ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lord Berri

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel biedt niet alleen een comfortabel verblijf, maar ook een gastvrije sfeer dankzij het meertalige personeel. Wat we leuk vonden: De ligging is ideaal, met de nabijheid van het centrum en Le Village. Het vriendelijke ontvangstteam staat 24/7 klaar om te helpen. Bovendien zijn de bedden zeer comfortabel en zijn er handige USB-aansluitingen in de slaapkamers, evenals koffiefaciliteiten in de lobby. Enig minpuntje: Er zijn geen magnetrons op de kamers en de minikoelkast koelt nauwelijks. Helaas was de vloer in de lobby niet al te schoon en ontbraken er toiletartikelen in onze kamer, met slechts shampoo, conditioner en 1 stuk handzeep beschikbaar. Het schoonmaakpersoneel kan ook wat vriendelijker zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel heeft een moderne uitstraling, ondanks dat het in een oud gebouw is gevestigd. Helaas voldeed het niet aan de hoge standaarden van Marriott. Het is begrijpelijk dat de kamer niet dagelijks wordt schoongemaakt, maar na een verblijf van 3 nachten was onze kamer geen enkele keer schoongemaakt. Het ontbijt was redelijk, maar er ontbraken regelmatig bepaalde items. Het personeel was wel vriendelijk. Geluiden van de gang waren duidelijk hoorbaar in de kamer, vooral toen de schoonmaaksters vroeg in de ochtend luidruchtig waren, wat ons wakker hield. Hoewel ik niet heb geklaagd, heb ik dit wel in een opmerking aan de receptie doorgegeven. De kamers waren redelijk schoon, maar gezien de prijs die we hebben betaald, was het teleurstellend dat er na 3 dagen geen schoonmaak had plaatsgevonden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hoewel het hotel al wat jaartjes op de teller heeft staan, voelde ik me meteen welkom bij mijn aankomst. Het leek alsof zowel het hotel als het personeel speciaal voor mij zorgden. Nikita maakte indruk als een van de meest attente hotelmedewerkers die ik ooit ontmoet heb. Gedurende mijn tweedaags verblijf merkte ik op dat al het personeel op dezelfde manier handelde. Ze waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. De locatie van het hotel was ideaal voor ons, en het ontbijt overtrof onze verwachtingen. We hadden gewild dat we meer konden opeten, zo lekker was het. Ik zou dit hotel zeker aanraden als uitvalsbasis in Montreal.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen. Vanaf het moment van aankomst werden we hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel, dat uitblonk in klantenservice in alle aspecten, of het nu ging om het schoonmaken van de kamer, het serveren van het ontbijt of de receptiediensten. De kamers waren niet alleen vlekkeloos schoon, maar ook modern en ruim genoeg. De aanwezigheid van een kleine koelkast was een handige toevoeging waarmee we onze drankjes en snacks lekker koel konden houden, vooral handig voor gezinnen. Bovendien was het koffiezetapparaat met capsules een leuke bonus voor de ochtenduren. Het ontbijt bood een scala aan lekkere gerechten en was elke dag een aangename verrassing. Wat betreft de ligging, deze was ideaal voor zowel de luchthaven als voor het verkennen van de stad met het openbaar vervoer, waardoor het een perfecte uitvalsbasis was voor onze reis. Ons verblijf van 10 dagen zal niet snel vergeten worden, vooral door de attente en gastvrije houding van het personeel en de manager. Onze oprechte dank voor de onvergetelijke ervaring die we hier hebben gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is absoluut geen aanrader. De dienstverlening is beneden alle peil, de kamers zijn gedateerd en misten moderne voorzieningen, en het ontbijt is niet meer dan een ontbijt op straat. De ervaring met de overboeking was ronduit verschrikkelijk; het hotel probeerde een alternatief aan te bieden dat volstrekt onacceptabel was. Het lijkt erop dat het hotel de enige is die hier voordeel uit halen. Ze weigeren om afspraken op papier te zetten en lijken totaal geen interesse te hebben in klanttevredenheid. Ondanks dat Marriot een grote hotelketen is, laat dit specifieke hotel echt te wensen over op het gebied van service. Het is zonder twijfel het slechtste hotel waar ik ooit heb verbleven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl