ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Colon

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij het inchecken vroegen ze om de creditcardgegevens als borg. Belachelijk! Op zondagochtend zaten we te ontbijten zonder werkende lift. We zaten op de 12e verdieping en moesten dringend naar het toilet. Bovendien waren er te weinig stopcontacten in de kamer, dus moesten we ons opladen in de badkamer. De receptioniste was allesbehalve behulpzaam en kwam erg arrogant over. De enige positieve punten waren de centrale ligging en het ontbijt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring met de accommodatie was een regelrechte ramp en gevaarlijk voor reizigers met een baby. Ik had een reservering gemaakt bij Hotel Colón via Booking.com en aangegeven dat ik een wieg nodig had voor mijn 11 maanden oude baby. Na het afronden van de reservering kreeg ik een automatisch bericht waarin stond dat mijn verzoek zou worden bekeken op basis van beschikbaarheid. De volgende dag kreeg ik de bevestiging dat er een wieg beschikbaar zou zijn - een essentiële voorwaarde om de reservering te behouden, aangezien we als gezin zouden reizen (een stel, een 11-jarige zoon en de baby) en de kamer slechts drie eenpersoonsbedden had. Tot onze verbazing (en verontwaardiging) kwamen we na een lange en vermoeiende reis om 3 uur 's nachts aan in het hotel en kregen we te horen van de receptionist dat er geen wieg beschikbaar was. Toen we verwezen naar de ontvangen bevestiging, kregen we als antwoord dat "ze altijd een e-mail sturen over de haalbaarheid", wat op zijn minst kwaadwillig klinkt: het lijkt een strategie om de klant ertoe te brengen de reservering te behouden, zelfs zonder garantie dat het gevraagde item daadwerkelijk beschikbaar zal zijn. Ondanks onze aandringen brachten ze een gedemonteerde wieg in een kartonnen doos, alsof het de verantwoordelijkheid van de gast was om deze in elkaar te zetten. De medewerker probeerde zelfs mijn man te helpen bij het in elkaar zetten van de wieg, maar ze slaagden er niet in. Een complete farce. Het resultaat: ik sliep met mijn man op een krap eenpersoonsbed, we legden een matras op de vloer voor de baby (die in het holst van de nacht op haar hoofd viel, omdat het matras, zelfs op de grond, te hoog was), en we hadden een hele nacht vol spanning en vrijwel zonder slaap. Verschrikkelijke ervaring. Gebrek aan voorbereiding, structuur en empathie. Een hotel dat beweert gezinnen te verwelkomen, kan niet op zo'n onverschillige manier omgaan met zo'n basale zaak als het verzoek om een wieg. Het minste zou zijn geweest om niet te betalen voor dit verblijf, maar omdat de betaling vooraf werd geëist, waren we overgeleverd aan deze chaos. Ik raad het niet aan en zou nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De locatie van dit hotel is fantastisch, met de nabijheid van toeristische attracties en uitstekende verbindingen met het openbaar vervoer. De kamer was comfortabel, met een heerlijk bed en zachte kussens. De badkamer had zelfs een groot bad, hoewel het ontwerp enigszins onhandig was met het toilet naast de wastafel geplaatst. Het ontbijt was zeer uitgebreid en genoten met een prachtig uitzicht op de bruisende Calle 9 de Julio en de iconische obelisk. Hoewel dit hotel misschien ooit luxueuzer was, straalt het nog steeds een zekere charme uit die indruk maakt. Het was zeker een prima keuze voor een overnachting.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf in dit hotel was een teleurstelling van jewelste. De faciliteiten ogen verouderd en slecht bijgehouden. De verwarming liet te wensen over, het ontbijt was weinig inspirerend (simpel brood en geen lekkernijen zoals gebak of dulce de leche) en de schoonmaak liet te wensen over, met vieze vloeren als resultaat. De service en presentatie laten echt te wensen over en voldoen zeker niet aan de standaard van een tweesterrenhotel. Het enige lichtpuntje was de gunstige locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De nachtrust was heerlijk door het comfortabele bed, al moet ik toegeven dat de kussens wat aan de lage kant waren. De ruime douche was een fijne ervaring, maar helaas kon hetzelfde niet gezegd worden voor de verouderde en verwaarloosde badkamer. Een opfrisbeurt zou zeker geen overbodige luxe zijn. Het ontbijt was meer dan voldoende en zorgde voor een goede start van de dag. Het personeel was overwegend vriendelijk, met uitzondering van de wat onvriendelijke receptie. Gelukkig was daar de oudere man die wel vriendelijk en behulpzaam was. De locatie van het hotel was erg handig en maakte het gemakkelijk om overal naartoe te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Het hotel bevindt zich aan een enorme straat met maar liefst 18 rijbanen, wat zeker indrukwekkend is. Direct om de hoek vind je een levendige winkelstraat en het is ook op loopafstand van enkele iconische bezienswaardigheden, zoals Plaza del Mayo en de begraafplaats van Evita Perón.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl