ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Skycity

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een verborgen pareltje voor een comfortabel verblijf. De kamers van Laguna bieden een prachtig uitzicht op het zwembad en de weelderige tuinen. Helaas ondergaat het Chinese restaurant momenteel renovaties, maar gelukkig zijn er genoeg andere eetgelegenheden in de stad, op slechts een korte Uber-rit van $12 afstand.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De prijs van de accommodatie staat niet in verhouding tot wat je ervoor krijgt. Tijdens mijn verblijf trof ik een aantal tekortkomingen aan, zoals afval op de bank, een kapotte stoel en een airconditioning die lekte. Ook was er een lekkend douchescherm en een versleten bad. Hoewel de service wel in orde was, kunnen de voorzieningen zeker een opknapbeurt gebruiken, aangezien ze duidelijk verouderd zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Absoluut geen aanrader! Deze plek is veel te duur en ademt een sfeer uit als een uitvaartcentrum. De speelautomaten laten veel te wensen over en zijn verre van vermakelijk. Het lijkt erop dat alleen de lokale bevolking hier enig plezier kan beleven, maar vaak leidt dit tot dronkenschap en wangedrag. De beveiliging is erg streng en lijkt op elk klein incident overdreven te reageren. Darwin heeft zoveel geweldige uitgaansmogelijkheden en accommodaties te bieden, dus sla dit casino gerust over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ons verblijf in de lagunekamer was verre van ideaal. Hoewel de prijs redelijk was, zouden we het niet aanbevelen. We werden geconfronteerd met een waterlek uit het plafond, dat na het melden weliswaar werd gerepareerd, maar nog steeds bleef lekken gedurende de nacht, wat behoorlijk hinderlijk was. Om eventuele valpartijen te voorkomen door de gladheid van de tegelvloer, moesten we handdoeken stapelen om het vocht op te vangen. Alsof dat nog niet genoeg was, stopte het licht ook nog met werken en hier maakten ze zich totaal niet druk om en boden geen oplossing aan, zoals het verplaatsen naar een andere kamer. Al met al voldeed de staat van de kamer niet aan onze verwachtingen, zeker gezien de prijs die we ervoor betaalden. De aangeboden frisdrankbon ter compensatie was aardig bedoeld, ware het niet dat we geen frisdrank drinken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ons verblijf was een enorme teleurstelling: de kamer in het resort was versleten en slecht ingericht. De tapijten waren vies, de tv kapot, en er waren zelfs nog vuile vaat van vorige gasten achtergelaten, ondanks dat de kamer al schoongemaakt was - en anderhalf uur te laat ingecheckt. De handdoeken leken zo oud dat ze bijna uit elkaar vielen, sommige met gaten erin, en de lakens leken bevlekt en onfris. De ventilator in onze kamer maakte zoveel lawaai dat hij onbruikbaar was, en de airconditioning kon niet lager dan 21 graden worden ingesteld en viel soms uit, waardoor de kamer oncomfortabel warm bleef. Als je intoleranties of allergieën hebt, is het vrijwel onmogelijk om eten te bestellen, aangezien de koks geen garantie kunnen geven over de veiligheid van gerechten. Gezien onze eerdere ervaringen en de prijs die we betaalden, hadden we veel meer verwacht. Toch moet gezegd worden dat het receptiepersoneel vriendelijk en gastvrij was, ze luisterden naar onze feedback en beloofden verbetering. De locatie aan Mindil Beach is prachtig, en het is altijd een genot om daar de zonsondergang en de onweersbuien te zien.



© 2007-2025 ReisChecker.nl