ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Citigate King George Square

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De algehele ervaring was teleurstellend. We stonden meer dan een halfuur in de rij alleen al om in te checken! We hadden twee belangrijke vragen per e-mail gestuurd over het printen van zakelijke documenten, maar we kregen geen enkele reactie. Het zwembadgedeelte was behoorlijk vervallen, met grote gaten in de kussens van de ligstoelen, als je het kunt geloven! De televisie in onze kamer werkte de hele tijd niet, en mijn man wilde die dag naar de wedstrijd kijken, dus belde de receptie om hulp. Ze zeiden dat ze meteen iemand zouden sturen, maar natuurlijk kwam er niemand! Twee uur later (de wedstrijd gemist) belde ik opnieuw en stuurden ze eindelijk iemand die ons vertelde dat alle tv's in het hotel het niet deden, terwijl mijn collega's zeiden dat zij wel tv hadden die dag! De kamer was erg basic, alleen instant Nescafé zakjes en een airconditioning zo luidruchtig dat het ons de hele nacht wakker hield. Het glas van de spiegel was onderaan kapot en er was geen ventilator in de badkamer. Ik zou hier niet opnieuw verblijven als het aan mij lag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het duurde een uur om in te checken op een zaterdag, er was geen parkeergelegenheid beschikbaar dus was ik genoodzaakt om op een openbare parkeerplaats te parkeren en vervolgens honderden meters met bagage terug te lopen naar de lobby. De belboy bood niet aan om de bagage op een kar achter te laten voor het inchecken



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het inchecken had Molly, de receptioniste, moeite met technische problemen en uiteindelijk kregen we na 20 minuten de verkeerde kamersleutel van haar. Vermoeid en hongerig moesten we terug naar de receptie om dit recht te zetten. De volgende ochtend hadden we te maken met een vals brandalarm. Het licht en geluid van andere gasten drongen constant door tot in onze kamer. Tijdens ons verblijf werd mijn creditcard ook twee keer onterecht belast door het hotelsysteem en moest ik opnieuw langs de receptie om dit op te lossen. Kortom, het gaf mij niet het gevoel dat wij goed werden verzorgd in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik verbleef in een geweldige, schone kamer met uitzicht op de klokkentoren van het stadhuis. Het enige minpuntje was dat de zeep in de douche op was. Gelukkig was het personeel vriendelijk en behulpzaam en kon ik een tandenborstelset krijgen omdat ik de mijne was vergeten. Ik was erg blij met de afvalscheidingsbak in de kamer. De douche had een fantastische douchekop en waterdruk. Het dakterras viel wat tegen qua sfeer, aangezien er op donderdag om 21.00 uur niemand was. De locatie van het hotel was perfect voor toegang tot alles wat de stad te bieden heeft. Ik moest naar een evenement in het stadhuis en het was geweldig om zo uit te kunnen stappen, de straat over te steken en meteen in mijn hotel te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een knus hotel gelegen in het hart van Brisbane. De ochtenden worden hier verwend met een heerlijk ontbijt. De ruime lobby, hoewel indrukwekkend, kan soms een beetje onpersoonlijk aanvoelen. Een suggestie zou zijn om bij het inchecken wat meer details te verstrekken over ontbijttijden, de locatie ervan en hoe de wifi te gebruiken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl