ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Praia Mar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het verblijf in het hotel was aangenaam, hoewel het duidelijk zichtbare details miste die typisch zijn voor een 4-sterrenaccommodatie. Voor mij was dit echter geen groot probleem, aangezien ik de faciliteiten voornamelijk gebruikte om te ontspannen en te rusten. De service in het kinderspeelgedeelte en de bar was uitstekend, van de obers tot de entertainers. Het ontbijt en de lunch waren lekker en telkens wanneer we om iets vroegen, werden we vriendelijk geholpen. Mijn enige punt van kritiek betreft de foto's die ze aanboden. Het was duidelijk een opzet waarbij ze je een foto laten maken en vervolgens proberen extra exemplaren te verkopen. Toen ik erachter kwam dat elke foto 30 reais kostte en ik er slechts 7 wilde bestellen, liep het mis. Ik betaalde enkele dagen later ontving ik slechts één foto als cadeautje, terwijl de rest ontbrak. Toen ik hierover klaagde, werd er beweerd dat de overeenkomst anders was en dat ik nog eens 35 reais per foto moest betalen om ze af te drukken. Dit leidde tot onenigheid en uiteindelijk kreeg ik na veel gedoe de foto's pas na dreigementen binnen een paar uur. Al met al was ik teleurgesteld en voelde ik me niet goed behandeld. Het leek alsof ze specifiek probeerden gebruik te maken van toeristen die de taal niet spraken. Mijn ervaring met de foto-afdeling was ronduit verschrikkelijk en heeft helaas mijn algehele indruk van het hotel enigszins verpest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Graag wil ik de aandacht vestigen op dit geweldige hotel. De faciliteiten zijn prachtig en alles is brandschoon en comfortabel. Het ontbijtbuffet is gevarieerd en uitgebreid. Het personeel is echt uitmuntend!! Van de receptionisten tot de ober, van de schoonmakers tot het hele team, iedereen verwelkomde ons met een warme glimlach. We hebben hier 10 onvergetelijke dagen beleefd; we werden overal fantastisch behandeld, of het nu op het strand was of tijdens de excursies. Zonder twijfel zullen we terugkomen en weer in dit hotel verblijven. Heel erg bedankt voor de geweldige service, ik raad dit hotel ten zeerste aan! We komen zeker terug... tot ziens, hotel Natal!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische ervaring hebben we gehad! Het personeel was ontzettend gastvrij en behulpzaam, en gaf ons zelfs tips over leuke plekjes om te bezoeken buiten hun eigen excursies. Als kers op de taart verrasten ze ons met een prachtige foto, gemaakt door een professionele fotograaf. Het eten in het hotel, zowel het ontbijt als het diner, was voortreffelijk. Ook de faciliteiten bij het zwembad en de strandclub waren van hoge kwaliteit. Het enige minpuntje was dat er kosten in rekening werden gebracht voor het parkeren, iets wat in Argentinië meestal gratis is bij hotels die deze service aanbieden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij mijn laatste verblijf was de ontvangst met mij ronduit teleurstellend. Het leek alsof het personeel me met argwaan bekeek, alsof ze dachten dat ik, met mijn achtergrond als lerares, facturiste, tweetalige receptioniste, zangeres, YouTuber enzovoort, niet te vertrouwen was. Ik was er eigenlijk op uitnodiging van mijn zus, maar zelfs met begeleiding weigerden ze mij toegang tot de verdieping waar zij verbleef. Ze moest weer naar beneden komen om mij te begeleiden, terwijl het personeel nors en onbuigzaam was. De nachtelijke receptionisten gedroegen zich als koningen en koninginnen, met een houding alsof ze boven iedereen verheven waren. Ik had meteen door dat er iets niet klopte. Mijn zus moest zelfs meerdere malen smeken om begrip en correcte behandeling. Ondanks dat we voor een kamer voor drie personen hadden betaald, mocht mijn dochter, een biologe, niet bij ons verblijven omdat de receptionist dit weigerde. Toen mijn zus beneden was, bracht een vriendelijke jongeman mij naar de kamer en liet me de faciliteiten zien. Helaas rook ik in de gangen een muffe geur van vocht en ouderdom. Het dieptepunt was dat de receptionist mijn dochter, die later aankwam, niet toestond om bij ons te verblijven, ook al hadden we voor drie personen betaald. Het leek bijna alsof ze ons opnieuw wilden laten betalen, zelfs nadat dit al was gebeurd. Uiteindelijk besloot ik niet in het hotel te blijven. Ik ben van Manaus naar Natal verhuisd en bezoek af en toe hotels in Ponta Negra, Natal, met mijn dochter. Ik zing ook, dus bekijk zeker mijn YouTube-kanaal: Rose Gomes canta



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Prima in orde.



© 2007-2025 ReisChecker.nl