. Het hotel lijkt rechtstreeks uit begin 20e eeuw te komen, of misschien zelfs uit de jaren 50, het is lastig te zeggen. We hadden drie kamers geboekt. De ene had een gloednieuwe airconditioning, de andere een redelijk werkende, en de laatste een oude airco die zijn werk niet goed deed en het daarom bloedheet was. Het meest opvallende was de LIFT. Deze leek totaal verstoken van sensoren. Koffers kwamen regelmatig vast te zitten, net als ouderen. De toegang tot de kamers was ook nogal ingewikkeld. Vanuit de lobby moesten we eerst naar boven met de lift, vervolgens van de lift naar de liften/trap om naar onze vleugel te gaan, om uiteindelijk weer met de lift naar onze kamer te gaan. Oei, dat was wat verwarrend. Het personeel was gelukkig vriendelijk, maar over het algemeen was het hotel niet helemaal wat we ervan hadden verwacht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ligging van het hotel is absoluut het hoogtepunt: gunstig gelegen nabij een metrostation, wat het verkennen van de stad vergemakkelijkt. Enkele medewerkers spreken ook een beetje Engels, wat de basiscommunicatie bevordert. Maar helaas is dat ook meteen het beste deel. Bij het inchecken ontving ik geen enkele informatie. Geen details over het ontbijt, geen overzicht van de faciliteiten van het hotel - helemaal niets. Iemand begeleidde me gewoon naar de lift en daarna was ik op mezelf aangewezen. Het bed was een grote teleurstelling. Het voelde keihard aan, alsof ik op de grond lag - absoluut niet comfortabel. Ook functioneerde het toilet niet goed en spoelde af en toe niet door. Wat betreft de service: sommige receptiemedewerkers zijn behulpzaam. Toen ik moeite had met het bestellen van een taxi via een app, regelde een van hen er een voor me. Maar dit leek eerder een uitzondering dan de regel. Bij een andere gelegenheid, toen ik naar het vliegveld moest en hetzelfde probleem ondervond, keken ze even en lieten me daarna aan mijn lot over. Het huishoudelijk personeel is over het algemeen vriendelijk, maar zelfs hier liep het niet vlekkeloos. Ondanks het "Niet Nu" bordje op de deur (wat vermoedelijk "niet storen" betekent), kwamen ze toch binnen. Op dat moment vraag je je af wat het nut van zo'n bordje is. Kortom, ik zou dit hotel niet aanraden als je op zoek bent naar comfort en goede service. Er zijn absoluut betere opties binnen dezelfde prijsklasse in Beijing te vinden.

Melden


Reisperiode: december 2019

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

heel ongezellig hotel, onvriendelijke personeels die helemaal geen engels kunnen spreken, ook er lopen veel vreemde jonges en meisjes, iedereen weet eigenlijk wat ze willen. de ontbijten is ook heel anders, allemaal armoedig chinese locale eten, vies en walgelijk, zoals varken maagje en tong ez...

Melden


Reisperiode: juni 2011

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Perfect hotel midden in het centrum van Beijing. Super ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl