ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Jasper

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik kan niet anders dan mijn teleurstelling uiten over mijn recente ervaring. Gedurende vele reizen heb ik nog nooit zo'n gebrek aan gastvrijheid meegemaakt. De ontvangst bij de receptie was verre van vriendelijk en professioneel. We kregen te horen dat we een 'opgewaardeerde' kamer kregen, maar eenmaal daar aangekomen, bleek het tegendeel waar. De kamer was allesbehalve luxueus, met een ongebruikelijke badkamer die eerder een noodvoorziening leek. De vloerbedekking was bevuild en er hing een nare geur. Na het vragen om een andere kamer, verliep de communicatie met de receptioniste nog stroever. Ze sprak zelfs denigrerend over ons tegen haar collega toen we vertrokken. Gelukkig waren de bedden comfortabel en was de locatie goed gelegen. Echter, gezien de prijs en de kwaliteit van de accommodatie, zou ik dit hotel niet aanraden. De werkelijkheid komt niet overeen met de foto's op de website.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers zelf zijn best aangenaam. Echter laat de schoonmaak te wensen over met schimmel op het tapijt en in de douche. Het dekbed zat vol vlekken onder het hoeslaken. De badkamer wastafel was niet goed schoongemaakt voordat we incheckten. Overal waren vegen op de muren en de jaloezieën waren vies. Als ze de schoonmaakstandaard zouden verhogen, zouden de kamers echt mooi zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik zou je willen afraden om hier te verblijven. Momenteel ben ik op dag 2 van een verblijf van 3 nachten. Ik koos dit hotel alleen omdat de conferentie die ik bijwoon in het gebouw plaatsvindt. De kamer is verouderd, vertoont zwarte vlekken op de muren, er zit haar in de douche, vingerafdrukken op het glas en er is niet gestofzuigd. De vloeren zijn vies, bekijk de foto's maar. SCHIMMEL IN DE DOUCHES, wat een serieus gezondheidsrisico met zich meebrengt!!! De tv heeft geen Fox of betaalde kanalen. Water is alleen gratis op de eerste dag, er zijn geen verfrissingen. De schoonmaakdienst beperkt zich tot het opmaken van het bed en het vervangen van handdoeken. Er vindt geen andere opruiming of schoonmaak plaats. Lege waterflessen worden slordig op de nachtkastjes achtergelaten. Om onverklaarbare redenen maakte het personeel mijn bed op en legde lege Mentos-verpakkingen terug op het bed. Kennelijk was het te veel moeite om ze in de prullenbak te doen. De tapijten in de gangen zien er goedkoop uit en hebben bobbels. Het strijkijzer en strijkplank worden niet opgeborgen. Wat doet hun huishoudelijke dienst eigenlijk? Is er enige kwaliteitscontrole? Toen ik dit aankaartte bij de receptie, besteedden ze meer tijd aan uitleggen dat er niets mis is dan daadwerkelijk de problemen op te lossen. Dit is eerlijk gezegd het ALLERSLECHTSTE pseudo-4-sterrenhotel waar ik ooit heb verbleven, en ik heb veel gereisd. Ik heb betere kamers gehad voor minder dan de helft van de prijs in India, van alle plaatsen. 8 van de 15 meest recente beoordelingen zijn 1/5. De problemen zijn allemaal hetzelfde, maar blijkbaar kan het management hun klanten niets schelen, anders zouden hun reacties effectief en onmiddellijk zijn. VERSPIL HIER GEEN CENT AAN.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Voor mijn werk was ik op reis en de ligging van het Jasper hotel is ideaal met gemakkelijke toegang tot de tram, de Queen Vic Markets en verschillende betaalbare eetgelegenheden. Ik werd altijd vriendelijk begroet. Ik verbleef op twee verschillende nachten. De eerste nacht had ik een ruime kamer met een balkon en een comfortabel bed. De woonkamer zag er echter wat vervallen uit, dus daar heb ik niet gezeten! De volgende kamer was kleiner, maar goed ingericht, met opnieuw een comfortabel bed. Ik vond de indeling van de badkamer leuk, maar de douche had wel wat meer schoongemaakt mogen worden, misschien vanwege ouderdom - zelfs de douchekop kon nauwelijks omhoog blijven en boog zich liever beschaamd naar beneden. Het bruine, losse tapijt voelde plakkerig aan. De kamer had een waterkoker, koelkast, strijkijzer en er waren ook waterflesjes inbegrepen. Aan de "rustige kant" was er om 7 uur 's ochtends bouwlawaai - geen wekker nodig! De website zegt dat "grote dingen op komst zijn" - laten we het hopen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik was onlangs aanwezig bij een evenement in dit hotel en was onder de indruk van de georganiseerde zalen, high-tech faciliteiten en goede ondersteuning. De catering was van hoge kwaliteit en er werd zelfs rekening gehouden met dieetwensen. Een leuke toevoeging zou een barista en koffiemachine zijn geweest. De badkamers zouden vaker gecontroleerd moeten worden gezien het aantal deelnemers, om ze schoon te houden. Let op: de trap naar de tweede verdieping is behoorlijk steil. Bedankt!



© 2007-2025 ReisChecker.nl