ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Carsson

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring in het hotel op 25 februari was teleurstellend. Ondanks dat we al volledig hadden betaald voor ons verblijf in Brazilië, moesten we toch een borg achterlaten. Toen we eenmaal naar onze kamer gingen, beviel deze ons niet en vroegen we om te kunnen upgraden naar een betere kamer, waarvoor we bereid waren het prijsverschil te betalen. We keerden terug naar de receptie met de benodigde $30 voor de kamerupgrade. Ik gaf het geld aan de receptionist en benadrukte dat dit niet op onze creditcard mocht worden gefactureerd. Hij verzekerde mij dat dit niet zou gebeuren en overhandigde me een ontvangstbewijs. Bij onze terugkeer naar Brazilië, zagen we tot onze verbazing dat het hotel toch weer het upgradebedrag van de kamer in rekening had gebracht. Onze klachten hierover werden helaas niet serieus genomen. Toen onze reisagent dit aankaartte, belde de hoteldirecteur mij en beweerde dat ik geen contant geld aan de receptionist had gegeven. Ze bood aan om bij een volgend bezoek mogelijk een kleine tegemoetkoming te regelen, maar zonder enige schriftelijke bevestiging. Het gebrek aan professionaliteit en vertrouwen dat ons hierbij is getoond, is echt teleurstellend. Het gaat niet eens om het geld, gezien onze totale reiskosten, maar vooral om de manier waarop deze kwestie is afgehandeld op alle fronten. Zeer teleurstellend!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze ervaring in dit hotel was verschrikkelijk. Het zou als een viersterrenhotel moeten zijn, maar het voelde eerder als één ster. Hoewel de lobby er mooi uitziet, laten de kamers en badkamers te wensen over. In de eerste kamer die we kregen, overstroomde de badkamer volledig. We werden verplaatst naar een kamer met een piepkleine badkamer, zonder comfortabele stoelen maar slechts een houten bank. Het hotel ruikt naar schimmel, vreselijk! Het ontbijt was teleurstellend en de service was slecht. Ik ben net terug en ik hoop echt nooit meer terug te hoeven keren naar die plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn verblijf in mei 2025 was een mix van indrukken in dit hotel. De entree is chic en doordacht ingericht, maar dat verandert zodra je de kamers betreedt. De kamers en badkamers vielen helaas tegen. De douchecabine voelde krap aan en we vonden zelfs gebruikt zeep in onze kamers. Het ontbrak ook aan comfortabele zitgelegenheid in de kamers. Voor een kort verblijf tegen een redelijke prijs is het hotel acceptabel, maar ik zou hier niet opnieuw verblijven als ik terugkom naar Buenos Aires. Een auto huren is ook geen aanrader vanwege de hoge parkeerkosten. Gelukkig ligt het hotel wel dicht bij de levendige Calle Florida, met tal van winkels en het Galerías Pacífico winkelcentrum, waar je lekker kunt eten voor redelijke prijzen. Het ontbijt was wel lekker en werd gewaardeerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Erg goed, het enige kleine "probleem" was dat de douchecabine wat klein was, waardoor de badkamervloer een beetje nat werd (maar het hotelpersoneel verving altijd de vloer- en badhanddoeken wanneer gevraagd) en er waren maar weinig haardrogers beschikbaar (die gedeeld moesten worden met alle kamers). Het ontbijt was oké (vergeleken met ontbijten in Braziliaanse hotels vonden we het aanbod wat beperkt). De receptiemedewerkers en het gehele team waren perfect, erg vriendelijk en behulpzaam, met een speciale dank aan Ângelo die ons fantastisch heeft geholpen. Het hotel is gelegen vlak bij de Obelisk, met altijd beveiliging bij de ingang van het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt top, gelegen op een geweldige locatie slechts een blok van Calle Florida. Het heeft een charmante uitstraling met prachtige muursculpturen en een schattige binnenplaatstuin. De service is uitstekend. Het ontbijt is wel wat eenvoudig in vergelijking met Braziliaanse hotels, maar biedt alle essentiële items: melk, koffie, warm water, sap, yoghurt, ontbijtgranen, 2 of 3 soorten fruit, croissants, brood, gebakjes, pudding, gelei en ter plekke bereide roerei. De kamer is schoon, comfortabel en voorzien van een kast, badkamerspiegel, airconditioning, tv, gratis wifi, shampoo, zeep en een minibar. Indien nodig kun je extra kussens, dekens en handdoeken vragen. In de badkamer is er voldoende warm water bij zowel de wastafel als de douche. Het personeel is uiterst vriendelijk, van de portier en de receptiemedewerkers tot de ontbijtmedewerkers en schoonmakers. Het enige punt van kritiek is de kleine doucheruimte. Dit hotel is absoluut een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5

Dit hotel is perfect als je een nachtje wilt verblijven in het bruisende centrum van Buenos Aires. Voor een langer verblijf zijn er echter betere opties beschikbaar.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl