ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada Zhabei

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De gasten waren zwaar teleurgesteld door hun ervaring in dit hotel. De voorzieningen die op de website stonden vermeld, zoals de bar en fitnessruimte, bleken gesloten te zijn. In plaats van een bar was er slechts een simpele drankenautomaat beschikbaar. Daarnaast ontbrak het volledig aan een alternatief voor de fitnessruimte. Om het nog erger te maken, troffen ze schimmel aan in de douche van de badkamer. Na deze tegenvallende ervaring, is het duidelijk dat zij dit hotel niet opnieuw zullen bezoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring: de kamer, die rond de prijs van NT$ 2.500 per nacht ligt, voelt benauwd aan zodra je binnenstapt vanwege de beperkte ruimte. Het ontbijt is vrij standaard en er zijn veel levendige Indiase gasten. Ik vraag me af of dit hotel zich richt op Indiase reisgezelschappen. Voldoet dit werkelijk aan de normen voor een viersterrenhotel zoals China beweert?



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit is nu al mijn derde bezoek aan RAMADA SHANGHAI Wujiaochang en het hotel heeft me opnieuw verrast tijdens mijn verblijf. Momenteel wordt er op de 3e en 5e verdieping druk verbouwd, wat aantoont dat het hotel constant bezig is met vernieuwing. Een van de hoogtepunten is het uitgebreide ochtendbuffet met maar liefst 30 verschillende gerechten, tegen een zeer redelijke prijs van $7 (50 RMB) per persoon. Dit buffet weet de meeste gasten zeker tevreden te stellen. Bovendien ligt het hotel op loopafstand van metrolijn 10, wat slechts 10 minuten duurt. Een extra pluspunt is de nabijheid van een nieuw ondergronds plein met maar liefst 13 uitgangen, dat gemakkelijk te bereiken is vanaf het metrostation.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel bevindt zich enigszins zuidelijker dan aangegeven op Google Maps. De kamer, gelegen in een hoek, toont tekenen van verwaarlozing met loslatend behang en onvoldoende schoonmaak. De badkamer laat ook te wensen over. Helaas zijn verzoeken voor extra bedden of kussens niet mogelijk. Het ontbijtbuffet op de tweede verdieping is wel redelijk, geserveerd tussen 7 en 10 uur. Communicatie kan moeilijk verlopen als je Engels niet vloeiend is. De receptie lijkt slechts twee van de drie personeelsleden effectief te hebben. De conciërge is onvriendelijk en afstandelijk. Voor hulp of het regelen van een taxi is het raadzaam om de receptie in te schakelen. In de buurt bevinden zich een supermarkt genaamd Kotoku in het zuiden, een bushalte naar het noorden en een bank met een VISA geldautomaat voor de deur.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Deze ervaring was absoluut teleurstellend. De kamer was verre van schoon en er lagen zelfs nog sporen van eerdere gasten, wat erg onplezierig was. Bovendien was het communiceren met het personeel een uitdaging omdat zij geen Engels spraken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl